Zdravim, takže dnes som definit=ívne vyplatil legendu slovenských ciest, Ľubomírového zlaťáka Dúfam, že sa mi ho bude dariť udržovať v kondícii, prípadne niektoré veci zlepšiť a prispievať do fóra. Tka sa teším a objavujem krásu tohto auta Pomaly budem priddavat fotky a tak mno, teraz nemam nič, len to čo nafotili Ľubomírovci
Liberu zdar
Tak sa nestihol pochváliľ, jak zaberá konečne na plnohrab (vymenená prevodovka namiesto tej nešťastnej z Lubice od Kežmarku ), tak napíšem ja, že sme pri výmene našli pekne vyhriatu spojkovú lamelu, no, dávaš mu , starouškovi pekne na frak, lamela vymenená za o milimeter hrubšiu, a musí zasa šwíkat okolím Trenčína "jako zamlada"! Len spotreba oleja sa mi zdá v nových rukách vyššia, niečo aj ukápne, ale vykúrenie motora vždy prvé ods..nesú guferá na vodítkach ventilov, a to je tá cesta pre olej...
Lubomír
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Spiro sa vôbec nestíha pochváliť, že sa motor začal chovať dosť divne, prišiel na dva valce, strielal si z nás, nešiel nastaviť, tak po vyskúšaní všetkých elektrik na ceste iskry bolo rozhodnuté pozrieť sa na mechaniku - a ejhle, podpálený ventil. Vymeniť ho bolo jednoduché aj na parkovisku pred naším činžákom, stálo nás to dve popoludnia, ale na tretí deň odfrčal s plnokrvným zvukom, len si musí nechať zvariť výfukové parohy, z tej strelby do výfuku ostali nejak dostrielané...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Spiro sa nestíha pochváliť, jak oprel Liberko v zime... ods...niesli to stredné dvere aj zadný blatník, nejaký ten blinker sa našiel, takže jazdí, ale Liberko je ranené na lavom boku, už nevypadá tak skvostne - ide jar, snáď to vykopne von...alebo bude meniť kastlu?
Naposledy upravil(a) Lubomír dne ned dub 18, 2010 7:07 pm, celkem upraveno 1 x.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka