
Pokud ráno nastartuješ, tak nehledej problém, tam kde není. Konstruktér zohlednil i městský provoz a podle toho navrhnul vhodný alt. a baterku. Jen si furt myslím že to maj kucí japonský fest zmáklý.
K.

Kdysi, velmi ale velmi dávno, když jsme ještě jezdili na školení do Pal Magneton Kroměříž byla nastavena tato otázka : jak co nejrychlejct a co možná nejpřsenějcTuti píše:Zádné problémy se startováním (klepu na dřevo) nemám, šlo o úvahu...
Co se týče napětí, jak měříš v zapalovači, tak to jedině doporučuji, a taky to používám. Jenže měříš napětí "za pojistkama" Na vlastní baterce bude o trochu víc. Rozdíl napětí co je za provozu na baterce asi 14,6V a napětí na spotřebičích třeba H4 je vyřešen originálně nezvykle tenkými přívodními vodiči a výsledné napětí je zase 12V vše vyřešili mírným úbytkem napětí na vedení./toto řěšili i u Fábií dodatečným kabelem/dědek píše:V Liberu mám tuto zásuvku pod napětím až v prvé poloze klíčku(asi jako všichni) a tak je dobré, že to zobrazuje okamžité napětí na této zásuvce ,
Ale už je to tady, dnes jsem ráno nenastartoval a zítra ji vezu na reklamaci.Karel píše:Dnes jsem koupil po 5 letech novou již moderní bezúdržbovou baterku od asi maďarského výrobce
za příjemných 1136,- Kč