rozdělovač e10 starší
-
- Přispěvatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: stř dub 04, 2007 7:53 am
- Bydliště: Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
rozdělovač e10 starší
zdravím sháním rozdělovač na starší e10 tak jestli někdo má navíc šup sem s nabídkou dík moc
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1034
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: rozdělovač e10 starší
Starší E10 malo rozdelovač s odstredivým regulátorom mechanickým jako býval na škodivkách , skrytým pod doskou s halovou sondou, celá doska sa natáča od podtlaku ako obyčajne, takže zvonku neni nič vidieť, rozdelovač má rovnaký tvar, zistí sa to až pootočením vačky oproti hriadeľke, obyčajne je tam vôla...tú treba odstrániť samozrejme....no držím palec, E10tok je dosť málo - možno Škatulka bude ešte opatrovať nejaké ND tipujem.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 551
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
Re: rozdělovač e10 starší
Podívám se , ale nic neslibuju .
P+B.
P+B.
Re: rozdělovač e10 starší
Rozdělovač na E10 bohužel navíc nemám. Sice jsem po katastrofě na Prýglu litrový motor vyhodil do šrotu a do škatulky II namontoval
motor E 12 ale v autě zůstala původní řídící jednotka včetně kabeláže takže jsem musel použít rozdělovač z E 10.
Mechanicky jsou oba rozdělovače zaměnitelné ale liší se počtem cívek ( Hallova sonda a budící cívka).
E 10 má obě cívky v rozdělovači a E 12 má hallovu sondu v rozdělovači a budící cívku v řídící jednotce.
V současné době mám motor E12, rozdělovač a řídící jednotku E10 a karburátor E10 s manuálním sytičem.
Nemůžu si tuto kombinaci vynachválit. Motor tahá jako šlak a dlouhodobá spotřeba na 80 l. 1204 km t.j. 6,66 l/100km.
motor E 12 ale v autě zůstala původní řídící jednotka včetně kabeláže takže jsem musel použít rozdělovač z E 10.
Mechanicky jsou oba rozdělovače zaměnitelné ale liší se počtem cívek ( Hallova sonda a budící cívka).
E 10 má obě cívky v rozdělovači a E 12 má hallovu sondu v rozdělovači a budící cívku v řídící jednotce.
V současné době mám motor E12, rozdělovač a řídící jednotku E10 a karburátor E10 s manuálním sytičem.
Nemůžu si tuto kombinaci vynachválit. Motor tahá jako šlak a dlouhodobá spotřeba na 80 l. 1204 km t.j. 6,66 l/100km.
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 551
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
Re: rozdělovač e10 starší
Tak jsem jeden našel , ale má asi špatnou membránu podtlakové regulace předstihu.
Petr
Jednoduše řečeno do desítkového rozdělovače vedou dva dráty a do dvanáckového čtyři .
Petr
Jednoduše řečeno do desítkového rozdělovače vedou dva dráty a do dvanáckového čtyři .

-
- Přispěvatel
- Příspěvky: 102
- Registrován: stř dub 04, 2007 7:53 am
- Bydliště: Jeseníky
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdělovač e10 starší
zdravim ted nejsem moc na internetu tak se omlouvam že nereaguju . mam na mysli ten se 2ma draty a ja bych ho bral jestli je elektricky fukční stačí napsat co za něj třeba na sz a ja vam pošlu prachy na učet+poštovné nebo na dobirku to nechám ve vaší režii