Mis.us píše: ono hodně záleží na tom,co tam je za kabely,najde se tady spousta lidí co mi řeknou,že originál kabely jsou moc drahý a lepší jsou náhražky od tesly,ale pravda to neni,jen originální kabely jsou dokonale udělaný na vlhko libera,je to vpodstatě jeden kus,fajfky jsou totiž zavulkanizovaný do kabelu,takže tam žádná vlhkost nemůže.Před třemi léty jsem za ně dal asi 1200,- komplet i s kabelem na indukční cívku....
Tak to mi nedá, abych se nezapojil do diskuse.
Jedná se o toto :
http://www.tesla-blatna.cz/cs/zapalovac ... ly-pro-623
Těchto sad jsem již koupil sobě i zákazníkům víc, a zatím žádná reklamace.
Jediný problémek se vyskytnul a to v tvaru koncovky k připojení na cívku.
Je potřeba nepatrně upravit kryt cívky.
To že kabely mají odporové jádro je dáno konstrukcí zapalovací soustavy a vlastní konstrukcí vozu.
Toto je proto aby auto nevyzařovalo okolo sebe škodlivé rušení.
Pokud má kabel ohmický odpor 1,5 - 5 kilioohmů tak je vše v pořádku a přenesený výkon je dle výrobce dostatečný.
Ale něco jiného je povrchové znečistění kabelů, cívky a víčka rozdělovače, a také čistota dutin, kam se ty kabely zastrkují.
Je na druhou stranu pravda, že originál je originál, o tom není žádná diskze.
Jen bych si to dovolil přirovnat k nahraditelným dílům jako jsou třeba žárovky svíčky, atd...
K.

Nikdo není dokonalej.