Staré Libero (r.v.91)
Napsal: stř čer 02, 2021 4:04 pm
Prodám své Libero - starší typ.
Jde o nedokončený projekt. Auto je kompletní.
Aktuální stav je: podvozek je zrenovovaný, co bylo třeba bylo koupeno nové. Auto stojí u kamaráda pod plachtou. Bouda naplněná rozebranými díly a je volně položená na podvozku - viz foto.
Podvozek (rám):
- zrenovovaný viz. https://cibusp.rajce.idnes.cz/Libero/
Motor:
- původní 1.2 EF12, nové zapalovací kabely, rozdělovač, výfuk
na renovaci 100km odjelo auto po vlastní ose. S motorem nebyl žádný problém.
(na mém youtube kanálu pár videí kdy auto ještě jezdilo)
Karoserie:
- koroze spodku, prahy, lemy apod, potřeba vyvařit
Interiér:
- žádná hitparáda, chce zrenovovat. Sedačka řidiče roztrhaná psem.
Doplňky:
- tažné zařízení, přední ochranný rám, originální zahrádka
Náhradní díly k autu:
- repasovaný alternátor
- 2x repasovaný startér
- převodovka
- neprorezlá ramena připravené na pískování
- poloosy, brzdové bubny, staré chladiče, starý zadní nárazník, silenbloky motoru, rámečky oken do posuvných dveří a další drobnosti
Auto mám od od 19.10.2009. Kupoval jsem 2 s tím, že to co bylo v lepším stavu se přendalo do toho mnou provozovaného. S autem nebyli zásadnější problémy. Absolvoval jsem s ním oficiální stk, kde auto prošlo - v té době byl už hůře čitelný vin, ale nakonec ho technik rozluštil. V červenci 2012 auto odjelo na renovaci, vyvaření... Bohužel se nepodařilo a po renovaci podvozku práce na autě ustali. Auto zůstalo rozebrané, uskladněné v suché garáži až do letošního dubna, kdy jsem si ho skoro po 9ti letech konečně přivezl zpět na odtahovce.
K autu mám 2 klíče.
STK samozřejmě propadlá. Kvůli polopřevodu propadli papíry. Značky a velkej techničák fyzicky vlastním.
Možnost tedy asi jen na veterány.
Podrobnosti a historie auta viewtopic.php?f=18&t=1446&start=100
Případné dotazy rád zodpovím.
Cenu si představuju cca 40 000,- rozumné dohodě se nebráním.
Jde o nedokončený projekt. Auto je kompletní.
Aktuální stav je: podvozek je zrenovovaný, co bylo třeba bylo koupeno nové. Auto stojí u kamaráda pod plachtou. Bouda naplněná rozebranými díly a je volně položená na podvozku - viz foto.
Podvozek (rám):
- zrenovovaný viz. https://cibusp.rajce.idnes.cz/Libero/
Motor:
- původní 1.2 EF12, nové zapalovací kabely, rozdělovač, výfuk
na renovaci 100km odjelo auto po vlastní ose. S motorem nebyl žádný problém.
(na mém youtube kanálu pár videí kdy auto ještě jezdilo)
Karoserie:
- koroze spodku, prahy, lemy apod, potřeba vyvařit
Interiér:
- žádná hitparáda, chce zrenovovat. Sedačka řidiče roztrhaná psem.
Doplňky:
- tažné zařízení, přední ochranný rám, originální zahrádka
Náhradní díly k autu:
- repasovaný alternátor
- 2x repasovaný startér
- převodovka
- neprorezlá ramena připravené na pískování
- poloosy, brzdové bubny, staré chladiče, starý zadní nárazník, silenbloky motoru, rámečky oken do posuvných dveří a další drobnosti
Auto mám od od 19.10.2009. Kupoval jsem 2 s tím, že to co bylo v lepším stavu se přendalo do toho mnou provozovaného. S autem nebyli zásadnější problémy. Absolvoval jsem s ním oficiální stk, kde auto prošlo - v té době byl už hůře čitelný vin, ale nakonec ho technik rozluštil. V červenci 2012 auto odjelo na renovaci, vyvaření... Bohužel se nepodařilo a po renovaci podvozku práce na autě ustali. Auto zůstalo rozebrané, uskladněné v suché garáži až do letošního dubna, kdy jsem si ho skoro po 9ti letech konečně přivezl zpět na odtahovce.
K autu mám 2 klíče.
STK samozřejmě propadlá. Kvůli polopřevodu propadli papíry. Značky a velkej techničák fyzicky vlastním.
Možnost tedy asi jen na veterány.
Podrobnosti a historie auta viewtopic.php?f=18&t=1446&start=100
Případné dotazy rád zodpovím.
Cenu si představuju cca 40 000,- rozumné dohodě se nebráním.