
Pravdupovediac som o tomto type aut pred rokom ani nepocul, natrafil som nanho nahodou pri vybere svojho prveho auta Fiata 500ky. Odvtedy som tuto myslienku pochoval, kym som si nato pred nedavnom znova nespomenul a zacal som po nich patrat. Nebol to zrovna prilis racionalny krok a ani moje patranie netrvalo pridlho. Kedze sa na slovensku takmer nepredavaju, pozrel som jedno hrdzave Piaggio Porter a druhe v poradi bolo Capybaru. Kedze sa zdalo byt v ovela lepsom stave a vizualne privetivejsie, s priatelkou sme sa rozhodli pre toto


Dostal som k nemu par pdfiek a vytlaceny manual v nemcine - a pokyn "neprechlastaj ho" a "maj v nadrzi vzdy nad polovicou, vtedy ide najlepsie". Parada! Prva cesta z Bratislavy pri Nitru, bol zazitok. V piatok po praci, v plnej prevadzke hura domov. Svetla mi vyplo vzdy ked som vyhodil smerovku a tak som ich od Trnavy prestal pouzivat. V Hlohovci mi auto "zdochlo" za jazdy - Capybara bola asi hladna, nastastie sme mali v kanistri benzin.


Auto ma inak najazdenych 49 000km a jediny majitel bol myslim nejaky pan Potocky, ktory liberko pouzival na rybárčenie. Popri praci "3D" dizajnera, som potreboval nejaku oddychovku. Moj sen by bol s Capybarkou pojazdit par pekynch vyletov po Slovenku. Uvidime, snad sa to podari.
Inak chalani na nom doteraz jazdili celkom v pohode, TP aj STK ma do buduceho roka.