Demontáž venkovních lišt na předních dveří které drží jak
Nejlépe jdou sundat z vnitřní strany podebráním šroubovákem za plíšek
který je do nich zakouslý.Já sem měl ještě spuštěné okna až na spod dveří:vyštroubovat 2 šroubky M6 na mechanizmu stahování.Teď budu řešit
jejich narovnání horkovzduškou a vyrovnání,asi v ohýbačce nebo ve svěráku
mezi dva uhelníky.
Vyfotím výsledek.
tak to sem zvedav, na dverich spolujezdce mam tuhle listu hoodne zohybanou(jak se mi nekdo loupal do auta ) zkousel sem prilepit silolepem ke dverim ale bez vyseldku..
Dnes vyskúšané: fakt to ide pomocou teplého vzduchu nahriať tú lištu zvnútra a potom priložiť k niečomu rovnému, podržať do vytuhnutia a je to.
Zvládol to s mojou lahkou asistenciou môj syn! A nad plameňom z plynového šporáku! Fyzikálne je ten profil asi vytlačovaný duplexne, horný povrch je z mäkkého PVC a dolný z niečoho podobného novoduru, teda tvrdeného PVC. Preto to treba nahrievať zvnútra, kým nie je ten tvrdý PVC materiál plastický, podobne ako odpadová trubka.
A je to.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka