HELP
- kce
- Inventář fóra
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv pro 07, 2006 9:37 pm
- Bydliště: K.Vary / Plzen
- Kontaktovat uživatele:
HELP
pisu help, pac jsem uz opravdu zoufaly..ma se to tak:
po vsemoznem kontrolovani a stelovani, mi volnobeh (jak za studena tak zahrata) bezi normalne, lec po jakemkoliv pridani plynu (coz probehne opet normalne), po tom co plyn povolim, motor chcipne. obcas nejdriv chvilku pocukava.
uz sem zkontrolova- ukostreni, vicko rozdelovace (vycistil a to i kontakty vevnitr), kabely ke svickam(vycistil, zkontroloval kontakty), podtlaky (driv obcas vypadla jedna hadicka, ale ted vse sedi jak ma), pojistkovou skrin co je v motoru (komplet renovace pac uz to bylo shnily medenkou), kabel co z ty skrinky vede ke starteru, tu prvni klapku co je mezi sanim a karburatorem, sani-vzd.filtr (bylo tam trosku vlhkosti, coz jsem vysusil). nic nepomohlo. jo a este k tomu fouka z vyfuku pomerne hodne vlhkosti.
napadlo me jestli to nemuze byt bohatosti smesi? ze by se to prechlastavalo? asi blbost, navic na tom sroubku je nejaka ochrana a nepodarilo se mi prijit na to jak ji sundat...
za kazdou radu budu rad, fakt se mi nechce to davat nekam do servisu.. (ale mozna mi nic jinyho nezbude:(
po vsemoznem kontrolovani a stelovani, mi volnobeh (jak za studena tak zahrata) bezi normalne, lec po jakemkoliv pridani plynu (coz probehne opet normalne), po tom co plyn povolim, motor chcipne. obcas nejdriv chvilku pocukava.
uz sem zkontrolova- ukostreni, vicko rozdelovace (vycistil a to i kontakty vevnitr), kabely ke svickam(vycistil, zkontroloval kontakty), podtlaky (driv obcas vypadla jedna hadicka, ale ted vse sedi jak ma), pojistkovou skrin co je v motoru (komplet renovace pac uz to bylo shnily medenkou), kabel co z ty skrinky vede ke starteru, tu prvni klapku co je mezi sanim a karburatorem, sani-vzd.filtr (bylo tam trosku vlhkosti, coz jsem vysusil). nic nepomohlo. jo a este k tomu fouka z vyfuku pomerne hodne vlhkosti.
napadlo me jestli to nemuze byt bohatosti smesi? ze by se to prechlastavalo? asi blbost, navic na tom sroubku je nejaka ochrana a nepodarilo se mi prijit na to jak ji sundat...
za kazdou radu budu rad, fakt se mi nechce to davat nekam do servisu.. (ale mozna mi nic jinyho nezbude:(
- kce
- Inventář fóra
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv pro 07, 2006 9:37 pm
- Bydliště: K.Vary / Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP
diky za tip, jeste jsem se k nemu nedostal, co presne bych mel zkontrolovat? ..nebo tam rovnout dat nove? (oba dva)
ps: je nejakej trik jak ho sundat aby mi nevyteklo moc benzinu?:)
ps: je nejakej trik jak ho sundat aby mi nevyteklo moc benzinu?:)
Re: HELP
Filtr normálně odpoj a neřeš ten benzin, moc ho nevyteče. Jedině, že tam máš nějaké samodomo překopávky - dva filtry. Ale to Ti nikdo přes fórum neporadí, musíš se spolehnout na svůj úsudek.
Martin.
Martin.
- kce
- Inventář fóra
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv pro 07, 2006 9:37 pm
- Bydliště: K.Vary / Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP
tak sem vymenil oba filtry, doufal sem ve vyreseni, protoze ten pred karburatorem mel uvolneny vnitrek, ktery tam poskakoval, myslel sem si ze nejak ucpava privod benzinu, ale bohuzel, nepomohlo 
taky sem vymenil svicky (i tak uz to bylo potreba) a porad stejny..
no a pak sem tak nejak induktivne vyzjistil ze problem je v karburatoru, lepereceno jeho serizeni a tech tahlech, popripade vulich tech tahel a osicek:/ hlavne ta cast na ktere je ta kruhova "vec" co z ni vede podtlakova hadicka, se cela (i kdyz ztuha) hybe, a nepodarilo se mi zadnym sroubkem co je zboku (sou tam 2 krizovy co to drzi, pokud se nemylim) pohnout ani na jednu stranu, tedy ani utahnout, ani povolit, a to sem se snazil opravdu hodne:/ nejaky tip? jak to vsechno rozebrat, renovovat, a hlavne spravne zpatky nejen umistit ale tez nastavit?
pri te prilezitosti jsem konecne zjistil kde je to okenko na karburatoru, a taky ze hladina je az u jeho horniho okraje, predpokladam ze ma byt ve prostred? jak se nastavuje toto?
diky moc za cokoliv;)

taky sem vymenil svicky (i tak uz to bylo potreba) a porad stejny..
no a pak sem tak nejak induktivne vyzjistil ze problem je v karburatoru, lepereceno jeho serizeni a tech tahlech, popripade vulich tech tahel a osicek:/ hlavne ta cast na ktere je ta kruhova "vec" co z ni vede podtlakova hadicka, se cela (i kdyz ztuha) hybe, a nepodarilo se mi zadnym sroubkem co je zboku (sou tam 2 krizovy co to drzi, pokud se nemylim) pohnout ani na jednu stranu, tedy ani utahnout, ani povolit, a to sem se snazil opravdu hodne:/ nejaky tip? jak to vsechno rozebrat, renovovat, a hlavne spravne zpatky nejen umistit ale tez nastavit?
pri te prilezitosti jsem konecne zjistil kde je to okenko na karburatoru, a taky ze hladina je az u jeho horniho okraje, predpokladam ze ma byt ve prostred? jak se nastavuje toto?
diky moc za cokoliv;)
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 551
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
Re: HELP
Něco podobného mi dělala ucpaná volnoběžná tryska . Když sundáš víčko karburátoru , tak z vrchu pod ním , jsou dvě trysky kousek od sebe . Pokus se je vyšroubovat a pročistit .
P+B.
P+B.
- kce
- Inventář fóra
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv pro 07, 2006 9:37 pm
- Bydliště: K.Vary / Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP
vycisteno, porad stejny..
ale prisel jsem na to co to z 99% dela.. jde o jedno tahlo (oznaceno cervene), ktery ma hrozne velkou vuli, vubec ta tahla nejak "vlajou".
nevite nekdo k cemu presne slouzi to 'cervene' ?

neni tu nekdo kdo ma s timhle zkusenosti? nekdo kdo to uz sundaval a renovoval? dik moc..
z boku jsou 3x kriz. srouby ale pristup k nim temer zadny, nejspis budu muset kvuli tomu sundat alternator.. mno vubec si nevim rady abych se priznal
ale prisel jsem na to co to z 99% dela.. jde o jedno tahlo (oznaceno cervene), ktery ma hrozne velkou vuli, vubec ta tahla nejak "vlajou".
nevite nekdo k cemu presne slouzi to 'cervene' ?
neni tu nekdo kdo ma s timhle zkusenosti? nekdo kdo to uz sundaval a renovoval? dik moc..
z boku jsou 3x kriz. srouby ale pristup k nim temer zadny, nejspis budu muset kvuli tomu sundat alternator.. mno vubec si nevim rady abych se priznal

- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 551
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
Re: HELP
O těch šroubech už jsem někde psal . Předpokládám že jsou uvolněné a tím pádem nejde nastavit pořádně volnoběh , protože se ti pohybuje celá ta část karburátoru . Stačí povolit altik , odsunout aby ses tam dostal šroubovákem a dotáhnout . Všechno to vyčisti namaž a musí to běhat . Potom našteluj lanko plynu č.2 , aby netáhlo a jeto .
č.3 je štelování sytiče , to našteluj na studeném motoru .
P+B.
č.3 je štelování sytiče , to našteluj na studeném motoru .
P+B.
- kce
- Inventář fóra
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv pro 07, 2006 9:37 pm
- Bydliště: K.Vary / Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP
dekuju. jasne ze si pamatuju jak jsi mi to psal;) nicmene jak sem uz psal, ty srouby sou absolutne nepovolitelny.. navic mi prijde ze nekde chybi nejaka 'segrovka' nebo tak neco.. no zitra se s tim poperu
aspon ze altik staci jen posunout..(snad)

aspon ze altik staci jen posunout..(snad)
- kce
- Inventář fóra
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv pro 07, 2006 9:37 pm
- Bydliště: K.Vary / Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP
tak jsem neska konecne povolil (a pak zase utah, poradne) ty srouby zboku (alternator 'preklopit' dozadu), vse vycistil, nastavil.. ale porad to neni ono. hodne to toci do otacek, kdyz pridam plyn, tak po jeho pusteni otacky ubyvaji jakoby se zpozdenim.. a kdyz sem nechal volnobeh bezet cca 5 minut tak nakonec sam chcipnul.. hje to divny a do urcity miry na to ma vliv to tahylko nakonci s bilym plastem (viz obrazek - oznac. cervene) ..opravdu nekdo nevite k cemu presne slouzi, co ovlada? dik..
sem z toho uz na prasky, 4 dny furt resit tohle
sem z toho uz na prasky, 4 dny furt resit tohle

- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 551
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
Re: HELP
Skus na zahřátém motoru odpojit plynové lanko , tím vyloučíš že závada není v ovládání karburátoru . Někdy urezlej pedál plynu , nebo sajrajt na lanku dovede dělat hotové divy. Z boku karburátoru jsou různé pérka a pružiny , není některé prasklé nebo unavené ? To co máš zaškrtnuté červeně to má nějakou spojitost se sytičem a tobě jak píšeš , to blbne za tepla i za studena . Skus ještě všechny pohyblivé části prostříkat pořádně WDčkem a rozhýbat . Podívej se ještě na akcelerační pumpu , jestli někde nezůstává vyset . Může být špatné pérko , nebo to může drhnout na ovládacím mechanizmu .
P+B.
P+B.
- kce
- Inventář fóra
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv pro 07, 2006 9:37 pm
- Bydliště: K.Vary / Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: HELP
diky moc za tolik dalsich rad a podnetu;)
akcel.pumpu bych vyloucil, tu jsem zkouknul kdyz sem cistil trysky, vycistil a wdckem jsem promazal vse co slo..
to s tim plyn. lankem je dobry napad, stejne tak me uz prave taky napadlo jestli neni vyhakla,nalomena nebo tak neco nekde pruzinka..
co se tyce tioho cervene zaskrtnuteho tak mi prave prijde ze se nevraci az nahoru.. jenze je tam tak spatny pristup ze se mi nepodarilo vystopovat cely to ulozeni..
no zacnu odpojenim plyn. lanka..dik
akcel.pumpu bych vyloucil, tu jsem zkouknul kdyz sem cistil trysky, vycistil a wdckem jsem promazal vse co slo..
to s tim plyn. lankem je dobry napad, stejne tak me uz prave taky napadlo jestli neni vyhakla,nalomena nebo tak neco nekde pruzinka..
co se tyce tioho cervene zaskrtnuteho tak mi prave prijde ze se nevraci az nahoru.. jenze je tam tak spatny pristup ze se mi nepodarilo vystopovat cely to ulozeni..
no zacnu odpojenim plyn. lanka..dik
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: HELP
na starym to táta měl to samý,když pustil plyn,tak chcíplo,dal to do servisu,tam zjistilo se,že je špatně seřízenej karbec a byl i dost zanešenej...toť vše co můžu říct
Naposledy upravil(a) Mis.us dne sob led 08, 2011 12:07 am, celkem upraveno 2 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: HELP
Měl jsem na svým 1,2 zanesený přechodový otvor u škrtící klapky, což mělo za následek všelijaký volnoběžný otáčky, zanesený a zarezlý ten šroub bohatosti, takže nezbylo karbec ven, rozebrat a vše důkladně vyčistit!! Ještě jsem přidal podložku pod schrumáž ovládacích plechů na osičku škrtící klapky, abych minimalizoval možnosti pohybu do jiných míst. Ta rolnička, co je červeně označená u 1,2 ovládá klapku sytiče. Pokud jí lehce šroubovákem odmáčkneš a chod se zlepší, pak se Ti špatně otevírá ta klapka a motor se ulejvá. Její otevření je pomocí podtlakové membrány nahoře nad sacím otvorem karbecu.