![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Pokud ráno nastartuješ, tak nehledej problém, tam kde není. Konstruktér zohlednil i městský provoz a podle toho navrhnul vhodný alt. a baterku. Jen si furt myslím že to maj kucí japonský fest zmáklý.
K.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Kdysi, velmi ale velmi dávno, když jsme ještě jezdili na školení do Pal Magneton Kroměříž byla nastavena tato otázka : jak co nejrychlejct a co možná nejpřsenějcTuti píše:Zádné problémy se startováním (klepu na dřevo) nemám, šlo o úvahu...
Co se týče napětí, jak měříš v zapalovači, tak to jedině doporučuji, a taky to používám. Jenže měříš napětí "za pojistkama" Na vlastní baterce bude o trochu víc. Rozdíl napětí co je za provozu na baterce asi 14,6V a napětí na spotřebičích třeba H4 je vyřešen originálně nezvykle tenkými přívodními vodiči a výsledné napětí je zase 12V vše vyřešili mírným úbytkem napětí na vedení./toto řěšili i u Fábií dodatečným kabelem/dědek píše:V Liberu mám tuto zásuvku pod napětím až v prvé poloze klíčku(asi jako všichni) a tak je dobré, že to zobrazuje okamžité napětí na této zásuvce ,
Ale už je to tady, dnes jsem ráno nenastartoval a zítra ji vezu na reklamaci.Karel píše:Dnes jsem koupil po 5 letech novou již moderní bezúdržbovou baterku od asi maďarského výrobce
za příjemných 1136,- Kč