Jo, bohuzel takoveto vyvareni potrebuje vetsina liber v nasich zemepisnych sirkach. Jediny zpusob jak ho ale usetrit po takove investici stejneho osudu po par zimach v CR je s nim v zime nejezdit. Coz je ale nanic mit 4WD a nejezdit v zime ze, takze je to takovy zacarovany kruh.
Jinak dily se muzes navymyslet, ale jak uz se tu psalo, skladove zasoby na nove Libero se povazlive tenci (stare uz nema snad skoro nic?) a kdo vi jestli vsechno jeste bude, nebo cekacka mesic z JP.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Netvrdim, ze to nejde opravit, ale kdo to nezna, tak stravi s opravou vic casu, nez kolik stoji novy ventil, navic novy ventil ma na dalsich 10let, opraveny kdo vi.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Tak po nejake dobe tu zase jsem velke diky patri misusovi za dily! jen mam dalsi otazecku. Da se udelat spojka pres prevodovku bez vyndani motoru? Dneska jsem to trochu projel a prokluzuje mrcha jedna
Ahoj všem!
Dneska nám krásně nasněžilo a při dnešních jízdách jsem si všimnul, že auto se na té cestě, kde je ta břečka, kde je hodně hrbolů celé třese a drncá. Je Libero opravdu tak tvrdý nebo mam v prdeli třeba tlumiče? Na některých úsecích to bylo fakt šílené. Díky moc
Na umrzlé zubatici je to v Liberu skutečně jako v žebřiňáku (a s novými tlumiči možná ještě horší, než s utahanými).
Je to daň za koncepci auta - Libero samo váží necelou tunu, ale užitečnou hmotnost má přes 600 kg, takže podvozek si musí poradit s velkým rozsahem celkové váhy a při obsazení jen jednou nebo dvěma osobami je zkrátka hodně tvrdý. Kromě toho malá kola "najdou" každou díru a hlavně pak je cítit to, že v Liberu sedíme přímo nad kolem, takže náš zadek dostává každou nerovnost naplno, kdežto u "nomálního" auta je sedačka řidiče uprostřed rozvoru a tím pádem se pod řidičem vlastně průměruje nadskakování přední a zadní části auta.
Ahoj, tak tu mám další zapeklitou věc A to jsou blinkry. Zkoušel jsem to tu dohledat a moc jsem se nedozvěděl. Blinkry fungují jen na nějaké pozici volantu nebo blinkr 1-3x blikne. A též i s varovkama, ty buď neblikají vůbec nebo taky jen párkrát a dokonce i zhasne podsvícení tlačítka na varovky. Po čem jít? Koukal jsem na přerušovač, prostříkal jsem konektory kontaktolem a na místě blinkry fungovaly, ale při jízdě už zas tak ne Díky všem za rady a pomoc!
Blinkry mají hlavní okruh přes přepínač výstražných, hledal bych chybu v něm. Pak je další věc a to je přerušovač a v neposlední řadě samotná páčka blinkrů směrových.
Na liberu jsem to jeste nevidel ale u koncernovych vozu casto, ze odchazeni packy, at uz se tam prerusi drat, nebo zoxiduji kontakty. Pokud ti ale prestane svitit i kontrolka vystraznych, rekl bych ze problem bude spis tam, mozna by sel prerusovac premostit, abys mohl kvrdlat kde to nekontakti. Schema mas?
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Adame packy odcházejí běžně. Hlavně na starejch liberech, ale netýká se to blinkrů, nýbrž světel a na novým liberu se mi to už stalo taky.....(vypálí se měděný plosky co po sobě jezdí) opravit to jde.
Luďku ty rozeber ten plast pod volantem a koukni se na elektroinstalaci.
Na elektroinstalaci kouknu Rovnou se zeptám ještě na jednu věc a to je 4WD. Ventil je tam vyměněný (Repas od Mišuse) a při mačkání tlačítka cvaká relé v palubovce ale předek se nechce odpojit. Po čem jít? Občas ten předek potřebuje trošku času a nakonec se odpojí, ale dneska vůbec. Zkusím to tu ještě pročíst, snad něco najdu