
Utahovací momenty motoru
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1034
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Utahovací momenty motoru
Páč už nejeden motor mám úspešne zmontovaný - moja zimná zábava
- osvedčila sa mi takáto tabulka:
Časom doplním, rozšírim upravím...

Naposledy upravil(a) Lubomír dne ned lis 22, 2015 5:25 pm, celkem upraveno 2 x.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2505
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Utahovací momenty motoru
To mas Lubomire vypsane z prirucky? A co ta posleni poznamka? Ta se vztahuje k zavitu nebo velikosti orechu?
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 951
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Utahovací momenty motoru
Skrutky M8 s hlavami 12mm bývajú po servisovaní nahrádzané skrutkami s hlavami 13mm a je to potom perfektný guláš, len orechy furt prehadzovať.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1034
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Utahovací momenty motoru
To covex: jasné, že z príručky, ale ono je to moc lepšie mať na očiach v dielni jak v notebooku v izbe, na ponku už mi nezostáva miesto na drahú jemnú elektroniku.
No a orech je jednoznačne orech z gola sady, žiadny vidličkový klúč nehrozí, že by tieto momenty utiahol bez rizika "omletí" šestihranu.

No a orech je jednoznačne orech z gola sady, žiadny vidličkový klúč nehrozí, že by tieto momenty utiahol bez rizika "omletí" šestihranu.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka