Liberko nejde za plynem
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř říj 23, 2013 5:43 pm
- Typ Libera: novější Libero
- Bydliště: Jaroměřice
Liberko nejde za plynem
Dobrý den,mé subarátko začlo žrát kolem 12 l/100 km+.Často cuká za nižších otáček,nejde za plynem,po chvíli se ale zase rozjede.Před rokem mám motor po GO(orig.díly).Už jsem vyměnil svíčky,palivový a vzduchový filtr,origovysokonapěťové káble od rozdělovače ke svíčkám(staré jiskřily-zkoušeno za tmy).Palec,kontakty čištěny. Svíčky jsou černé i výfuk.Už jsem z toho volaakýsi zmetený. Ručička teploty ukazuje mírně- o fous pod střed,jakoby by termostat nedostatečně zavíral a otvíral.Dnes zkusím vyměnit. Nebo to může být palivové čerpadlo? hajnej
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 947
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Liberko nejde za plynem
Ahoj, skús premerať čidlo teploty motoru, ktoré udáva pre RJ teplotu motoru. RJ následne podľa zistenej teploty nastavuje "sytič". Na otcovom Liberku bol tento snímač vadný, spotreba a cukanie bolo sprievodným javom. O tom snímači sa tu už písalo, vnútro sa dá nahradiť škodováckym, a jazdí stále
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Re: Liberko nejde za plynem
Tak tomu nerozumím. Mluvíš asi o stříkačce, ale tam je to trochu jinak, tam musí být origoMartinekk píše: vnútro sa dá nahradiť škodováckym, a jazdí stále
K.
Nikdo není dokonalej.
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř říj 23, 2013 5:43 pm
- Typ Libera: novější Libero
- Bydliště: Jaroměřice
Re: Liberko nejde za plynem
Teplotní čidlo jsem vyměnil z náhradního libera jako první věc.Zapomněl jsem to napsat.hajnej
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1955
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Liberko nejde za plynem
černý svíčky - směs je bohatá- víc benzínu než vzduchu .Zkus se podivat na podtlakový potrubí připevněný na sání(může bejt prohnilý nebo prasklá hadička) + druck sensor co do potrubí vede (ten může bejt poškozenej, nebo z něj odpadla hadička,druck sensor najdeš nad rozvodama, taková malá krabička připevněná na kastli). Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř říj 23, 2013 5:43 pm
- Typ Libera: novější Libero
- Bydliště: Jaroměřice
Re: Liberko nejde za plynem
Tak jsem sáhl na hadičku k druck sensor a zůstala mi v ruce.Tak jsem ji vyměnil za novou.Mám pocit,že hlas liberka je trošku jiný,...teda jestli to není jen má burčáková hysterie.Vyzkouším až zítra, za volant teď nepůjdu, to by asi neprošlo.hajnej
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 4
- Registrován: stř říj 23, 2013 5:43 pm
- Typ Libera: novější Libero
- Bydliště: Jaroměřice
Re: Liberko nejde za plynem
Tak sláva,dnes jsem najel něco přes 60 km a spotřeba klesla na 8 l. Takže to vypadá na zteřelou hadičku k druck senzor.Včera jsem nevyměnil termostat, protože jsem nepovolil jeden šroub na víčku,bál jsem se že jej v hliníku zalomím.Auto neškube a už jde za plynem,ale ručička teploty motoru ukazuje stejně o něco níž, než jsem vydával dřív.Díky všem za příspěvky.Toto Liberko už mám od roku 2002 a nějak mi přirostlo k srdci.hajnej
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2497
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Liberko nejde za plynem
Ja sem s termostatem taky laboroval a rucicka mi stejne porad ukazuje velmi mirne pod stred. Myslel jsem si taky, ze mi to driv ukazovalo presne stred, ale uz si spis zacinam myslet, ze se rucicka bud casem unavila, nebo sem si to jen vysnil protoze jsem to predtim nikdy tak nesledoval.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 947
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Liberko nejde za plynem
Hm, nahradili sme ho v roku 2008 nejakým koncernovým, a funguje ako originál, viem že sme merali hodnoty odporu pri rôznych teplotách, a ten termistor je proste elektricky rovnaký ako originál. Jednalo sa vtedy o dostupnosť, nebolo ho treba objednávať.Karel píše:Tak tomu nerozumím. Mluvíš asi o stříkačce, ale tam je to trochu jinak, tam musí být origoMartinekk píše: vnútro sa dá nahradiť škodováckym, a jazdí stále
K.
Keď Fin má po problémoch, tak je to super, gratulujem.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Re: Liberko nejde za plynem
Rozumím. Ale pro úplnost a pomoc dalším by bylo velice vhodné uvéztMartinekk píše:nejakým koncernovým
konkrétní typ čidla/jako číslo/nebo aspoň z jakého je to auta.
Laik se v to nevyzná a nadělá víc škody jak užitku a pak řekne
"když je to z auta. jak to že to u mně taky nejde" znáš to....
K
Nikdo není dokonalej.
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 947
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Liberko nejde za plynem
Jo, znám, len keby som si pamätal z čoho to konkrétne bolo... Niekde tu na fóre je spomenuté koľko ohm má čidlo pri niekoľkých teplotách, podľa toho sme v obchode s multimetrom vyberali a trafili sa. Holt, viac neviem uviesť, ale ajtak sme už riadne OT.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1955
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Liberko nejde za plynem
abych vám řekl pravdu. Teplotní smímač vody pro ŘJ neni zrovna levnej zhruba 900,- , ale je to to nejlepší co můžete svýmu autu dát. Ne, že bych pochyboval o tom co udělal martin, ale ze škodovky bych si na auto žádnej díl nedal. Jo, je to můj úhel pohledu. Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Re: Liberko nejde za plynem
Má pravdu, předsesedo! Tady nejde jen o ohmický odpor/v čidle jsou pro informaci 2 odporové snímače/Mis.us píše: neni zrovna levnej zhruba 900,- , ale je to to nejlepší co můžete svýmu autu dát.
ale i o náběh sledování teploty a zpoždění a setrvačnost. Já ho měl za 1018,- tak ta cena sedí.
K.
Nikdo není dokonalej.