Výměna motoru
Výměna motoru
Zdárek, máme malý problém s motorem, tak se chci se zeptat, jestli pasuje motor ze subaru justy na novější libero
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1579
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna motoru
Bohužel nepasuje - vychází sice ze stejné konstrukce, ale v Justy je motor nastojato a v Liberu naležato, takže spodek a vršek motoru jsou jiné. Pokud ten "malý problém" znamená generálku motoru, tak je to otázka tak 8 - 15 tisíc podle toho co všechno bude muset být nové.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
Re: Výměna motoru
Dík, asi to vypadá na generálku motoru,prostřední valec chlastá olej, takže motor nesplňuje emise. Možná , že stačí vyměnit jen kroužky, ale čert ví.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Výměna motoru
taky můžou bejt stvrdlý gufera u ventilů a prosakujou...
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: Výměna motoru
Těžko říct, zkusím změřit tlaky a uvidíme.
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1579
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna motoru
I když budou tlaky jak mají být (t.j. tak kolem 12 - 13 bar), ještě to neznamená, že jsou kroužky (atd.) v pořádku. Nikdo ti s jistotou neřekne co všechno je potřeba dokud motor nerozhodí.
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad
Re: Výměna motoru
No, to je to čeho se bojím, zátím auto jezdí docela dobře, akorát to žere olej a při mí smůle jakmile to rozeberu, tak na mě vybafne určitě skrytej čert a ja se z toho zblázním.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Výměna motoru
kolikpa ti to žere oleje? mě to žere 1l na 600-700 km,do motoru leju minerální olej,když jsem tam lil polosyntetiku,tak to žralo 1l na 300-400 km a to má motor údajně najeto necelejch 120tkm,zatim si stim moc hlavu nelámu,ale obtěžuje mně,kolik se do toho vráží peněz,protože 4l pixla každej třetí měsíc,to je naprd,motor se taky dočká generálky,ale až dodělám druhý auto do pojízdnýho stavu,do tý doby si může mlstat,potvora nenažraná... 

Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
-
- Člen korespondent
- Příspěvky: 189
- Registrován: čtv kvě 10, 2007 9:24 pm
- Bydliště: Unhošť
Re: Výměna motoru
Vždyť by nás to ani nebavilo,kdyby nebylo co na tom dělat. No tak se trošku pomazlíme s motorem,každého zažraného Liberistu to stejně čeká ,hlavní je se toho nebát, je to stále jenom poctivá mechanika:lol:
Já mám doma taky připravenej jeden záložní motor. Ten můj na Bzukovi má najeto 160tis a bere si tak max. 1l na 1000km takže zatím velká spokojenost a když nemám zrovna děravej výfuk tak šlape jak hodinky. Aleš 



Aleš
Re: Výměna motoru
Auto si bere tak 1l na 400-600km, to by nebyl takovej problém, ale problém je, že auto neprošlo emisema protože, to pry hodně kouří.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Výměna motoru
no problém to je
auto si má brát max malýho panáka na 1000 km....i při mé spotřebě 1l na 600km,mě emise prošly uplně v cajku,resp dokonce se divili,že je to má tak dobrý,jenže mě auto nehulí. pokud už si auto koupil s tim,že žralo olej,tak to původní majitel nejspíš uhnal a odnesly to kroužky,jak si psal,ale jak už se tady psalo,je spousta věcí na motoru,který můžou bejt v trapu....
jinak jak aleš psal,že by byla nuda,když by na autě nebylo co opravovat,tak je to trochu pravda,ale můj názor je takovej,že auto je lepší mít vpořádku a jen se o něj dostatečně starat,protože u libera je údržba opravdu pracná až náročná....proto libera vypadaj jak vypadaj...

jinak jak aleš psal,že by byla nuda,když by na autě nebylo co opravovat,tak je to trochu pravda,ale můj názor je takovej,že auto je lepší mít vpořádku a jen se o něj dostatečně starat,protože u libera je údržba opravdu pracná až náročná....proto libera vypadaj jak vypadaj...
Naposledy upravil(a) Mis.us dne sob úno 19, 2011 8:08 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2505
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna motoru
Na emise musis jet az s poradne zahraty motorem. Nemuzes vyjet z garaze a jet na emise.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Výměna motoru
dobrý je to na stk jen dotlačit a nastartovat až u emisí....
to příště zkusím,schválně jestli mě ti odborníci vyhoděj 



Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- wlčák
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 45
- Registrován: čtv črc 08, 2010 7:10 pm
- Bydliště: teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna motoru
Vyhoděj! Mě se to loni stalo.....měl jsem den blbec-nic nevycházelo a měl jsem v plánu stk. Když jsem přilít domu skočil jsem bezmyšlenkovitě do Subíka a sjel asi 2km s kopce na stk (stálo dva dny u baráku). V klidu popíjím kávičku,když přišel technik jestli bych nemohl jít s ním..............venku mi dal papíry a peníze ať už se tam nikdy neukazuju!......Až tehdy mi to docvaklo....zajel jsem si do Ústí a zpět,ńáká couračka po Teplicích (asi 40km) . Pak do jiné stk a v 18.00 jsem měl bez problému emise i technickou..............
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Výměna motoru
i když máš zahrátej motor po 100km tak ti může hulit 

Naposledy upravil(a) Mis.us dne sob zář 10, 2011 1:07 am, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2505
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna motoru
Na STK ne, ale na emiso jo. A vetsinou tam ceduly maj, jenze kdyz uz tam stojis ve spaliru, je ti to pendrek platny a na volnobeh se motor za par minut moc neohreje.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Výměna motoru
je to uplně jedno jestli řeknu stk nebo emise,protože emise jsou ve stanici technický kontroly.... 

Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1579
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna motoru
Většinou ano, ale je i spousta menších STKček které nedělají emise a naopak. A na všech STK ti udělají technickou samostatně, pokud máš dostatečně čerstvé emise odkudkoli.Mis.us píše: tože emise jsou ve stanici technický kontroly....
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad