E12 superdeluxe, standard
Serpin
Člen korespondent
Příspěvky: 191 Registrován: úte říj 13, 2009 11:35 am
Bydliště: Plzen
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Serpin » pon říj 15, 2012 5:32 pm
Ty jo, to teda nic moc, doufam ze muj takhle nevypada.
Škoda 1000MB/1100MB DeLuxe/105/120L/120M/130 5kvalt
Jawa 350 panelka/634/638
Fiat 125p
Ford Sierra 2.0 DOHC/Sierra 2.0 DOHC GT/Escort 1.8 TD/Mondeo 2.0 Combi (2x)
Jeep Cherokee 4.0
Subaru Libero 1.2 (3x)
Honda Transalp XL600VR
Vw T4 Syncro
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1965 Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko
Příspěvek
od Mis.us » ned říj 28, 2012 6:06 pm
tohle je novější,problém byl v tom,že předchozí majitel zatřel slaný bláto,chyběly zátky na konci trubky a krycí přípravky.Takže hotové,vyřízené -takhle to dopadlo,vlastně opravil jsem to
slíbený fotky
http://misuss.rajce.idnes.cz/Klempirina#Obraz001.jpg
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Pidy
Občasný přispěvatel
Příspěvky: 27 Registrován: ned lis 21, 2010 8:37 pm
Bydliště: Kynšperk nad Ohří
Příspěvek
od Pidy » ned říj 28, 2012 7:49 pm
Tak takhle jsem na tom taky, vrstvy nátěrů a rzy a trubka skoro žádná, jen mě už nebaví to pořád vyvařovat, neni čas
.
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1965 Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko
Příspěvek
od Mis.us » ned říj 28, 2012 10:16 pm
naštěstí to neni moje auto,ale šrot mýho kamaráda (z velký libero rodiny)
pomalu ale jistě se z něj stává zase auto g.motoru,měd.roury,brzdy apd.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991