Něco mi na autě čím dál víc za j9zdy hučí vpravo, hučení se zesíli když zatáčím vlevo (při větší rychlosti). Auto jsem zvednul - manzety od homokinetaku OK, zadni dira ani unik maziva, kola jdou lehce, bez vule - kdyz jsem mel minule v tahu zadni lozisko, kolo chroupalo a melo i vuli. Silenbloky motoru taky vypadaji zdrave, navic to dela i s vypnutym motorem, takze prenos vibraci od motoru to nebude.
Co jsem ale koukal, tak mi prijde, ze zadni drzak praveho ramena predniho kola ma ponekud vyosenou "konstrukci", coz je videt i na ten mezere mezi gumou a ramenem v drzaku.
tak nevim jestli mi nezacina uhnivat drzak ramena...
Hučí vpravo
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2505
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Hučí vpravo
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Hučí vpravo
slyšíš to zpředu nebo zezadu? bude to na 100% ložisko osy kola.
Ten silentblok je teda dost vyosenej, ale tim se šteluje odklon (díry jsou oválný). Nejspíš se s tim hejbalo při seřizování geometrie. Jde to vynulovat. Šrouby povolíš a silentblok dáš doprostřed. (asi by stálo za to je dát nový) Mišus
Ten silentblok je teda dost vyosenej, ale tim se šteluje odklon (díry jsou oválný). Nejspíš se s tim hejbalo při seřizování geometrie. Jde to vynulovat. Šrouby povolíš a silentblok dáš doprostřed. (asi by stálo za to je dát nový) Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991