Sambar 2000 a vejš
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
peple, no vidíš, to je docela škoda. Dost by mě zajímalo, jakou cestou se vývoj tohoto vozítka ubíral dál. "Kosmetické" změny na exterieru jsou z obrázku patrny, ale co se skrývá pod deklem zadních sedaček a zavazadlového prostoru? Vlastně je to jedno, protože do Japonska nebo Indie si pro to nepojedu a v Evropě to asi nejezdi. Dědek
-
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1320
- Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
- Typ Libera: už bez Libera
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
To co by nás asi zajímalo je Sambar s označením Dias Wagon
Mrkni se na ofic. jp. stránky a proklikej se k informacím
Je toho tam dost
Jo a zadní sedačky už namá - dále pouze pro 4

Mrkni se na ofic. jp. stránky a proklikej se k informacím

Jo a zadní sedačky už namá - dále pouze pro 4


- sedas
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 41
- Registrován: úte dub 18, 2006 3:57 pm
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
vypada paradne (aspon uvnitr), dokonce ma ve std. vybave i policku pod strop do predu (jakoby na palubovku), kterou jsem si musel dodelavatMrkni se na ofic. jp. stránky a proklikej se k informacím Wink Je toho tam dost


podle rizeni na pravo ale ani tenhle model nevypada, ze by byl urcenej pro evropu.
http://www.batfa.com/newcar-subarusambardiaswagon.htm
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 551
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Tak, jestli dobře chápu,Sambar se stal 660 kubíkovou "fiatkou",ale jestli zústal tříválcem s "dlouhými" ojnice,které motoru dávají sílu i v nízkých otáčkách nebo "podčtvercovým" rychlotočákem s max.N až u "8tis.ot.",to jsem se nedozvěděl.Zato mají možnost si vybrat Sambara na sraz, na nákup, odvoz rákosového nábytku, odvést se do špitálu a věřím, že dělají i "tajné" verze pro policii a pohřební službu. I "color" nabídka bude pestřejší, než ZELENÁ, červená a do sněhu. Dědek
-
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1320
- Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
- Typ Libera: už bez Libera
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Někde sem zaslechl že v japonsku se platí povinné ručení přesně z osahu motoru a né jako u nás nelogicky od - do. Proto tam je hromada maloobsahovejch prdítek a na ježdění po městě, k čemu je převážně určeno to stačí. Ten obsah 660 dělaj už dlouho.
Pro tamní trh 660(i 1200)

Pro evropu jen 1200

Pro tamní trh 660(i 1200)

Pro evropu jen 1200

Naposledy upravil(a) peple dne stř led 31, 2007 11:15 pm, celkem upraveno 1 x.
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Důvod je mi taky znám. Sám kritizuji "nelogičnost"povin.ručení u nás.(Je mraky objektivnější: od hmotnosti vozidla přez výkon motoru po "ježdění bez nehod)A to,že malus či bonus je na auto a ne na řidiče je taky super pitomost! Znamená to: ani náhodou někomu půjčit auto, protože sebemenší
škrábanec na autě, který dotyčný (dotyčná)tvým autem způsobí na parkovišti před obchoďákem a "škodu nezamázne" dvoutisícivkou, je potrestáno od příštího placení dost krutě.U Sambaru jsem hledal jiné "zlepšení".Neumím si z japonského písma vyčíst výkon,kroutˇák, spotřebu, dojezd(nádrž),uložení motoru, dále takové "samozřejmosti" jako eirbag,klimatizaci,ABS,protiprokluz (ASR,ESP atd),užit.zatížení,použití pozinku na plech a další (v Evropě běžně udávanžch parametrů).Jestlí o tom něco víš, díky za "zdejší" uveřejnění. Dědek
škrábanec na autě, který dotyčný (dotyčná)tvým autem způsobí na parkovišti před obchoďákem a "škodu nezamázne" dvoutisícivkou, je potrestáno od příštího placení dost krutě.U Sambaru jsem hledal jiné "zlepšení".Neumím si z japonského písma vyčíst výkon,kroutˇák, spotřebu, dojezd(nádrž),uložení motoru, dále takové "samozřejmosti" jako eirbag,klimatizaci,ABS,protiprokluz (ASR,ESP atd),užit.zatížení,použití pozinku na plech a další (v Evropě běžně udávanžch parametrů).Jestlí o tom něco víš, díky za "zdejší" uveřejnění. Dědek
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1579
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Před časem jsem propátrával weby všech možných zastoupení SUBARU po světě, jestli se Sambar někde neprodává s řízením nalevo ... říkal jsem si, jestli by ho nešlo přivézt třeba z USA nebo z Kanady. Jsou firmy co to dělají, doprava je sice drahá, ale pořizovací ceny o hodně menší než v Evropě. Ovšem neřešil jsem homologaci a shánění dílů. Každopádně jsem nikde kromě Japonska Sambara (ani dalšího prcka Vivio) v nabídce Subaru nenašel.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
Tak jsem si z dlouhé chvíle klikal v japonštině a našel nějaké údaje i o motoru.
http://www.subaru.co.jp/sambar/diaswago ... index.html
Zajímavá je ta 3-stupňová automatická převodovka
.
http://www.subaru.co.jp/sambar/diaswago ... index.html
Zajímavá je ta 3-stupňová automatická převodovka

tak už bez
Tu jsem tedy nenaselMira píše:Tak jsem si z dlouhé chvíle klikal v japonštině a našel nějaké údaje i o motoru.
http://www.subaru.co.jp/sambar/diaswago ... index.html
Zajímavá je ta 3-stupňová automatická převodovka.



Kolik Sambaru se asi vejde do lodniho kontejneru?
