co mám dělat??jsou stržené vnitřní závity v bloku,je tam dost místa na nové?
Závity mají být s jemným stoupáním??
Dík za každé rady
povolená napínací kladka
-
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 50
- Registrován: pát čer 26, 2009 10:44 am
- Bydliště: Jeseniky-Cukmantl
povolená napínací kladka
Lesácký domeček
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 551
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
Re: povolená napínací kladka
Tak to už se mi taky stalo , ale šel tam vyříznout větší závit . Akorát se to dost špatně dělalo , protože je tam málo místa . Musel jsem trošku upravit i tu drážku v klatce , aby tam prošel větší šroub .
P+B.
P+B.
-
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 50
- Registrován: pát čer 26, 2009 10:44 am
- Bydliště: Jeseniky-Cukmantl
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1034
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: povolená napínací kladka
štandardný M8 po strhnutí prevrtať vrtákom 8 mm, a závitníkom M10 prerezať nový závit... Už som to robil, výhodný je závitník strmý, bez dlhých nábehových uhlov, ja som použil zlomený č.3,zabrúsený a tak nový závit drží fest. 

najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka