výfukové plyny v kabině
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 10
- Registrován: pon úno 19, 2007 7:21 pm
- Bydliště: Krkonoše
výfukové plyny v kabině
Během jízdy je cítit docela nepříjemný štiplavý pach výfukových plynů. Sice jsem s tím už byl v servise, kde zalátali trochu výfuk ale smrdí to pořád stejně. Že by netěsnil horní plechový kryt nad motorem? Má někdo s tímto zkušenost? Díky
Subaru Libero, E12, 1,2i, 40 kW, r.v. 1996, stříbrná metla a skleněná střecha
Toyota Corolla Wagon, 1.4 D-4D, 66 kW, r.v. 2006
Toyota Corolla Wagon, 1.4 D-4D, 66 kW, r.v. 2006
-
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1320
- Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
- Typ Libera: už bez Libera
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Když vezu delší věc a mám pootevřený pátý dveře(stačí i kousíček), tak výfuk. plyny lezou dovnitř docela dost. Po městě se to dá vydržet, ale jet takhle někam dál asi bych se udusil. Těsnění víka motoru i dveří zkontroluj určitě.
Taky si říkám že i "rozhadrovanej" vejfuk by nemněl mít vliv na splodiny v kabině...
Taky si říkám že i "rozhadrovanej" vejfuk by nemněl mít vliv na splodiny v kabině...
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: výfukové plyny v kabině
mám ten istý problém, za jazdy to trochu cítiť. Vypozoroval som, že výfukové plyny sa rady hrnú do kabíny, keď mám pootvorené okno, asi vzniká rozrážaním a obtekaním vzduchu nejaký podtlak v kabíne pri istej kombinácii polohy páčok kúrenia a výfukové smrady spoza auta sú nasávané dovnútra. Našiel som špáru na zadnom stlpiku v mieste, kde ma tesnit vnutorny tapacír - plast. Je tam aj nejaký pokus o tesniaci brit, ale netesní to - ale možno to tak má byť, bezprievanové vetranie? ako na škodovkách cez zadné stĺpiky? Možno by stačilo nalepit na stĺpik nejaký molitan alebo tak nejak? Nemá tam byť nejaké tesnenie?
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: výfukové plyny v kabině
Tak história smrdenia sa pohla:
vylepil som tlmiacim materiálom celý obvod zadných tapacírov, na D-stĺpiku aj obojstrannou lepiacou páskou utesnil špáru a ešte aj vnútorný dekel tapacíru piatych dverí som podložil tým istým tlmiacim materiálom, lebo bol vcelku volný na tých plastových nyploch, a napadlo ma, že by sa tie smradíky výfukové mohli pchať dovnútra aj okolo zámku piatych dverí. A ono to pomohlo, zatiaľ je to dobré, vnútri nesmrdí. Použil som zbytky z takého modrého penového materiálu , ktorý sa dodáva v roliach a ukladá sa pod plávajúce podlahy, a je hrubý 3mm a skladá sa zo samých bubliniek. A mám pocit, že sa aj lepšie kúri ako predtým, totiž skôr sa vyhreje. O odrosení okien sa ešte len v zime presvedčíme. Nejaký odťah vlhkosti je dôležitý, ale aj zrážanie vlhkosti je predsa len závislé od teploty v interiéri, tak uvidíme, dám správu.
vylepil som tlmiacim materiálom celý obvod zadných tapacírov, na D-stĺpiku aj obojstrannou lepiacou páskou utesnil špáru a ešte aj vnútorný dekel tapacíru piatych dverí som podložil tým istým tlmiacim materiálom, lebo bol vcelku volný na tých plastových nyploch, a napadlo ma, že by sa tie smradíky výfukové mohli pchať dovnútra aj okolo zámku piatych dverí. A ono to pomohlo, zatiaľ je to dobré, vnútri nesmrdí. Použil som zbytky z takého modrého penového materiálu , ktorý sa dodáva v roliach a ukladá sa pod plávajúce podlahy, a je hrubý 3mm a skladá sa zo samých bubliniek. A mám pocit, že sa aj lepšie kúri ako predtým, totiž skôr sa vyhreje. O odrosení okien sa ešte len v zime presvedčíme. Nejaký odťah vlhkosti je dôležitý, ale aj zrážanie vlhkosti je predsa len závislé od teploty v interiéri, tak uvidíme, dám správu.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Re: výfukové plyny v kabině
Zdary,
Výfukové plyny jsem měl v kabině taky, ale nijak mi to moc nevadilo, jen jsem pootevřel ještě jedno okno naproti, aby nebyl podtlak a bylo. Nedávno jsem vystříkal páté dveře voskem na dutiny a od té doby je v kabině po otevření okna smrad z toho vosku. To znamená, že podtlak se vyrovnává právě přes páté dveře. Radím zkotrolovat těsnost gumy kolem dveří ( i ve spoji ) a na dveřích pod tapecírem musí být dobře nalepený igelit, tak jak to bývá u bočních dveří. Sám to budu dělat, tak potom dám echo.
Pípa
Výfukové plyny jsem měl v kabině taky, ale nijak mi to moc nevadilo, jen jsem pootevřel ještě jedno okno naproti, aby nebyl podtlak a bylo. Nedávno jsem vystříkal páté dveře voskem na dutiny a od té doby je v kabině po otevření okna smrad z toho vosku. To znamená, že podtlak se vyrovnává právě přes páté dveře. Radím zkotrolovat těsnost gumy kolem dveří ( i ve spoji ) a na dveřích pod tapecírem musí být dobře nalepený igelit, tak jak to bývá u bočních dveří. Sám to budu dělat, tak potom dám echo.
Pípa