ve velkým TP je napsaný 155 R 12 76S, předpokládám že se tento údaj týká starýho. nehodlám si kupovat nový disky, ale nový pneu potřebuji jako sůl. co teda patří na nový? 155/80 R13? mám si sehnat vyjádření od Subaru abych neměl pozítří při přihlašování problém?peple píše:Taky si myslím. Řiď se podle techničáku a nebude problém.
Já mám 155/80 jak zimní tak letní
Rozměry pneumatik
- ix
- Člen korespondent
- Příspěvky: 145
- Registrován: ned zář 30, 2007 11:37 am
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Po letech z osobní zkušenosti : nejlacinější a nejdostupnější gumy jsou 165/13 a ty když obuješ s pořádným vzorkem, nikdo tě nebude popotahovat. (I na STK) Pravda je ta , že E10 byly na 155/12 , E12 155 /12 i 155/13 a všechna novější 155/13 . Rozteč 4x100. Pak si musíš vybrat jen kola s odpovídající vnitřní dírou "CB" . Úplně jiná by byla situace, kdyby jsi chtěl na LIbero obout 225/15 což je však asi naprostá blbost. Tak zvaž co je "ekonomičtější" .Já mám ověřeno, že 155/12 jsou dražší jak 165/13. Dědek
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Přeci než půjdeš na úřad auto přihlásit, musíš návštivit STK za účelem EVIDENČNÍ KONTROLY . Tam by mohla eventuelně padnout otázka, co to máš za kola. Ale uvidíš, že to bude v pohodě. Na úřadě předlož jen požadované doklady ( pozor musíš mít už u sebe doklad o povinném ručení zapsané na sebe a nic od sebe neříkej jen co se zeptají ( jako otázka, zda to má automatickou převodovku) Dědek
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Na zimu je lepší na hnací nápravu dát užší gumy, které lépe zvládají sníh. Jestli ale nepočítáš s opravou předního diferáku a tedy se chceš obejít bez množnosti 4WD, tak je to skoro jedno. Úplně nejhorší je ale varianta dozadu "letní" i s perfektním dezénem a dopředu ojetý zimáky. To snad ale nehrozí. Dědek
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010
neeeeeeee to mám letnáky, ted tam mám 155/80 celoroční, no a prostě se nečapu na dvě wd.
bTw dneska jsem byl dat do opravny liberko a vykázali mě že do toho nejdou
prej když se musí vyndat převodovka musí jít motor s kolama jo všechno ven
(
bTw dneska jsem byl dat do opravny liberko a vykázali mě že do toho nejdou


1994, 4 WHEEL, Panorama DACH, ROST, ALU felgen, TOP ZUSTAND 

- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1579
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Jestli jsi byl zvyklý na přední pohon, tak se především budeš muset trochu rekvalifikovat - zadek přece jen potřebuje víc citu. Ale já tvrdím, že když se se zadním náhonem naučíš, tak je to na zimu lepší než předek (jen ten zadek musí být zatížený). Jinak "univerzální" gumy fakt nejsou nic moc. Po švýcarském majiteli jsem měl na Liberu jakési univerzály podivné značky (možná to byly i protektory) a i když byly skoro nové, v zimě se prostě nechytaly. GoodYeary by snad mohly být o chlup lepší, ale jestli chceš jezdit v zimě po horách, tak prostě jedině 4 pořádné zimáky.hejtmos píše:ahoj já mám teda na zadku celoroční Good year ale neda se jet ani nahodou na 2 WD plave to jako svině. Otázka když jsou vzadu v poho zimaky dá se jet na dvě WD ? mě to přijde že to hrabe na bebemenší vrstvě sněhu.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad