Ale božínku, lidi... Já nemyslel vyměnit. Já myslel přikůpit
Exhibcionista ? Člověče, já nevím, ale myslím, že asi ani moc ne (teda třeba oproti kšiltovkářům ve vytuněnejch stodvacítkách

). Je sice pravda, že třeba Triumpha mám v podstatě hlavně "na machrování", a vetoše prot, že se mi ty staré káry líbí, ale jinak jsem měl vždycky spíš auta kvůli užitné hodnotě. Jezdím hodně a jezdím rád. Vždycky jsem zastával názor, že auto má sloužit k přepravě osob a nákladu z bodu A do bodu B. A tudíž není třeba, aby to byla kára za půl mega, když stejnou práci zastane auto za deset litrů. Už mi rukama a nohama a zadnicí prošlo hodně aut a nemůžu říct, že by bylo některý vysloveně špatný - většinou lidi řeknou "to je s..č ", protože je to auto v tragickým stavu, že se o něj nikdo nestaral. Ale samo o sobě je málokterý auto už od výroby "špatný". Kupodivu možná s největší nostalgií vzpomínám na Trabanta kombíka - co se týče poměru užitná hodnota/cena, tak jsem doposud nic alespoň srovnatelného neměl. Třeba tu Sierru Kombi držím proto, že je to absolutně bezproblémové auto - leju tam jen benzín, protože mi připadá nadmíru pohodlný a protože má bezkonkurenční zavazadlovej prostor. Hlavně se mi v ní líbí to, že když sklopíte zadní sedačky, máte absolutně rovnej prostor - což sice má kdejaký auto, ale tady stačí opravdu sklopit jen opěradla. Sedáky nemusíte překlápět !!!
Ale zpět k Liberu. Jasně že ho zatím nechci - to byly opravdu spíš jen takové opilecké úvahy

Vždyť mám vlastně Barkasa, což je taky tříválec, taky osmimístnej a taky litr
Mimochodem, Justy se prý bude jmenovat Sněhurka, když je to takovej trpaslík a má bejt údajně tak skvělá v zimním provozu...
