Gufero sem ven nedostal, prekazi tam hridel, takze velky sroubovak tem nedostanu a malym jen deformuju ten plechovy prstenec.
Vypada to ale taky, ze sehnat napruzenou podlozku pod matici na osu nebude, tak jednoduche jak jsem si myslel (vnitrni prumer je cca 25mm, vnejsi cca 40mm).
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Mam ji uz slibenou od dvou lidi, tak uvidime, snad aspon jedna dopadne. Ve Fabory jsem maji talirove podlozky vnitrni 25.4 vnejsi 39.6 ale tloustka jen 0.5mm, tak zatim zkusim aspon dve na sebe.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Vicemene souhlasim. Hledal jsem vhodnou nahradu a nic lepsiho nez talirove podlozky jsem nenasel a prave proto, aby to tlacilo na tu kuzelovou je potreba tento vnejsi rozmer, ktery podle DIN v podstate neni. Faktem je, ze tloustka nebude stacit ani kdyz dam dve. S nedostatecnou tloustkou je problem totiz pak i se zavlackou, protoze diry jsou moc daleko. Proste je to takove blbost, clovek by rekl, jedna podlozka, ale fukcni ma a nahrada neni.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Ten original je taky v podstate talirova podlozka, jen s vetsi tloustkou, takze tyhle jsou OK http://fabory.cz/pages/product.html?l=c ... 6460421005 jen ta tloustka je mala, takze by to chtelo dat aspon 4, bohuzel tloustku jsem si zapomel zmerit.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Netušíte někdo, zda jsou tyto čelisti kompatibilní s ročníkem 1996? Na obrázku vypadají, že by mohli díry sedět, ale zaráží mne ten dlouhý seznam kompatibilních modelů. Měl jsem za to, že na starší Liberko jsou pakny jiné. https://www.euautodily.cz/dil/lpr/2358988
Tie horné otvory sa mi zdajú byť príliš vysoko. Dobre si to skontroluj, aby Ti sedela páka na lanko ručnej brzdy. Mne na staré liberko by toto nesedelo a páka by mi narážala do hriadele. Keď kupujem čeľuste, tak také, kde sú tie otvory o kúsok nižšie, zhruba v tom trojuholníkovom výklenku a na obrázkoch predajcov je medzi čeľusťami zobrazený kolík. Na priemer 180 mm (a 30 mm široké) je ich viac, ale aby si nekúpil niečo, čo nechceš. Možné je, že na nové libero je tá páka dlhšia, alebo že taká existuje aj na staré, ale ešte som sa s tým nestretol. -Vlado-
Doteraz kuriózna dvojkolka v bordó-metalíze od Lubomíra...
+ bielostrieborná E12 na OR32kách(drapáky) uff!
FA ma od 93 do 98 stejný jak přední, tak i zadní brzdy, kdežto u starýho byly 3 druhy paken a samostavů. Jen tě upozorňuju, že i když koupíš trw(nejdražší z druhožky) tak neseděj. M
Tak potvrzuji, že výše zmíněné pakny LP 05080 na mou 96ku sedí. Jen se musel dolní kraj co se dole o něj pakny opírají o cca 2mm seříznout, jinak nešel nasadit buben zpět (byl velký celkový obvod paken). Fotky když tak dodám jak se vrátím po neděli domů.
Hoši, řešil někdo jestli nebude od věci dát mezi pístky silnější (delší) pružinu? Na technické mi na zadku naměřili skoro čistou nulu. a při zkoušce za barákem jsem udělal šlajfy jen předníma.... ten zadek je hrůza. Snažil jsem se to čistit, ale nevím jestli si můžu dovolit brousit pracovní plochu válečků šmirglem. A taky mám na každém kole jinak silné ty vracecí pružiny a nevím jak je to správně. Dle mého by měla být silnější nahoře.... Je to tak? Anebo... pokud by byl problém někde v hlavním válci.. jak to zjistím? dají se nějak zmeřit tlaky na jednotlivých brzdách? popř okruzích? A jak má Libero uspořádané okruhy? X? přední/zadní? Díky předem za odpověď
Je tady vse napsany a nafoceny, staci hledat. A problem tvejch brzd bude jako na 90%liber... novy bubny uz se nedaj sehnat a da se to resit jen pretocenim bubnu a nalepenim silnejsiho oblozeni, pochopitelne valecky po tech 25letech uz chtej taky vymenit. Silna pruzina je nahore u samostavu a slaba dole.