Rychlost a vibrace
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2505
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Rychlost a vibrace
Chapu ze Libero neni zadne zavodni auto, ale kolik se s tim vasim tak da jet?
Ja jsem zatim vyvinul max 110km/h rychlost. Motor to zvlada v pohode, ale prijde mi ze to uz trochu moc vibruje - a to u me tak, ze se mi rozmazava obraz ve stredovem zpetnem zrcatku, coz teda neni nic moc (a fakt to nebylo silnici). Jediny co me s tim napada udelat je nechat vyvazit kola, protoze pri rychlostech do 90km je to uplne v pohode, ale jak to leze ke stovce a nad tak uz je to horsi.
Ja jsem zatim vyvinul max 110km/h rychlost. Motor to zvlada v pohode, ale prijde mi ze to uz trochu moc vibruje - a to u me tak, ze se mi rozmazava obraz ve stredovem zpetnem zrcatku, coz teda neni nic moc (a fakt to nebylo silnici). Jediny co me s tim napada udelat je nechat vyvazit kola, protoze pri rychlostech do 90km je to uplne v pohode, ale jak to leze ke stovce a nad tak uz je to horsi.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
každý ráno když to kalim strahovskym tunelem (zalezlej za sluneční clonou-od tý doby mi nechodí pokuty) 120,tak se mi zdá,že všichni v pravym pruhu za mnou kroutí hlavoupeple píše:Tak tak. A přece se točí(kardan)![]()
Já sem to rozjel z kopce od Dlouhýho mostu směr Makro tak, že ručička zalezla za 140 a dál pak už nemohla. No v tý Oktávce- co mně zrovna předjížděla- spolujezdci málem vypadly oči z důlku

- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Jestli rad nebo nerad to je jedno.Jina cesta neni. To odstraneni je na dobu trvani nezbytne dlouhe zkusebni jizdy kdy reknes "je to tam furt" anebo
"zmizelo to" pak se svobodne rozhodni jestli opravovat nebo vibrovat?Setkal jsem se s spatne sestavenou kardankou na Liazce s predkem a dokonce byly vibrace tak mohutne ze vylezalo predni okno z tesnici gumy.Ale to uz je extrem a uvidis to jen jednou za zivot.
K.

"zmizelo to" pak se svobodne rozhodni jestli opravovat nebo vibrovat?Setkal jsem se s spatne sestavenou kardankou na Liazce s predkem a dokonce byly vibrace tak mohutne ze vylezalo predni okno z tesnici gumy.Ale to uz je extrem a uvidis to jen jednou za zivot.
K.



Nikdo není dokonalej.
-
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1320
- Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
- Typ Libera: už bez Libera
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rychlost a vibrace
Tak jak. Teď když máš nová kola je to lepšícovex píše:Chapu ze Libero neni zadne zavodni auto, ale kolik se s tim vasim tak da jet?
Ja jsem zatim vyvinul max 110km/h rychlost. Motor to zvlada v pohode, ale prijde mi ze to uz trochu moc vibruje - a to u me tak, ze se mi rozmazava obraz ve stredovem zpetnem zrcatku, coz teda neni nic moc (a fakt to nebylo silnici). Jediny co me s tim napada udelat je nechat vyvazit kola, protoze pri rychlostech do 90km je to uplne v pohode, ale jak to leze ke stovce a nad tak uz je to horsi.

- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2505
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Nova kola neco vyresila (vlneni volantu za jizdy), ale ne to podstatne. Takze ted se soustredim na vymenu praveho zadniho silentblocku (mmch jak se to spravne jmenuje resp. pise?) Je to presne ten smejd na jardove obrazku. Samozrejme je utrzeny, takze novy. Zvlastnosti toho je to, ze i kdyz je blok utrzeny tak ty dve U na sebe nedolehaji uplne - je tam jeste jakasi pojistna tenka guma, takze to neni kov na kov a cloveka to nenapadne hned. Jesli to nebude tim, tak uz nevim 
MMCH: nemyslete si ze ten block je zatezovat tak jak je vyfocen na obrazku. Nikoli - otocte ho o 90stupnu. Je to dost zvlastni, take proto ze odpruzuje nejtezsi cast motoru. Jsou tedy v celku nachylne na poruchy.

MMCH: nemyslete si ze ten block je zatezovat tak jak je vyfocen na obrazku. Nikoli - otocte ho o 90stupnu. Je to dost zvlastni, take proto ze odpruzuje nejtezsi cast motoru. Jsou tedy v celku nachylne na poruchy.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Tysamé problémy jsem měl před ňekolika lety a jelikoš jsem zjistil ,že cena nových značkových silentbloků je nad moje možnosti ( víc jak 1000 korun), zapojil jsem selský rozum, překopal uchycení silentbloků a místo původních ( jsou namáhány na střih ) namontoval české z burzy za pár šupů (namáhány na tlak). To samé jsem udělal i u předního diferáku (každému doporučuji kontrolu těchto silentbloků - bývají utržené). S touto úpravou jsem jezdil bez problémů osm let.
Martin
P.S. Ty u diferáku byly zeˇŠkody 1203 v ocelovém pouzdře.
Martin
P.S. Ty u diferáku byly zeˇŠkody 1203 v ocelovém pouzdře.
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2505
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Jesli myslit to PDF tak to uz jsem pred casem procital, udelal jsem jeho zalohu u me - Spojovaci klouby a hridele.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální