Tepelné clony

Zde budeme prezentovat fotky dílů s popiskami ke kterým se může každý vyjádřit popřípadě doplnit další fotky
Odpovědět
Martin H.
Inventář fóra
Inventář fóra
Příspěvky: 329
Registrován: ned úno 05, 2006 3:54 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Tepelné clony

Příspěvek od Martin H. »

Strach z čeho? Že to bude drnčet?

Martin.
Uživatelský avatar
vojta
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 538
Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Tepelné clony

Příspěvek od vojta »

spíš že se to snadno prohřeje, aby subík nechytil..ty nad vlnovcem mi někde trochu "nažloutly"...zas si říkám že nad koncovým dílem už by mělo být menší teplo
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero ;)
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1959
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Tepelné clony

Příspěvek od Mis.us »

Vojto,ničeho se neboj,nerez má sice zvláštní vlastnosti,podobně jako měď,ale rozhodně se neboj požáru,ten japonskej bazmek je taky nějaká hlubokotažná 0.6tka,takže se zahřejvá stejně jako tvůj nerez,nerez se ohřeje akorád rychlejc,ale teplota je stejná a navíc je tam větrák...
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Uživatelský avatar
vojta
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 538
Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Tepelné clony

Příspěvek od vojta »

tak dík za uklidnění, až to bude hotové přidám foto, jinak ten větráček mám připravenej jinej zrepasovanej, fakt je že levá zadní strana dostala hrozně na frak, jak mezi kolem a nárazníkem i nahoře u uchycení nejzadnějšího pásu...no už sem objednanej na vyvaření :)
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero ;)
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1031
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Re: Tepelné clony

Příspěvek od Lubomír »

Je to iba clona, a nerez má tu šílenú výhodu, že deformáciou za studena spevňuje, takže doporučujem, aj 0,5 bude v pohode, neváhaj, ale pochvál sa so záludnosťami, poučíme sa radi - z 0,5 by sa dal vyohýbať - zaobliť aj horná hrana, okolo ktorej sa zatvára nárazník...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Uživatelský avatar
vojta
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 538
Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Tepelné clony

Příspěvek od vojta »

no on je ten nerez původně z myčky na nádobí - takže to bude zpevněné právě původními prolisy a některé už hotové tvary půjdou použít...no bude to prostě takový šílený snýtovaný bastl :)
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero ;)
Uživatelský avatar
vojta
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 538
Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Tepelné clony

Příspěvek od vojta »

tak sem házím foto jak to celé dopadlo, při instalaci jsem tomu musel ještě "namlátit" ale vleze se...
kryt_01.jpg
kryt_01.jpg (99.02 KiB) Zobrazeno 23213 x
z původního tam toho moc nezbylo, šrouby zalezlý natolik že to jedno uchycení jsem musel odříznout
kryt_02.jpg
kryt_02.jpg (94.86 KiB) Zobrazeno 23213 x
kryt_03.jpg
kryt_03.jpg (74.15 KiB) Zobrazeno 23213 x
a takle se to tam nakonec vlezlo, materiál kolem 0,5 nerez z myčky na nádobí AEG, nýty, kladivo, rozbrušovačka - ten materiál už nějaké prolisy obsahoval, snažil jsem se využít původní tvary, pracovalo se s tím poměrně slušně
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero ;)
Uživatelský avatar
vojta
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 538
Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: Tepelné clony

Příspěvek od vojta »

kryt_04.jpg
kryt_04.jpg (75.63 KiB) Zobrazeno 23213 x
tady ještě kryt na vlnovec ze spoda, místo drážek jsem to radší navrtal takže tam mam struhadlo jak na motorce, tam mi to chvíli drčelo než jsem našel správnou deformaci - je tam dost málo místa mezi nárazníkem - obzláště tim zkroucenym a pobouchanym co tam tenhle subík má :)
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero ;)
Uživatelský avatar
Lubomír
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1031
Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
Bydliště: Trenčín,SK

Re: Tepelné clony

Příspěvek od Lubomír »

i na mňa došlo s krytom parohu:
Přílohy
kryt_parohu1.jpg
kryt_parohu1.jpg (42.43 KiB) Zobrazeno 21778 x
kryt_parohov1.jpg
kryt_parohov1.jpg (36.32 KiB) Zobrazeno 21778 x
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Uživatelský avatar
Mis.us
"Pečené kolínko fóra" :-)
Příspěvky: 1959
Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
Typ Libera: KJ8 a FA8
Bydliště: Berounsko

Re: Tepelné clony

Příspěvek od Mis.us »

kdo by kryt chtěl vyrábět, tak díry se nejlíp značej kladivem po napasování plechu (stejně jako když se vyklepává papírový těsnění)
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Odpovědět