Karle můj názor je nebrat. řeči jako zvýšení kompresního poměru a tak to je blbost. Navíc neaktualizované web stránky 3 roky to taky důvěře nepřidá. Já myslím, že kdyby to fungovalo tak se to roznese-od toho máme hospody né? Jestli to chceš tak hlavně né na subaráckém motoře, na zkoušku by se hodil škodovácký těch ještě je..jinak zde je diskuze http://oleje.cz/forum/viewtopic.php?t=2 ... c&start=45
Subaru Libero E12- červená metla. Rok výroby 1992. 5B* 0229. Další bílé E12-bílá,výroba 1987. 5B* 7981 zatím v depu, postupně se spravuje
Diskuze je opravdu hutná:-) Karle, ty máš nějaké Libero těsně před smrtí, že ho chceš tímhle dorazit ? Nebo postupuješ podle "co tě nezabije, to tě posílí?"
Pojedeme zkratkou, je to sice delší, ale zato horší cesta.
ulus píše:Diskuze je opravdu hutná:-) Karle, ty máš nějaké Libero těsně před smrtí, že ho chceš tímhle dorazit ? Nebo postupuješ podle "co tě nezabije, to tě posílí?"
Ale, to je úplně jinak... Čelím hospdskejm diskusím, kde je hlavní argument " je to drahý, tak to bude dobrý " Ty seš ňákej chytrej Pepa odvedle to tam dal, a úplně mu to přestalo žrát olej. No, že 1/2 roku už nejezdí, tak to jako ze skromnosti zapomněl říct.
Je mi naprosto jasný, že je to především útok na peněženku.
K.
Naposledy upravil(a) Karel dne pon zář 22, 2008 10:01 am, celkem upraveno 2 x.
Já bych tyhle "vymoženosti" tak rychle neodsuzoval. Je fakt, že to není za "babku", ale něco na tom je. Ovšem motor na kterém je při obsahu 1200 ccm najeto dvěstě tisíc to v žádném případě "nezgenerálkuje". Pomáhá ovšem tak mezi 70-120 tisíci prokazatelně. Sám jsem se přesvědčil na svém autě. Tedy Libero jsem ještě neměl a tak nemohu hovořit o pozitivních či negativních zkušenostech s japonskými motory. Ale - prodejce přípravek nabízel na jednoduchém přípravku , kde se třely dvě plochy a síla potřebná k překonání odporu byla obyčejná kupecká závaží. "nasucho" se nic nedělo a po aplikaci přípravku se děla kouzla. Vše šlo opakovat po důkladném očištění i několikrát a s možností zkusit "mazání" přineseným svým olejem a následně tím nabízeným přípravkem. Jediný co nikdo nebyl schopen doložit, že v koupené lahvičce (za dvě stovky pár ml) je skutečně stejný "sajrajt" jako ten co tak úspěčně prodejce předváděl, neboť lahvičky byly pěčlivě uzavřeny a nikoho nenapadlo ji na místě otevřít a "otestovat" na testovacím stroji to , co si koupil. Dědek
dědek píše: Ale - prodejce přípravek nabízel na jednoduchém přípravku , kde se třely dvě plochy a síla potřebná k překonání odporu byla obyčejná kupecká závaží. "nasucho" se nic nedělo a po aplikaci přípravku se děla kouzla. Vše šlo opakovat po důkladném očištění i několikrát a s možností zkusit "mazání" přineseným svým olejem a následně tím nabízeným přípravkem.
Ano, toto představení jsem viděl na autovýstavě v Liberci před lety. Jo funguje to, ale... pouze se mění koeficient tření mezi ocelí. Ale co se s tím ve spalovací motoru skutečně stane, a co slibovaná generálka Probral jsem Gůgla a našel jsem odpověď jestli mazat kolové matice a proč...http://people.fsv.cvut.cz/~wald/134YSOD ... _spoju.pdf
K.
Chemie v autě. Zní to blbě. Ale pokrok nezastavíš.
Našel jsem zajímavé stránky : http://www.rvs-tec.cz/start.htm
Nemusíte mně hned kamenovat. Je-li to aspoň jen z části pravda, tak pro naše/přesluhující/ motory je to pravé.
Je nás tady na fóru dost na to, aby se dal sehnat konkrétní osobní kontakt s některou uvedenou osobou./pokud existuje/
Článek stojí aspoň za přečtení.
K.
To jsou dneska zazraky. No proc ne.. auta mas dve tak jdi do toho a na jednom to vyzkousej. Hlavne nezapomen namerit objektivni veliciny pred a po. Subjektivnich tam maji dost.
MMCH: Pisou tam vsude o tom ze to funguje na zelezo. Co vsechno je na liberu slitina hliniku nebo jinych kovu?
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Já jsem v tomhle případě dost skeptik. Už jsem si před časem něco podobného koupil a jediný, co to udělalo bylo, že to zředilo šíleně olej (furt mi svítila kontrolka mazání). Tak si myslím , že olej přestal klást odpor a na válcíc se to projevilo zvýšením naměřeného výkonu a N (krouťáku). Dědek