Stránka 1 z 2
benzinový filtr
Napsal: pon pro 18, 2006 5:50 pm
od Jarda
dnes jsem si měnil palivový filtr. stál 512 kč
je to originál na subaru

Napsal: pon pro 18, 2006 8:18 pm
od kosma.d
Já ho měnil před třemi měsíci a dal jsem tam Škodováckej za .. a na spotřebu to nemá vliv jak tu bylo psáno. Jen je menší a průhledný, ale hadičky sedí.

Napsal: pon pro 18, 2006 8:26 pm
od dědek
Já si myslím, že palivový filtr za víc jak pět stovek lze opravdu nahradit daleko levnějším průhledným, kde je vidět jaké nečistoty se s benzínem do nádrže dostanou. A taky dost vody.Jardo, zajímalo by mě kolik nečistot jsi v tom původním filtru objevil a zda se toho dá mechanickým invertním proplachováním zbavit.Třeba pořádnou injekční stříkačkou s bezínem do"protiměru.Dědek
Napsal: pon pro 18, 2006 8:56 pm
od Jarda
původně jsem chtěl také ušetřit a dát tam třeba dva za sebou jak jsem to měl na broučkovi, ale palivový filtr u nového se jak víte nachází pod vozem a při zimní jízdě lesem větev a zmrzlý plast to by nemuselo dělat dobrotu. starý byl asi původní nic moc trochu narezlý, z jedné strany několik nástřiků kak se dělal podvozek. při vylití tekla taková divná hmota šupinky, ale z druhé strany čisté zkusím propláchnout natřít a třeba v budoucnu vrátit.
Napsal: pon pro 18, 2006 9:12 pm
od dědek
Na "původním" místě bych propojil nekorodující trubičkou a filtr umístil na "chráněném místě" někde blíž motoru. Dědek
Napsal: pon pro 18, 2006 11:15 pm
od Tuti
Teda chlapi - prát jenorázový filtr, to už by muselo bejt hodně zle! Napadá mě několik veselých přirovnání, ale žádné se nehodí do slušné společnosti
Průtok neomezují ani tak šupinky které by se daly vypláchnot, jako spíš drobounké svinstvo, která se s porézní hmotou filtru spojí "nerozebiratelně". I s tou trubičkou bych si to rozmyslel, mám pocit, že origo filtr je před čerpadlem a kdyby se přestěhoval až za něj, mohlo by z toho vzejít víc škody než užitku.
Napsal: úte pro 19, 2006 9:50 am
od kosma.d
Nevím jak teď u 12, ale u 10 jsem měl dva filtry a druhý byl před karburátorem. Nevím jestli to tak má být, ale měnil jsem jen ten u nádrže.

Napsal: stř úno 28, 2007 5:41 pm
od Whoever
Zdravím,
teď jsem byl u Freye v Subaru a ptal jsem se na filtry.
Ceny mají následující:
Vzduchový filtr - 738,-
Olejový filtr - 255,-
Palivový filtr - 1.367,- !!!
To je docela pálka... poradíte mi, kde ten palivový (potažmo všechny tři) sehnat levněji?
A jak problematická je výměna palivového filtru?
Díky Who
Napsal: stř úno 28, 2007 6:06 pm
od peple
Písni
Jardovi.
Kupoval všechny tři, ale nevím u koho. Rozhodně za lepší cenu
Napsal: stř úno 28, 2007 8:04 pm
od Jarda
vzduchový filtr je za 540 kč
palivový jsem kupoval za 512 kč cenu musím ověřit. dle kolegů je možné tam dát plastovou náhradu já bych to nedělal. má to mnoho rizik
olejový filtr kolem 120 kč ověřím vše je z katalogů odpovídající liberu.
pokud budeš mít zájem tak ti to objednám a na dobírku pošlu. Jarda
Napsal: stř úno 28, 2007 8:12 pm
od kosma.d
Někde jsem tu psal adresu na JC auto a posílají-to i dobírkou : Vzduchový- 530, olejový 120 a palivový jsem dával škodovácký, tak jsem se ani neptal.

email:
obchod@jcauto.cz
Napsal: čtv bře 01, 2007 6:45 am
od dědek
Už jsem někde uváděl, že snad nejspokonější jsem byl se spoluprací s "mjauto" pro ilustraci : olej filtr od 120,-
rozvod.řemen od 370,-
vzduch. filtr 420,-
palivový filtr 650,-
Ceny jsou s DPH v Kč a nutnost nakonec připočítat zasílací náklady cca stovku. Do tří dnů doma. Dědek
Napsal: čtv bře 01, 2007 2:10 pm
od kosma.d
To je fakt, Dědku. Od nich jsem měl všechny díly, při generálce a byl jsem velmi spokojen.

Napsal: sob bře 03, 2007 9:04 am
od Whoever
Tak já doplním, co jsem zjistil tady v Praze:
Olejový filtr: 149,- včetně DPH
Vzduchový filtr: 536,- včetně DPH
Palivový filtr: 494,- včetně DPH
Vše na Praze 5 u Elit.cz a hlavně vše skladem...
Myslím docela pěkné ceny, třeba rozdíl u palivového je oproti Freyovi skoro tisícovka...
Takže pokud by měl někdo zájem, na
http://www.elit.cz je kontakt, stačí si zavolat a znát rok výroby auta. Prodejna je na Praze 5, Jeremiášova ulice.
Tímto moc děkuji Jardovi za jeho ochotu mi filtry sehnat a zaslat na dobírku, ale už není potřeba, zajedu si dneska do toho Elitu (mají otevřeno i v sobotu a dokonce i v neděli!). Alespoň s tím Jardo nebudeš mít tahanice a běhání na poštu a podobně! Přesto moc díky
Who
Napsal: stř bře 14, 2007 8:35 pm
od Whoever
Ještě dotaz:
U Elitu mají tři druhy palivového filtru. Odkaz s fotkami je tady:
http://www.elitecat.cz/
vstoupit bez přihlášení -> vybrat SUBARU -> LIBERO -> poslední typ E12 FA -> filtry -> palivový filtr
Pán z Elitu mi při telefonickém dotazu rovnou nadiktoval cenu toho nejlevnějšího. Bude tam pasovat? Je mezi těmi třemi nějaký rozdíl?
A kde u Liberka najdu starý palivový filtr?
Díky, Who
Napsal: čtv bře 15, 2007 1:17 pm
od dědek
Je to pod podlahou auta.(sám jsem se divil co to je za krabici a tak na velikosti docela nezáleží. Palivový filtr bych ale měnil, kdybych pozoroval nějaké potíže.(Třeba úbytek výkonu motoru v kopci, prokazatelně způsobený nedostatkem v přívodu paliva.)
Já co funguje, do toho se nehrabu.(sotva stačím na to co funguje blbě nebo vůbec) Dědek
Napsal: pon črc 16, 2007 10:06 am
od kce
mam dotaz ohledne umisteni pod vozem..
byl sem konecne u stryce automechanika a ten se zdesil- pac filtr (plast) pod vozem je pripevnenej eskapaskou (takova ta elektrikarska rychloupinaci plastova paska) primo na cast vyfuku. kam ho tedy nejlepe presunout..? dik
(ps: mam pripraveny uz nejaky fotky a reference z oprav, az bude cas tak to sem hodim;)
Napsal: stř črc 18, 2007 8:59 am
od Tuti
kce píše: .. filtr (plast) pod vozem je pripevnenej eskapaskou primo na cast vyfuku ..
Určitě? Není to spíš k trubce sání vzduchu?

Napsal: stř črc 18, 2007 9:12 am
od kce
no ja si taky myslim pac i hned po zastaveni nejsou ty trubky rozhaveny.. je to proste ta vec jak do ni vede trubka a zpatky tez

pro sychr to vyfotim

Napsal: stř črc 18, 2007 12:20 pm
od dědek
Tak jediná nejbližší trubka od výfuku je ta co se vrací po směru jízdy a je příliš nízko na to, aby ji někdo použil k přichycení benzínového filtru. Ten je umístěný o dost blíže ke středu auta. Na 99% to někdo přichytil k "savici" .
Ono by to Libero, pokud by si někdo dal tu práci a vedl benzín až k výfuku, už asi nebylo. V těhle vedrech můj "nejzatíženější motorek (pominuli motorek šíbru) je větrák výfuku. Po zastavení se spustí i třikrát po sobě. Takže v tomhle prostoru je asi dosti "přetopeno" Dědek