Tak dnes jsem konečně odhalil zdroj toho škrtacího hluku. Ten se objevoval na rychlostní stupně 1,2 a někdy při velké zátěži i na 3. Také byl přímo úměrný "prudkosti" rozjezdu a již zmíněnému zatížení (při rozjezdu a řazení do kopce to dělalo hodně, při rozjezdu a řazení z kopce spíše ani ne).
No, zjistil jsem, že za to může držák převodovky co je vpravo u výstupu na kardan (po směru jízdy). Dělala to i stará a i teď "nová" převodovka, takže jsem netušil co to způsobuje, jestli snad poloosy, nebo co. Důvodem bylo ovšem to, že díry v držáku byly hodně velké, a tudíž kardan byl prověšený těsně nad příčnou trubkou rámu co je hned před převodovkou, kdy se ještě při "zhoupnutí", když motor zabral, o ni "šouchal". Původně mi to ani nedošlo, ale dnes jsem tvořil nové plechy na výfuku, a když jsem tak koukal v té jámě na to zda je vše pohledově v pořádku, všiml jsem si odřeného kardanu. Pak při zjišťování důvodu proč jsem si všiml různě široké svislé mezery mezi držákem a převodovkou. Nahoře "na doraz" a dole kus mezera. Pozvedl jsem heverem převodovku a sundal držák. Díry uchycení hooodně elipsovitého tvaru a tak o 4mm širší (než šrouby) na každou stranu. Díry jsem tedy vyvařil, a vyvrtal nanovo. Zkušební jízda, hluk žádný, a ani občasné rány co se sem tam ozývaly. Ty jsem přisuzoval steřelému silentbloku, ale už se to neozývá, tak třeba na tom není tak nejhůř
