- CIMG0069.JPG (231.55 KiB) Zobrazeno 34076 x
Moric evo II
Re: Moric evo II
Jezisko
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 951
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moric evo II
Niečo lepšejšie do prevodovky?
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Moric evo II
Se na ty odvalovačce Petre pěkně vyblbli.... Ty synchrony
jsou origo, nebo delali úplně všechno....? Hřídele chápu že jsou nový,, ale jak kolečka co se na hl. hnací hřídel skládají? PS. na ty díly se ti zkraje novýho roku poptam, zatím nebyl čas, ale jedu tam pro svý zásoby, tak se tam dostanu. Mišus
jsou origo, nebo delali úplně všechno....? Hřídele chápu že jsou nový,, ale jak kolečka co se na hl. hnací hřídel skládají? PS. na ty díly se ti zkraje novýho roku poptam, zatím nebyl čas, ale jedu tam pro svý zásoby, tak se tam dostanu. Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: Moric evo II
Synchrony su povodne-zbrusene stare ozubenia a nalisovane/zvarene nove kola na to. Pomaly prevod sa podaril 8/42 zub, takze final 30,6 :1 .Akurat 5ka nejak usla-nespravny prevod 1:1 ,ale to sa opravi. Martinekk- bude 6kvalt
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 951
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moric evo II
Nádhera, kurnik to je požužlaníčko...
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Re: Moric evo II
uprava olejoveho cerpadla a regulatora tlaku
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Moric evo II
Zdar, Ty jsi vždy smrděl motorsportem Gari
. Uložená hřídel na obou koncích je fakt pecka
stejně tam jednoho dne dáš turbodmychadlo
M.



Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: Moric evo II
Nedalo mi to, nakolko ma neuspokojil tlak noveho cerpadla .Riesil to uz kadekto hlavne na Justy,cerpadla z moto a pod.. Zaroven sa mi podarilo odstranit japonske kurvitko-prebytocny olej z regulatora uz strieka do vane ,nie naspat pred cerpadlo. Na fotkach nevidno maly plechovy stit,na ktory strieka olej-zabranuje speneniu. To najpodstatnejsie- to dlhsie cerpadlo -nakolko som stary fiatak, tak mi nejak napadlo zalozit do liberackeho prazneho obalu vonkajsiu cast cerpadla zo 127micky /fiat/ .A zapasovalo veru. Ostatne je uz len dopasovanie talianskeho do japonskeho,skracovanie osiek atd. Na foto nevidno male koncove puzdierko -oska je ulozena 2x. Cerpadlo je vyssie o 7mm , teda z povodnych tusim 15 ma teraz 22mm .
fiat cerpadlo - motor 127A000 / 127A1000 /127A3000 /127A5000 .
fiat cerpadlo - motor 127A000 / 127A1000 /127A3000 /127A5000 .
Re: Moric evo II
nazdar Misus
ano, rok to slape perfektne,tlak na volnobeh 1bar ,v otackach 3. Turbo nie- aj ked ma ten motor uz sere s tym nedostatocnym vykonom, bojim sa,ze to nevydrzi prevodovka. Chystam tu trojklapku, ale to je daleka buducnost.

- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2505
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moric evo II
A co supercharger, ten libera mely, jen samozrejme s jinym motorem.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Re: Moric evo II
prosim o pomoc - zhanam el.schemu ECU motora Justy rok 1992 - odlisuje sa od klasickej 1990. Prepojenie ECU-motor viem, ale ostatne - solenoidy,pristrojovka,ovladanie vetraka, spojk.pedal atd nepoznam. A mozno aj radu,co vsetko nepotrebujem zapojit,aby to fungovalo. Ma to vobec mod "nudzovy" rezim ak nacita ECU daku chybu ?
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2505
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moric evo II
Schema ECU asi nesezenes, to nebyva bezna servisni dokumentace, pokud myslis pinout ECU (kam je co pripojene), tak to by se melo dat sehnat v ramci klasickych schemat zapojeni elektra daneho auta. Ja pred casem s pomoci Misuse ziskal v Subaru zapojeni pro Vivio 92, takze pokud na netu nesezenes Verdrahtungsdiagramme tak zkusit Subaru.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Re: Moric evo II
Ano, mal som na mysli pinout ECU , uz som zohnal. Vdaka
Re: Moric evo II
Tak uz to vrci. Zatial iba na volnobeh,na jednu cievku a rozdelovac. Riadiacka VEMS + trojklapka 38mm.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Moric evo II
Zdaar.
Koukám elektronický nepřímý vstřik asi z justy......
To už je Petře asi vrcholová verze co.....z čeho jsou ty škrtící klapky?Jestli jsem to správně pochopil, tak ECU je stavěná na míru od nějakých tuneru a nebo tam je možnost si ji sám pak naladit a je to nějaká seriovka.....? Jsem zvědav, co to s tím bude dělat, hlavně jestli to vydrží převodovka
Koukám elektronický nepřímý vstřik asi z justy......
To už je Petře asi vrcholová verze co.....z čeho jsou ty škrtící klapky?Jestli jsem to správně pochopil, tak ECU je stavěná na míru od nějakých tuneru a nebo tam je možnost si ji sám pak naladit a je to nějaká seriovka.....? Jsem zvědav, co to s tím bude dělat, hlavně jestli to vydrží převodovka

Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: Moric evo II
nazdar nazdar , ako pises, posledne stadium, su aj ine veci na svete ako garaz . Klapky su z nejakej moto- teda povodne su to Keihin karburatory 38mm, vstrekovanie ponechane z Libera,ale rozpilene sanie . Vstrekovacia rampa ma zmeneny privod a odvod benzinu /regulator je prisposobeny z Justy/. Musel som vyrobit malu 1L medzinadrz na benzin- kedze nadrz mam z karburatoroveho KJ , takze mam povodnu podavaciu pumpu aj tlakove cerpadlo. Trapim sa este z induckami- zatial rusia ECU /zrejme VN kable/ a poctom zubov na remenici /impulzy pre ECU/ . Snimac vacky /teda na polohu 1.valca/ som pouzil rozdelovac Justy-ten ma 2 snimace .
ECU je madarska VEMS , teda racingova programovatelna riadiacka.Trosku prepych na takyto ucel.
Momentalne je to v stadiu ozivovania a opravovania chyb , bude sa to ladit na brzde.
Ked pises ci vydrzi prevodovka-toho roku sa mi podarilo pri prudkom pohynani cez spojku strihnut vyrabanu poloos.. bola vystruhana z polosi Oplu Astra.
ECU je madarska VEMS , teda racingova programovatelna riadiacka.Trosku prepych na takyto ucel.
Momentalne je to v stadiu ozivovania a opravovania chyb , bude sa to ladit na brzde.
Ked pises ci vydrzi prevodovka-toho roku sa mi podarilo pri prudkom pohynani cez spojku strihnut vyrabanu poloos.. bola vystruhana z polosi Oplu Astra.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Moric evo II
Justy neznám úplně do detailu. Jen vím že na řemenu má o dva zuby míň, počet zubů na řemenicích jsem nikdy neměl možnost porovnat, ale vím, že víčko rozdělovače má oproti fa o docela dost stupňů pootočený kontakty na přenos jiskry, jak je to se snímačem vačky nevím, fa má pouze jednu cívku a tři kontakty na hřídeli který snímá cívka z toho je jeden rozdělenej na dva kusy (ten je tuším na 3. válci- to je ten u rozdělovače) tohle co děláš už je pro mne Španělská Vesnice
justy bude načasovaný jinak než Libero.... tam bych o kompatibilitě pochyboval 


Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991