Kovové bouchnutí při řízení
- kraxna
- Člen korespondent
- Příspěvky: 211
- Registrován: stř led 18, 2017 7:23 pm
- Typ Libera: novější
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Kovové bouchnutí při řízení
Zdravím, zakládám nové téma, neboť jsem jednoznačně nenašel řešení na celém foru.
Při zatočení... ať už vpravo nebo vlevo se ozve kovová rána. Ozve se v závislosti na tom, kam jsem zatáčel předtím - pokud zatočím 2x vpravo tak se ozve jen při prvním zatočení, pokud následně zatočím vlevo, ozve se zase. tzn - ozve se jen při našponování na každou stranu (na místě ne). Když kličkuju, bouchá to furt. Mám pocit, jako by to spíš vycházelo z pravé strany, ale jistě to říct nemůžu.
Má někdo tip na to, co by to mohlo být?
Díky Kraxna
Při zatočení... ať už vpravo nebo vlevo se ozve kovová rána. Ozve se v závislosti na tom, kam jsem zatáčel předtím - pokud zatočím 2x vpravo tak se ozve jen při prvním zatočení, pokud následně zatočím vlevo, ozve se zase. tzn - ozve se jen při našponování na každou stranu (na místě ne). Když kličkuju, bouchá to furt. Mám pocit, jako by to spíš vycházelo z pravé strany, ale jistě to říct nemůžu.
Má někdo tip na to, co by to mohlo být?
Díky Kraxna
Zpomal a užij si to. 

- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 951
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kovové bouchnutí při řízení
Čapy alebo uloženia ramien. Mne toto isté robilo na forestrovi, tam som mal spodné čapy šmejdy značky TRW, vydržali zhruba taký interval ako olej motora (12500km).
Inak býval tuším aj problém s ložiskom na prevodovke riadenia, ale to neviem či aj na novšom a či sa to prejavuje takto.
Inak býval tuším aj problém s ložiskom na prevodovke riadenia, ale to neviem či aj na novšom a či sa to prejavuje takto.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Re: Kovové bouchnutí při řízení
Kosti stabilizatoru, pokud je to takove ostre lupnuti.
- kraxna
- Člen korespondent
- Příspěvky: 211
- Registrován: stř led 18, 2017 7:23 pm
- Typ Libera: novější
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kovové bouchnutí při řízení
Tak pánové, pod autem jsem sice ještě nebyl, ale koukám na nějaké náhrady a v parametrech délky kostí stabilizátoru se produkty různě liší ... je tem délka buď 110 nebo 66. Má někdo zkušenost, která délka je správná?
Zpomal a užij si to. 

- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 951
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kovové bouchnutí při řízení
Neviem, ale sú rovné a pasujú na forestra SF dopredu, tie isté 

Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2505
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kovové bouchnutí při řízení
Tak 66mm dlouho nejsou "od pohledu".
Temat tu o podobnych problemech je vicero, i kdyz kovove nevim zda bych to nazval
viewtopic.php?f=13&t=1941
viewtopic.php?f=12&t=574
Dela ti to i kdyz otacis volantem pomalu?
Temat tu o podobnych problemech je vicero, i kdyz kovove nevim zda bych to nazval
viewtopic.php?f=13&t=1941
viewtopic.php?f=12&t=574
Dela ti to i kdyz otacis volantem pomalu?
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Kovové bouchnutí při řízení
velice často odchází ložisko v řízení, (uložení ozubení co jde na hřeben) to dělá hlavně kovové rány. M.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Kovové bouchnutí při řízení
ty délky vás matou, protože někdo udává rozteč na šrouby a někdo délku cele kosti
jinak je to jeden a ten samý vyrobek 


Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- kraxna
- Člen korespondent
- Příspěvky: 211
- Registrován: stř led 18, 2017 7:23 pm
- Typ Libera: novější
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kovové bouchnutí při řízení
Když otáčím pomalu tak to nedělá, když se nahne auto a působi nějaká síla na kola tak ano
Nicméně momentálně mám dole motor a řeším kliku, ozvu se až to bude zase aktuální
Nicméně momentálně mám dole motor a řeším kliku, ozvu se až to bude zase aktuální
Zpomal a užij si to. 

- kraxna
- Člen korespondent
- Příspěvky: 211
- Registrován: stř led 18, 2017 7:23 pm
- Typ Libera: novější
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kovové bouchnutí při řízení
Vyřešeno, po měsíční odstávce se to ještě zhoršilo a začlo to dělat na obě strany. Bylo to řízením, ale kosti byly taky už dost v prdeli (odlomené nálitky plastu vedle silentbloku.. toho horního). Nad uložení stabilizátoru jsem přidal tenký kousíček gumy, aby ty objímky obeply stabilizačku těsněji. viz fotka Řízení nahrazeno z dárce, kde bylo naprosto v pořádku, vyčištěno, namazáno modrou vazelinou a už jezdím bez problémů : )
- Přílohy
-
- IMG_0718.jpg (1019.78 KiB) Zobrazeno 24467 x
Zpomal a užij si to. 

- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Kovové bouchnutí při řízení
Vojto a nebylo by lepší si ty silentblocky koupit nový? 

Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- kraxna
- Člen korespondent
- Příspěvky: 211
- Registrován: stř led 18, 2017 7:23 pm
- Typ Libera: novější
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kovové bouchnutí při řízení
Příště už to udělám
mám tak kosti maxgear za 180kč, tak počítám, že to budu dělat zanedlouho zas 


Zpomal a užij si to. 

Re: Kovové bouchnutí při řízení
Bacha ty laciny kosti rady praskaji. Mne vydrzely asi mesic a jedna rupla, pak jsem koupil drazsi, ty uz byly v pohode 
A Misus ma pravdu, ty silentbloky staly v originalu relativne par korun

A Misus ma pravdu, ty silentbloky staly v originalu relativne par korun
