Těsnění pod hlavu
-
- Přispěvatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: úte kvě 14, 2013 12:14 am
- Typ Libera: E10, E12, E12 nové
- Bydliště: Jizerské hory
Re: Těsnění pod hlavu
Vznáším dotaz mezi moudré hlavy - je těsnění pod hlavu na 1,2 a 1,2i (tedy staré a nové) stejné ? Případně víte někdo, jak se liší na litrové ?
Na Auto Kelly mají od Nipparts náhradu v "univerzální" verzi Justy - Libero (díry na vodu jinak než origo). Co je zajímavé, že pro litrový motor podle obrázku sedí kanálky přesně s originálem. K objednání je asi za 800Kč za víc než měsíc, tedy nic moc lákavého.
Motorářská strojírna Šercl a Jizerskohorské technické muzeum v jednom mají dobré zkušenosti s výrobcem těsnění Kutifel.cz . Je možné, že má z dřívějška i těsnění zaznamenané. Trochu bych byl, Lubomíre, opatrný s těmi zásobami. Dřív byly zkušenosti různé.
David
Na Auto Kelly mají od Nipparts náhradu v "univerzální" verzi Justy - Libero (díry na vodu jinak než origo). Co je zajímavé, že pro litrový motor podle obrázku sedí kanálky přesně s originálem. K objednání je asi za 800Kč za víc než měsíc, tedy nic moc lákavého.
Motorářská strojírna Šercl a Jizerskohorské technické muzeum v jednom mají dobré zkušenosti s výrobcem těsnění Kutifel.cz . Je možné, že má z dřívějška i těsnění zaznamenané. Trochu bych byl, Lubomíre, opatrný s těmi zásobami. Dřív byly zkušenosti různé.
David
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Těsnění pod hlavu
davide tesneni na starou i novou dvanactku jsou stejný. Tomu co maj v auto kelly nevěr, je to tutove ilustracni fotka, ktera je dost mozna z originalu na libero. Ja rozdelanej desitkovej motornikdy nemel, ale tipuju, rikam tipuju, že jak litr tak dvanactka je ma stejny. Jenze justy neni libero a i litrový tesnění bude mít kanaly stejně jako dvanáctkový obráceně prostě je to na justy. M
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Těsnění pod hlavu
Davide tak jsem na to koukal, zejtra u svy dodavatelky zkusim tesnění objednat, mam opsaný císlo, podle toho obrazku by melo bejt opravdu liberacký. M
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Soptík Hřensko
- Člen korespondent
- Příspěvky: 136
- Registrován: ned zář 20, 2015 11:25 am
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Hřensko
Re: Těsnění pod hlavu
Firma Kutifel byla také oslovena s poptávkou výroby těsnění pod hlavu na Libero. Ostatně všechny mnou poptané firmy v podstatě říkají to samé - je možné že liberácké těsnění již v minulosti dělali, ale každý zákazník si to pojmenoval jinak a nemají tak jmennou ani typovou evidenci toho, co vyráběli, pokud to nevyrábí na sklad.
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1571
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těsnění pod hlavu
Máš od těch výrobců nějakou kalkulaci jak se liší cena podle počtu a jak počítají opakovanou výrobu třeba za pár let? Jestli stojí za to udělat si zásobu, nebo je kusové doobjednání za podobné peníze.
Jinak to z autokelly by nakonec mohlo vyjít i na míň, protože základní ceny mají dost natažené, aby mohli dávat velkou slevu registrovaným zákazníkům.
Jinak to z autokelly by nakonec mohlo vyjít i na míň, protože základní ceny mají dost natažené, aby mohli dávat velkou slevu registrovaným zákazníkům.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Soptík Hřensko
- Člen korespondent
- Příspěvky: 136
- Registrován: ned zář 20, 2015 11:25 am
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Hřensko
Re: Těsnění pod hlavu
Ahoj, předběžná kalkulace je cca 500 bez DPH na kus. O víkendu sečtu, kolik toho kdo chce a uvidíme, zda dají "množstevní slevu". Jinak následná výroba dle sdělení není problém - jednak bude uvedeno na co přesně to těsnění je a pak prý dostanu jejich označení výkresu, které by mělo stačit nahlásit v budoucnu.
- Soptík Hřensko
- Člen korespondent
- Příspěvky: 136
- Registrován: ned zář 20, 2015 11:25 am
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Hřensko
Re: Těsnění pod hlavu
Tak sečteno celkem v první objednávce je 13 kousků těsnění pod hlavu pro Mis.us, Albedo, David, Vojta, Lubomír a já. Až budu mít rozpočet, budu zde referovat. Nečekal jsem takový zájem a takovou prvotní investici (určitě víc jak 6000,-) nedám dohromady, takže po ceně bych od zájemců pak potřeboval adresu a každému nechám těsnění poslat na dobírku. Své si zaplatím předem, jako takovou jistinu výrobci.
- Albedo
- Inventář fóra
- Příspěvky: 399
- Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Těsnění pod hlavu
Tak super. Děkuji za zařízení, vyřízení,... Adresu jsem ti poslal soukromou zprávou.
Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996
- Luděk
- Člen korespondent
- Příspěvky: 236
- Registrován: pon lis 27, 2017 6:19 pm
- Typ Libera: 1,2 SuperDeluxe
- Bydliště: Hrádek u Rokycan
Re: Těsnění pod hlavu
Můžu se též ještě přidat na jeden kus? Děkuji
Subaru Libero 1,2 SuperDeluxe 4WD r.v.97 - Limpreza
Daihatsu Move 0,8i
Subaru Libero 1,2 SuperDeluxe 4WD r.v. 99 - Kompost
Seat Toledo 2,0 16v
Subaru Leone Coupé turbo
Trabant - ryntyntyn
Subaru Forester XT
Daihatsu Move 0,8i
Subaru Libero 1,2 SuperDeluxe 4WD r.v. 99 - Kompost
Seat Toledo 2,0 16v
Subaru Leone Coupé turbo
Trabant - ryntyntyn
Subaru Forester XT
- Soptík Hřensko
- Člen korespondent
- Příspěvky: 136
- Registrován: ned zář 20, 2015 11:25 am
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Hřensko
Re: Těsnění pod hlavu
Ahoj všem,
takže sumárum objednávám 14 kusů těsnění pod hlavu, prosím ty kteří ještě nedali do SZ adresu, kam to na dobírku poslat, ať tak učiní. Samozřejmě ještě uveřejním cenu těsnění, než se to odesílat bude, aby to pak na někoho nebylo moc drahé nebo podobně.
takže sumárum objednávám 14 kusů těsnění pod hlavu, prosím ty kteří ještě nedali do SZ adresu, kam to na dobírku poslat, ať tak učiní. Samozřejmě ještě uveřejním cenu těsnění, než se to odesílat bude, aby to pak na někoho nebylo moc drahé nebo podobně.
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Těsnění pod hlavu
Adresa odoslaná, teším sa na tesneníčko.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Soptík Hřensko
- Člen korespondent
- Příspěvky: 136
- Registrován: ned zář 20, 2015 11:25 am
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Hřensko
Re: Těsnění pod hlavu
Ahoj, tak cena těsnění je 580CZK bez daně, to je 700CZK s DPH (materiál REINZ RS + LEM ) a nakonec ho musím objednat najednou a jen na sebe, takže k ceně je pak třeba přičíst poštovné cca 50CZK k zaslání na Vaše adresy. Objednáno mají tedy:
Kód: Vybrat vše
David Mis.us Albedo Lubomír Soptík Hřensko Luděk
Naposledy upravil(a) Soptík Hřensko dne stř srp 08, 2018 8:11 am, celkem upraveno 1 x.
- Soptík Hřensko
- Člen korespondent
- Příspěvky: 136
- Registrován: ned zář 20, 2015 11:25 am
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Hřensko
Re: Těsnění pod hlavu
Kód: Vybrat vše
David - potvrzeno, placeno Mis.us - potvrzeno, placeno Albedo - potvrzeno, placeno Lubomír - potvrzeno, placeno Soptík Hřensko - potvrzeno, placeno Luděk - potvrzeno, placeno
- Soptík Hřensko
- Člen korespondent
- Příspěvky: 136
- Registrován: ned zář 20, 2015 11:25 am
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Hřensko
Re: Těsnění pod hlavu
Tak včera jsem zadal výrobu těsnění a dnes dorazily všechny platby. Jak se dozvím nějaký termín, budu ihned informovat.
- Soptík Hřensko
- Člen korespondent
- Příspěvky: 136
- Registrován: ned zář 20, 2015 11:25 am
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Hřensko
Re: Těsnění pod hlavu
Těsnění jsou na cestě ke mě
- Soptík Hřensko
- Člen korespondent
- Příspěvky: 136
- Registrován: ned zář 20, 2015 11:25 am
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Hřensko
Re: Těsnění pod hlavu
Těsnění dorazila, pokud se dnes dostanu na počtu, budu rozesílat ihned, nejdéle snad do pátku.
- Soptík Hřensko
- Člen korespondent
- Příspěvky: 136
- Registrován: ned zář 20, 2015 11:25 am
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Hřensko
Re: Těsnění pod hlavu
Rozesláno na adresy jako rekomanda
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Těsnění pod hlavu
za ty peníze to těsnění vypadá velice slušně. dneska mi dovalilo mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
-
- Přispěvatel
- Příspěvky: 82
- Registrován: úte kvě 14, 2013 12:14 am
- Typ Libera: E10, E12, E12 nové
- Bydliště: Jizerské hory
Re: Těsnění pod hlavu
Soptíku díky,
těsnění je doma a vypadá fajn.
Dotaz k věci: 1. těsněná díra pro vstup tlakového oleje do hlavy je ta oválná na kraji ? Matně vzpomínám, že byla těsněna mědí, jistě stačí tak, jak je.
2. mezi dírami pro olej a pro vodu býval nanesen v tenké lince červený silikon. Je možné těsnění montovat bez něj, případně kudy má vést, pokud ho budu nanášet sám ? Tuším, že silikon odděloval díry na vodu od děr pro šrouby a pro olej.
3. na přiloženém lístku býval postup utahování a kroutící momenty, utahovalo se dokola od středních šroubů postupně k vnějším, tušíte někdo aspoň koncový maximální moment ?
Díky a ahoj, David
těsnění je doma a vypadá fajn.
Dotaz k věci: 1. těsněná díra pro vstup tlakového oleje do hlavy je ta oválná na kraji ? Matně vzpomínám, že byla těsněna mědí, jistě stačí tak, jak je.
2. mezi dírami pro olej a pro vodu býval nanesen v tenké lince červený silikon. Je možné těsnění montovat bez něj, případně kudy má vést, pokud ho budu nanášet sám ? Tuším, že silikon odděloval díry na vodu od děr pro šrouby a pro olej.
3. na přiloženém lístku býval postup utahování a kroutící momenty, utahovalo se dokola od středních šroubů postupně k vnějším, tušíte někdo aspoň koncový maximální moment ?
Díky a ahoj, David
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: Těsnění pod hlavu
Davide to je jednoduché. Utahovací moment je půl otáčky před prasknutím šroubu. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010