Podle prvního dopisu bych si dovolil tipnout na nedostatek energie v baterce. A to bud jiz "nedrzi" nebo je nedostatecne dobijena, nebo ma
starter nadstandartne velky odber proudu/vyndat -opravit/nebo ty KABELY,
ale u kabelu ke startovani "vlhkost" az tak nevadi . Takze merit,merit...
Ja bych postupoval takto: kdyz to nechytne tak zmerit napeti na baterii
a to by nemelo klesnout pod 10V max 9,5V,totez merit primo na starteru
pisu primo to znamena silny kabel co vede od baterky proti svorniku co drzi starter na motoru. namerene hodnoty by se nemely moc lisit lit.rika max 8% to je asi do 0,8V je-li rozdil vetsi tak merit + na baterce proti
+ na starteru je-li to OK tak merit rozdil napeti mezi minusem na baterce a tom popisovanem svorniku bude-li tam rozdil vetsi jak 0,3V tak opravit kostry. Dalsi zpusob jednodusi jak hledat ubytek napeti pri nezdarenem startu je rukou osahat kabelova oka a vsechny silove spoje a hledat kde se to hreje /ta chybejici energie se musi premenit v teplo!/
Dalsi moznost je zmerit odebirany proud pri startu stejnosmernym klestovym ampermetrem ale ten asi kazdy nevlastni.Predpoklasam ze mas v poradku to nejdulezitejsi jako jsou ciste a SUCHE svorky na baterce-nemazat!!! je to jenom povera i olej nebo vazelina je jakasi izolace!!! Vsechno mereni provadet v okamziku kdyz to nechce nastartovat ne v klidu !!!
Preji uspech.
K.

Nikdo není dokonalej.