potřebuju pár rad ...
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 942
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: potřebuju pár rad ...
Gufero, upchávka... Neviem ako sa tomu presne nadáva. Dúfaj aby nebol prasknutý blok alebo hlava.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Re: potřebuju pár rad ...
No to doufam no to gufero je pod vrtulkou vodni pumpy. Tak nevim no zkusim to a uvidim
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 942
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: potřebuju pár rad ...
Ok, potom daj vedieť ako si dopadol.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Re: potřebuju pár rad ...
Jo urcite tak moc diky. Cau a hodne ujetejch kilometru.
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 942
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: potřebuju pár rad ...
Takytak Maj sa.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Re: potřebuju pár rad ...
efaz - nejanči. Ta světlehnědá pěna na víčku od oleje je celkem normální věc. Horší by bylo, kdybys měl místo oleje emulzi, to zjistíš na měrce oleje. Chladicí systém propláchni proudem horké vody. V čerpadle vody žádné gufero není, jenom ucpávka a pokud se voda dostane přes ni, tak je tam odkapová dírka kterou to vyteče ven. Pohledej na fóru, všechno už se tu řešilo.
Martin.
Martin.
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: potřebuju pár rad ...
sorry, ale medzi olejovým priestorom vnútrajšku motora a vodným priestorom chladiaceho systému je predsa osička, a práve tá je utesnená guferom, nie? Až potom, k povrchu motora je to tesnenie trecie, medzi vodou a vonkajškom motora, ktoré odchádza napríklad použitím óčiň kvalitnej chladiacej kvapaliny z lidlu...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Re: potřebuju pár rad ...
To gufero se nedostane do styku s chladicí kapalinou a nemá vliv na funkci čerpadla.
Martin.
Martin.
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: potřebuju pár rad ...
ano, porucha zrovna v tomto mieste je hypotetická.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka