Hluk na 2. rychlostní stupeň
- Machy_CZ
- Člen korespondent
- Příspěvky: 262
- Registrován: ned led 27, 2013 8:41 pm
- Typ Libera: Zatím žádné
- Bydliště: Borač
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
No místo vpravo, tak ta díra bude asi od rozsypaného zadního diferenciálu...
Nissan 300ZX '90 3.0i V6, Subaru Legacy GT '05 2.5i 5MT GT Limited, Ford F-150 '05 5.4i Lariat 4x4
VW GC 600 2.0TDi 4mot
JDM:
Mitsubishi Delica '96 2.8 TD, Nissan Elgrand '04 3.5i V6 XL
http://moje.auto.cz/user/Machy-CZ
VW GC 600 2.0TDi 4mot
JDM:
Mitsubishi Delica '96 2.8 TD, Nissan Elgrand '04 3.5i V6 XL
http://moje.auto.cz/user/Machy-CZ
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1579
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Je to opravdu pozoruhodný vývoj závady - od pazvuků přes protočený diferák ke dvěma dírám.
Nejpravděpodobnější vysvětlení je, že uvnitř v převodovce byl čert.
Nejpravděpodobnější vysvětlení je, že uvnitř v převodovce byl čert.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Albedo
- Inventář fóra
- Příspěvky: 430
- Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Petr+Barča: No to určitě ne. Pod auto minimálě koukám alespoň jednou týdně (zda něco nekape,...). Na montážní jámě jsem byl naposledy počátkem listopadu, kdy jsem měnil vypouštěcí závitovou zátku na olejové vaně. Takže ze srazu nee. A maximálně jsem se vyhrabával asi 10 dní zpět na poli, kde jsem couval v "koleji" na takové "cestě". Na zpátečku jsem se tam vždycky opřel kolem, ale že by motorem? Neříkám že to možné není, ale před tím je tam ještě ta trubka pod motorem, ne? Myslím že k újmě přišla nějaká přepážka, je vidět že olej tekl z průrazu a i kolem vstupu osy táhla spojky. A i tvarem díry bych řekl že to je ze vnitřku ven. Jinak díra ve spojce:

Machy_CZ Jj, ta díra vpravo počítám že se udělala něčím odpadlým z diferáku. Teda ony jsou v pravo dvě díry...ob žebro:

Tuti No nevím, ale podle stopy na krytu spojky z toho i trocha oleje vytekla. Tak jestli to prošlo nějak skrz nějakou přepážku (jestli tam teda nějaká je, jako že určitě, přece asi není olej ve spojce...). No každopádně uvidím co to bylo za čerta, až to vytáhnu a skouknu blíže...popřípadě rozdělám.
Každopádně na tom kousku co jsem dojížděl s děravou převodovkou a bez oleje se zvuky vůbec neozývaly. Jelo to krásně tichoučce, lépe jak před tím;)

Machy_CZ Jj, ta díra vpravo počítám že se udělala něčím odpadlým z diferáku. Teda ony jsou v pravo dvě díry...ob žebro:

Tuti No nevím, ale podle stopy na krytu spojky z toho i trocha oleje vytekla. Tak jestli to prošlo nějak skrz nějakou přepážku (jestli tam teda nějaká je, jako že určitě, přece asi není olej ve spojce...). No každopádně uvidím co to bylo za čerta, až to vytáhnu a skouknu blíže...popřípadě rozdělám.
Každopádně na tom kousku co jsem dojížděl s děravou převodovkou a bez oleje se zvuky vůbec neozývaly. Jelo to krásně tichoučce, lépe jak před tím;)
Naposledy upravil(a) Albedo dne čtv pro 22, 2016 10:00 am, celkem upraveno 1 x.
Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
málokdo umí zkurvit brutálnim provozem převodovku u libera, takže tipuju, že už byla někdy rozdělaná někym, kdo ji sice složil, ale asi moc nevěděl co délá. Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Albedo
- Inventář fóra
- Příspěvky: 430
- Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Mis.us No, čteš mi myšlenky, nějak tak si myslím že to bylo 

Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2505
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Tak to je teda drsna "zavada"..
nejjednodussi sehnat novou prevodovku z nejakeho vraku?

Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Albedo
- Inventář fóra
- Příspěvky: 430
- Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
covex - převodovku mám domluvenou od Machyho. Doveze ji nejspíš po novém roce. Ježíšek naježil i nějaké penízky, tak objednám i spojkovou sadu. Snad bude brzy zase Barča jezdit.
Jinak, jakým způsobem vytáhnu převodovku? A jak z ní vytáhnu poloosy? Jako po nějakém zkoumání bych na to přišel, ale proč objevovat objevené...
Poradí prosím někdo postup? Děkuji!
Jinak, jakým způsobem vytáhnu převodovku? A jak z ní vytáhnu poloosy? Jako po nějakém zkoumání bych na to přišel, ale proč objevovat objevené...
Poradí prosím někdo postup? Děkuji!
Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2505
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Ehm... jak vyndat poloosy je tu popsano mockrat, ale chce to grif a velkou paku - Karel, blahe pameti, doporucoval klic cislo 50 podlozit obrovskym plochym sroubovakem a zapacit - jen proste vytahnout z prevodovky - odtlaci se motor.
Co se tyce sundani prevodovky, to uz je mimo moje zkusenosti, ovsem tusim se musi motor cely vyndat? Resp. spustit dolu, horem to nejde.
Co se tyce sundani prevodovky, to uz je mimo moje zkusenosti, ovsem tusim se musi motor cely vyndat? Resp. spustit dolu, horem to nejde.

Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Albedo
- Inventář fóra
- Příspěvky: 430
- Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Jo, o 50ce klíči a pajzru jsem se dočetl, ale právě nějak nevím zda stačí to odtlačení motoru, nebo to musím i nějak povolit na bubnu. Ale tuším že odtlačit motor bude stačit. Nevím na co si dát pozor...ať něco někde nevypadne, nevyteče, nebo tak 
No bude to radost...většina šroubů drží. Když jsem se pokoušel vyměnit silent bloky na motoru, akorát jsem zk....l šrouby. Povolit tam většinou nic moc nejde, a většinou to je na takovém místě že tam nenasadím ani očko, natož tak ořech. Bojím se že to bude práce na dlouho, všechny šrouby vytahat.
Jinak, co říkáte na tuto spojkovou sadu? Nebo raději připlatit a koupit třeba Valeo?
http://www.automatejcek.cz/nahradni-dil ... 0-518-001/

No bude to radost...většina šroubů drží. Když jsem se pokoušel vyměnit silent bloky na motoru, akorát jsem zk....l šrouby. Povolit tam většinou nic moc nejde, a většinou to je na takovém místě že tam nenasadím ani očko, natož tak ořech. Bojím se že to bude práce na dlouho, všechny šrouby vytahat.
Jinak, co říkáte na tuto spojkovou sadu? Nebo raději připlatit a koupit třeba Valeo?
http://www.automatejcek.cz/nahradni-dil ... 0-518-001/
Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
kámo vyměnit převodovku je pro laika docela slušná makačka. V dílně mam na všechno přípravky a za dopoledne to udělám, ale pokud nemáš pořádnej vercajk a nejsou postupy správný je to naprd. Motor i s převodovkou je lepší vyndat komplet, je to jednodušší než se prát v autě s nazazováním mrkne atd.
jako první -musíš sundat komplet vejfuk (v celku- odšroubovat parohy od hlavy a odšroubovat ze siletbloků (3ks))
jako druhý -oholit motor, tj sundat sání atd., odpojit spojkový lanko,plynový lanko, lanovody řazení, bowden tachometru hadice od 4wd ventilu a kde co se spojuje s motorem a převodovkou
jako třetí -vyndat kardan a sundat kryty pod trubkama vody a pod motorem
jako čtvrtý -povolit si motor a převodovku na silentblokách.
jako pátý -motor zavěsit na kočku
jako šestý -odšroubovat všechny šrouby silentbloků a vyndat šrouby na zadnim nosníku převodovky a motoru, motor spustíš kočkou níž, nosník vyndáš, dáš si pod motor nějakej vozejček na kolech a spustíš motor s převodovkou na něj a je venku. když to máš celý venku tak odpojíš převodovku od motoru a je to, dáš to všechno zpátky obrácenym zpusobem:D
Mišus
jako první -musíš sundat komplet vejfuk (v celku- odšroubovat parohy od hlavy a odšroubovat ze siletbloků (3ks))
jako druhý -oholit motor, tj sundat sání atd., odpojit spojkový lanko,plynový lanko, lanovody řazení, bowden tachometru hadice od 4wd ventilu a kde co se spojuje s motorem a převodovkou
jako třetí -vyndat kardan a sundat kryty pod trubkama vody a pod motorem
jako čtvrtý -povolit si motor a převodovku na silentblokách.
jako pátý -motor zavěsit na kočku
jako šestý -odšroubovat všechny šrouby silentbloků a vyndat šrouby na zadnim nosníku převodovky a motoru, motor spustíš kočkou níž, nosník vyndáš, dáš si pod motor nějakej vozejček na kolech a spustíš motor s převodovkou na něj a je venku. když to máš celý venku tak odpojíš převodovku od motoru a je to, dáš to všechno zpátky obrácenym zpusobem:D
Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Albedo
- Inventář fóra
- Příspěvky: 430
- Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Tak převodovka je doma. Děkuji Machy_CZ za ochotu a dovoz.
Čekám ještě na spojkovou sadu, včera odeslali, tak snad na to po neděli budu moci vlítnout. Vzal jsem nakonec tu z odkazu pár příspěvků výš.
Jsou nějaká doporučení a zkušenosti jak připravit převodovku v neznámém stavu tak, aby vydržela co nejdéle?
Samozřejmě předpokládám že vypustit olej a dát nový. Udělat něčím nějaký proplach? Olej jsem objednal na doporučení tento: Total Transmission SYN FE 75W-90.
Čekám ještě na spojkovou sadu, včera odeslali, tak snad na to po neděli budu moci vlítnout. Vzal jsem nakonec tu z odkazu pár příspěvků výš.
Jsou nějaká doporučení a zkušenosti jak připravit převodovku v neznámém stavu tak, aby vydržela co nejdéle?

Samozřejmě předpokládám že vypustit olej a dát nový. Udělat něčím nějaký proplach? Olej jsem objednal na doporučení tento: Total Transmission SYN FE 75W-90.
Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
rozebrat, zkontrolovat hřídele a vymezovací podložky, diferenciál, ložiska, přetěsnit, dát nový o-kroužky, gufera. hahaha:-D
ted teda bez srandy. Hlavní pro tebe bude, když očividně nechčije, koupit car-lan na mytí motorů (je to průmyslovej čistič a funguje dokonale), pořádně ji polejt tim sajrajtem(dobrý je si to nalejt do pičifuku:-D ), nechat deset minut působit a horkou wapkou otryskat. !!!!! Nejdůležitější, co pro Tebe je- vyklepnout pérový kolíky od vidličky,co tlačí spojkový ložisko, vytáhnout páku od lanka spojky, vyměnit o-kroužek a pořádně namazat. Nejen, že spojka pujde jak nová, ale hlavně máš pokoj, že se Ti tam nic skrze vazelínu nedostane. Doporučuju vyměnit gufera (obě řídele co jdou na poloosy a vývod na kardan) Mišus
ted teda bez srandy. Hlavní pro tebe bude, když očividně nechčije, koupit car-lan na mytí motorů (je to průmyslovej čistič a funguje dokonale), pořádně ji polejt tim sajrajtem(dobrý je si to nalejt do pičifuku:-D ), nechat deset minut působit a horkou wapkou otryskat. !!!!! Nejdůležitější, co pro Tebe je- vyklepnout pérový kolíky od vidličky,co tlačí spojkový ložisko, vytáhnout páku od lanka spojky, vyměnit o-kroužek a pořádně namazat. Nejen, že spojka pujde jak nová, ale hlavně máš pokoj, že se Ti tam nic skrze vazelínu nedostane. Doporučuju vyměnit gufera (obě řídele co jdou na poloosy a vývod na kardan) Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Albedo
- Inventář fóra
- Příspěvky: 430
- Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Mis.us díky za rady.
Tak dnes jsem se konečně dostal na sundávání převodovky. Zatím jde vše docela dobře
Jenom otázka, jak dostanu ven ony pérové kolíčky na vidličce? Tou pákou spojky nejde ani pohnout, tak ji potřebuji vyhodit ven a rozchodit, promazat,.... Chápu správně že se dají od předu dozadu vyťukat, a pak je tam při vracení zase od předu naklepu do polohy kdy budou zarovnány s vidličkou?
Tak dnes jsem se konečně dostal na sundávání převodovky. Zatím jde vše docela dobře

Jenom otázka, jak dostanu ven ony pérové kolíčky na vidličce? Tou pákou spojky nejde ani pohnout, tak ji potřebuji vyhodit ven a rozchodit, promazat,.... Chápu správně že se dají od předu dozadu vyťukat, a pak je tam při vracení zase od předu naklepu do polohy kdy budou zarovnány s vidličkou?
Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
jo jak píšeš. vyklepneš dozadu a zpět naklepneš zepředu
ven jdou dobře a nezapomeň tam dát novej o-kroužek

Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Albedo
- Inventář fóra
- Příspěvky: 430
- Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Super, dík.
Oni se právě tvářili že jsou snad na imbus 1,5mm , ale nějak jsem si říkal že to je divné (na Liberku jsem snad imbus ani nikde neviděl
).
Oni se právě tvářili že jsou snad na imbus 1,5mm , ale nějak jsem si říkal že to je divné (na Liberku jsem snad imbus ani nikde neviděl

Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996
- Albedo
- Inventář fóra
- Příspěvky: 430
- Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Tak takhle vypadá původní převodovka pohledem od spojky. Po oddělání od motoru na mne vypadla dvě malá kolečka z diferáku.


Jinak po očištění nové převodovky jsem zjistil že je v oblasti u startéru naprasklá, tak snad to nějak vydrží když to přitáhnu.



Jinak po očištění nové převodovky jsem zjistil že je v oblasti u startéru naprasklá, tak snad to nějak vydrží když to přitáhnu.

Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996
- Machy_CZ
- Člen korespondent
- Příspěvky: 262
- Registrován: ned led 27, 2013 8:41 pm
- Typ Libera: Zatím žádné
- Bydliště: Borač
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
To je teda Hirošima 
Edit:// teď koukám, že je naprasklá ta nová, sakra to jsem si toho nevšiml

Pamatuji si, že jsme to za to "oko" startéru nesli, tak ještě že to neprasklo...
No, dokud ji máš venku, tak by možná stálo za to to nechat svařit, i když osobně si myslím, že to bude ok, dát na to pozor přimontáži, závit na startér je až v bloku, tak ten šroub to bude držet...

Edit:// teď koukám, že je naprasklá ta nová, sakra to jsem si toho nevšiml


Pamatuji si, že jsme to za to "oko" startéru nesli, tak ještě že to neprasklo...
No, dokud ji máš venku, tak by možná stálo za to to nechat svařit, i když osobně si myslím, že to bude ok, dát na to pozor přimontáži, závit na startér je až v bloku, tak ten šroub to bude držet...
Naposledy upravil(a) Machy_CZ dne stř led 18, 2017 9:32 am, celkem upraveno 3 x.
Nissan 300ZX '90 3.0i V6, Subaru Legacy GT '05 2.5i 5MT GT Limited, Ford F-150 '05 5.4i Lariat 4x4
VW GC 600 2.0TDi 4mot
JDM:
Mitsubishi Delica '96 2.8 TD, Nissan Elgrand '04 3.5i V6 XL
http://moje.auto.cz/user/Machy-CZ
VW GC 600 2.0TDi 4mot
JDM:
Mitsubishi Delica '96 2.8 TD, Nissan Elgrand '04 3.5i V6 XL
http://moje.auto.cz/user/Machy-CZ
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1579
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Možná by stálo za to vyvrtat do uložení vypínací páky spojky ze strany díru, vyříznout do ní závit a na lepidlo tam našroubovat klasickou stauferovu maznici. Zatuhlá páka je běžná věc a zvenčí to nijak namazat nejde, natlačit tam jednou za dva - tři roky trochu tuku by nemohlo škodit.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Když by to šlo udělat Luboši, tak věř tomu, že to japonci udělaj. Navíc když už by to bylo kam dát, tak by hřídel musela mít zápichy, aby se mazivo mělo kam dostat. Zvenčí jde karásně páku zakonzervovat stříkací vazelínou a věř, že pak se tam voda nedostane a nic neshnije. nejdůležitější je jak jsem psal vejš mít fpohodě vnitřní o-kroužek, čili ten, co je přímo na hřídeli proti vniknutí vody dál do futra. M.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Albedo
- Inventář fóra
- Příspěvky: 430
- Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Tak přehozeno. Zatím to vypadá že funguje 
Nakonec jsem tedy sundával jen převodovku, motor zůstal. Docela to šlo. Dělal jsem to komplet sám, i s čištěním "nové" a bordelu pod setrvačníkem z rozčšmelcované staré převodovky, a rozhejbáváním spojkové páky mi to zabralo 3 dny.
Teď mi nic při rozjezdu nemlátí jako dřív. Vždy jsem myslel že motor skáče v silentbloku a při rozjezdu bouchne, ale teď to najednou nedělá. Rozjezdy jsou najednou bleskové, a je to takové celé kultivovanější.
Jen otázka, spojka zabírá úplně dole, kolikrát jde i blbě řadit, jak ji poštelovat? Už jsem z toho úplně blbej...ale myslím že křídlovku na konci lanka u páky přitáhnout, je tak?

Nakonec jsem tedy sundával jen převodovku, motor zůstal. Docela to šlo. Dělal jsem to komplet sám, i s čištěním "nové" a bordelu pod setrvačníkem z rozčšmelcované staré převodovky, a rozhejbáváním spojkové páky mi to zabralo 3 dny.
Teď mi nic při rozjezdu nemlátí jako dřív. Vždy jsem myslel že motor skáče v silentbloku a při rozjezdu bouchne, ale teď to najednou nedělá. Rozjezdy jsou najednou bleskové, a je to takové celé kultivovanější.
Jen otázka, spojka zabírá úplně dole, kolikrát jde i blbě řadit, jak ji poštelovat? Už jsem z toho úplně blbej...ale myslím že křídlovku na konci lanka u páky přitáhnout, je tak?
Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996