když sem odendal kaslík u spolujezdce....
všimnul sem si něčeho co mi připomíná pohon stěračů, ale ty jsou na druhý straně... co je to?
(ten válec nahoře)
taky sem nafotil spoustu nikam nezapojených konektorů - budu rád za každý info který máte...
(dva zelený co by do sebe šly zasunout, jeden bílej (do žluta) a další modrej)
(černej uprostřed, ta krabice na pravo bude nejspíš dálkový ovládání - docela bastl kterej bych tam radši neměl, ale zatím se necejtím na vyndání)
(ten bílej napravo u plechu, byl v něm drátek a to celý omotaný černou páskou. bohužel nevím odkud kam ten drátek vedl, ale zdá se, že to šlape i vez něj)
ix píše:taky sem nafotil spoustu nikam nezapojených konektorů - budu rád za každý info který máte...
(dva zelený co by do sebe šly zasunout, jeden bílej (do žluta) a další modrej)
Těm volnejm zejména zelenejm a černejm s jedním a dvěma drátama se reděj zdaleka vyhni. Jsou to datové a komunikační vodiče.Nepokoušej se je zapojovat do sebe vypadají velice lákavě.
Mohl bys mít taky načas nejdražší boudu na psa ze svého miláčka
K.
Ahoj ix, žluté víčko je od vyrovnávací nádobky chladícího systému a ta hadička od rozdělovače by měla být delší a je ukončena v otvoru rámu vpravo nad víkem ventilů. Tak jak ti psal Karel, je to výdech a zasunutím do rámu je zajištěno aby se tam nedostával bordel.
Nesmíš v tom hledat zas až tak velké záhady.
Ahoj Michael
zmiňoval sem tady cukání při dobržďování. postavil sem bobíka na hever, sundal přední kola a pravý přední kotouč je mírně šejdrem. dá se s tím něco dělat nebo je to na výměnu poloosy? taky by mě zajímalo jak moc mají jít kola točit volně - mě se zdá, že jdou docela ztuha - a co se s tím případně dá dělat...
Házení kotouče má nejspíš na svědomí kotouč sám, druhá (míň pravděpodobná) možnost je zkřivený náboj po nějaké strašlivé ráně. Poloosa s tím nemá nic společného.
Kola se samozřejmě na volno točí mnohem obtížněji než nepoháněná u dvoukolky, protože s kolem protáčíš taky diferenciál a kardan. Teď v zimě je olej v diferáku zhoustlý, kdybys to zkusil po delší jízdě až se ohřeje, šlo by to určitě lehčeji.
A to ti určitě i přibržďují destičky. Jo, jo u Libera se zdá, že jde hlavně v zimě dost ztuha skoro všechno. Pak spotřeba na sněhu a mínus 5 je 10l úplně normální. Dědek
Ještě k těm "záhadám" pod přístrojovkou. To je řídící jednotka a konektory, který slouží k připojení adaptéru , tj komunikačnímu kabelu s PC. Na to opravdu jen koukej. Program. ktetrý si s tím ví rady nikdo z nás asi nemá a ani propojovací kabel. Docela pochybuji, že bude i v každém servisu SUBARU
a přitom je to srdce tvého autíčka. To až doklepe , opravdu z LIbera uděláš luxusní psí boudu nebo altánek na léto pro děti. A ty čudlíky na plasty řeším já- pokus omyl. Když někde něco natrefím , dva koupím na zkoušku a buď se budou hodit nebo ne. A nebo se musí přizpůsobit díra. Však to znáš. Dědek