Tepelné clony
Re: Tepelné clony
Strach z čeho? Že to bude drnčet?
Martin.
Martin.
- vojta
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 538
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tepelné clony
spíš že se to snadno prohřeje, aby subík nechytil..ty nad vlnovcem mi někde trochu "nažloutly"...zas si říkám že nad koncovým dílem už by mělo být menší teplo
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Tepelné clony
Vojto,ničeho se neboj,nerez má sice zvláštní vlastnosti,podobně jako měď,ale rozhodně se neboj požáru,ten japonskej bazmek je taky nějaká hlubokotažná 0.6tka,takže se zahřejvá stejně jako tvůj nerez,nerez se ohřeje akorád rychlejc,ale teplota je stejná a navíc je tam větrák...
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- vojta
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 538
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tepelné clony
tak dík za uklidnění, až to bude hotové přidám foto, jinak ten větráček mám připravenej jinej zrepasovanej, fakt je že levá zadní strana dostala hrozně na frak, jak mezi kolem a nárazníkem i nahoře u uchycení nejzadnějšího pásu...no už sem objednanej na vyvaření
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Tepelné clony
Je to iba clona, a nerez má tu šílenú výhodu, že deformáciou za studena spevňuje, takže doporučujem, aj 0,5 bude v pohode, neváhaj, ale pochvál sa so záludnosťami, poučíme sa radi - z 0,5 by sa dal vyohýbať - zaobliť aj horná hrana, okolo ktorej sa zatvára nárazník...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- vojta
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 538
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tepelné clony
no on je ten nerez původně z myčky na nádobí - takže to bude zpevněné právě původními prolisy a některé už hotové tvary půjdou použít...no bude to prostě takový šílený snýtovaný bastl
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero
- vojta
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 538
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tepelné clony
tak sem házím foto jak to celé dopadlo, při instalaci jsem tomu musel ještě "namlátit" ale vleze se...
z původního tam toho moc nezbylo, šrouby zalezlý natolik že to jedno uchycení jsem musel odříznout
a takle se to tam nakonec vlezlo, materiál kolem 0,5 nerez z myčky na nádobí AEG, nýty, kladivo, rozbrušovačka - ten materiál už nějaké prolisy obsahoval, snažil jsem se využít původní tvary, pracovalo se s tím poměrně slušněNudíte se? Kupte si Subaru Libero
- vojta
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 538
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tepelné clony
tady ještě kryt na vlnovec ze spoda, místo drážek jsem to radší navrtal takže tam mam struhadlo jak na motorce, tam mi to chvíli drčelo než jsem našel správnou deformaci - je tam dost málo místa mezi nárazníkem - obzláště tim zkroucenym a pobouchanym co tam tenhle subík má
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1031
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Tepelné clony
i na mňa došlo s krytom parohu:
- Přílohy
-
- kryt_parohu1.jpg (42.43 KiB) Zobrazeno 21778 x
-
- kryt_parohov1.jpg (36.32 KiB) Zobrazeno 21778 x
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1959
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Tepelné clony
kdo by kryt chtěl vyrábět, tak díry se nejlíp značej kladivem po napasování plechu (stejně jako když se vyklepává papírový těsnění)
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991