
Při couvání cuká
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 10
- Registrován: ned led 30, 2011 11:39 pm
- Bydliště: Holotín, okr. Pardubice
Při couvání cuká
Při couvání cuká, pokud pustím spojku úplně tak cukání přestane, ale zase nestačím točit volantem
. Spojka je údajně nová, měněná v německu. Mohlo by to být špatným silenblokem na motoru?

- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Při couvání cuká
to jsou závady:-D
ono záleží jak je spojka nastavená,musí mít určitou vůli.Ta se nastavuje u vidličky na převodovce,kde je lanko ukotvený,řekl bych že jí máš moc utaženou,takže ji zkus povolit,silentblokem to určitě nebude,ale rovnou si je všechny tři zkontroluj,jestli jsou vcelku
ono záleží jak je spojka nastavená,musí mít určitou vůli.Ta se nastavuje u vidličky na převodovce,kde je lanko ukotvený,řekl bych že jí máš moc utaženou,takže ji zkus povolit,silentblokem to určitě nebude,ale rovnou si je všechny tři zkontroluj,jestli jsou vcelku
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Re: Při couvání cuká
Možností je jistě víc. Já měl podobný problém a taky po opravě v Německu, ale to byl nedotaženýondra píše: Spojka je údajně nová, měněná v německu. Mohlo by to být špatným silenblokem na motoru?
přítlačák. Stane se.... Měnil jsem celou sadu/lamelu,přítlačák, i ložisko/.
Od té opravy je klid.
K.

Nikdo není dokonalej.
Re: Při couvání cuká
Spojce je přece jedno, jestli auto jede dopředu, nebo dozadu. Spíš bych se zaměřil na kontrolu ložisek a kloubů poloos.
Martin.
Martin.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Při couvání cuká
Ondro sory,ten silentblok by to bejt mohl.Ne utrženej,ale povolenej.Mě se to už stalo,nedotáhnul jsem ho a auto sebou škubalo při rozjezdu jak na jedničku,tak na zpátečku,resp.rozechvěla se celá nápravnice.Byl to ten vedle kardanu,držej ho 4 šrouby na převodovce a jeden na rámu,koukni jestli to je dotažený.a radši zkontrooluj všechny tři.Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 10
- Registrován: ned led 30, 2011 11:39 pm
- Bydliště: Holotín, okr. Pardubice
Re: Při couvání cuká
Spojku jsem dneska zkoušel poštelovat, a nemělo to žádný vliv na cukání. Tož mě zůstaly ty silenbloky. Až pojedu do servisu, nechám je vyměnit, už mi říkali, že nejsou nejnovější...