Hned jak sem vůz zakoupil, tak clona při jízdě po hrbech dělala šílenej hluk a bylo mi jasné že to tak není v pořádku. Při jízdě do kopce se otevírala a z kopce zase zavírala. Řeknu vám že mám silné nervy ale tohle…

Clona sedí na čtyřech plastových L profilech které mají uprostřed drážku pro aretaci(aby držela na začátku a na konci) a ty jsou uloženy do hliníkového L profilu.

Na plastovém profilu je nalepena „látka“ právě pro tlumení vibrací a nárazů, no a ta se jaksi po letitém používání ošoupala.

Zakoupil sem tedy popruh o šířce 20mm, zkrátil na potřebnou délku a doprostřed vyřízl zářez pro aretaci. Po řezání bylo potřeba nad plamenem zatavit hrany.

Pak už stačí jen chemoprenem nalepit na profil a nasadit na místo.



Nasazování nejde zrovna lehce protože je tam najednou moc materiálu, ale ten se stejně časem obrousí.
Hlavně že už clona neposkakuje a drží tam kam ji posunu.
Libero r.v.97