Prodat nebo neprodat
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Prodat nebo neprodat
Tak jsem včera večer v televizi koukal jako puk , kam pan Bursík dohnal české motoristy. Docela pěkná Š-120 (model M- žádná shnilá užovka) v bazaru za 15stovek a slušný Favorit za sedm tisíc. Trumf tomu dal jeden "bazarník" , který vybízel diváky, ať si přijdou pro jedno (vypadalo docela slušně) auto úplně zadarmo. A tak jsem zvědav jak to "zamává" s cenou především straších Liber, který se budou příští rok nabízet. Jenže, pokud byla cena dneska už tak za patnáct tisíc , budou nejspíš neprodejný, něboť by musely stát tak 5tisíc, což si prodávající rozmyslí a když se ho bude chtít zbavit, šoupne ho, dokud je celý na ekologickou likvidaci. A tak se nám rýsuje možnost zdroje náhradních dílů. Slyšel jsem, že tam se dá "koupit" takový vrak za dva tisíce. A je to stejný i pro toho, kdo ho tam přiveze. Pro trvalé odhlášení na Úřadě je potřeba papír s razítkem o odevzdání auta k ekologické likvidaci, ale můžete si tam hned za "cenu" šrotu svoje autíčko hned koupit a odjet s ním domů a použít na ND nebo stavbu něčeho podobného, co si postavil na Slovensku známý od Lubomíra. Dědek
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2505
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prodat nebo neprodat
Pokud jsem dobre cetl tak od pristiho roku NENI potreba doklad o ekologicke likvidaci, pokud dodas cestne prohlaseni, ze auto vyuzijes jinak (treba jako kralikarnu).
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: Prodat nebo neprodat
Tak tohle by byla po dlouhé době opět jedna pozitivní zpráva. Aut odhlášených v nabídce už je ted´ jak šafránu. Jestli víš, kde se dají sehnat o téhle změně nějaké informace, sem s nimi. Dík Dědek
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2505
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prodat nebo neprodat
Nemuzu to najit.. asi haluz nebo nevim...
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1034
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Prodat nebo neprodat
A ktorý správný Liberátor by odovzdal na likvidáciu svoje Liberko, keď mu pán premiér v telke do očí prisľúbi, že dostane od štátu príspevok až 2000.- EURO (!)
na kúpu nového auta ... Tým vlastne moje staršie Liberko,( ponúkané za nejakých 30 000.- slovenských ) získalo hodnotu 60 000.-
Pripadá mi nespravodlivé šoupnúť Liberko do šroťáku hned vedla kompletne vyhnitej 120tky
a ísť si kúpiť nejaký nablýskaný plneelektronizovaný zázrak na lízing za cenu pravidelne navýšenú o tých 2000Eurákov oproti cene za hranicami, pričom iba havarijná poistka na novú káru (je povinná a platí sa pred uzatvorením zmluvy) v iba jednej menovanej poisťovni a síce vo výške najmenej 1500Eur, lízingový poplatok "s nulovým navýšením" tipujem na 200Eur, prihlásenie na značky a doplnenie povinnej výbavy mi rádi urobia za mierny poplatok, len aby som mal komfort a spokojnosť za nejakých trebars 300Eurákov, je to služba pre zákazníka, ale zadarmo nemôže byť, veď mi ušetrí nejaké dni dovolenky a vybavovačky po úradoch, ale nemusím ju prijať. No a pri servisných prehliadkach zadarmo je predsa treba zaplatiť nevymenený olej(- ná čo scete,šak bol ešče dobrý), sviečky (- sada je predsa 4ks, aj na trojvalec) a filtre (-včíl sa ešče tak nepráší, a boli skoro jak nové), takže bubáky prídu domov, k predajcom. Presvedčte ma niekto, že nemám pravdu....
na kúpu nového auta ... Tým vlastne moje staršie Liberko,( ponúkané za nejakých 30 000.- slovenských ) získalo hodnotu 60 000.-

Pripadá mi nespravodlivé šoupnúť Liberko do šroťáku hned vedla kompletne vyhnitej 120tky

a ísť si kúpiť nejaký nablýskaný plneelektronizovaný zázrak na lízing za cenu pravidelne navýšenú o tých 2000Eurákov oproti cene za hranicami, pričom iba havarijná poistka na novú káru (je povinná a platí sa pred uzatvorením zmluvy) v iba jednej menovanej poisťovni a síce vo výške najmenej 1500Eur, lízingový poplatok "s nulovým navýšením" tipujem na 200Eur, prihlásenie na značky a doplnenie povinnej výbavy mi rádi urobia za mierny poplatok, len aby som mal komfort a spokojnosť za nejakých trebars 300Eurákov, je to služba pre zákazníka, ale zadarmo nemôže byť, veď mi ušetrí nejaké dni dovolenky a vybavovačky po úradoch, ale nemusím ju prijať. No a pri servisných prehliadkach zadarmo je predsa treba zaplatiť nevymenený olej(- ná čo scete,šak bol ešče dobrý), sviečky (- sada je predsa 4ks, aj na trojvalec) a filtre (-včíl sa ešče tak nepráší, a boli skoro jak nové), takže bubáky prídu domov, k predajcom. Presvedčte ma niekto, že nemám pravdu....
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka