Hluk na 2. rychlostní stupeň
- Albedo
- Inventář fóra
- Příspěvky: 399
- Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Hluk na 2. rychlostní stupeň
Tak posledních 7 dní se Liberko zase chová náladově
Nejdřív během 3 dnů asi 15x vyskočilo při přeřazení CHECK ENGINE (snad 3x motor plně zdechnul), pak začala teplota vody ukazovat asi 2mm pod "vodorovnou" hladinu, a dneska z téhle "pod úrovně" i ve vcelku malých kopcích skákala do zhruba 3/4 stupnice, kdy vždy po puštění topení se vrátila dočasně na nějakou dobu do vodorovna, ale pro změnu CHECK ENGINE an i jednou.
Co mě sejří nejvíc, tak najednou se na 2. rychlostní stupeň ozývá "šouchání", "škrtání", jak když malý syn rozjížděl hoodně staré strevačníkové autíčko. Jen na tu dvojku, při jiných rychlostech nic neslyšet. Rachot je docela úměrný tomu jak moc prošlápnu plyn a v jaké je to zátěži (z kopce, do kopce,...).
Dojel jsem až teď za tmy, tak obhlídku nechám na zítřek, ale netuším kde a co hledat. Pro jistotu vyměním olej v převodovce, tím nic nezkazím, jen musím naštudovat kde se to vylejvá a kde leje
Napadá někoho něco co to může být?
Nejdřív během 3 dnů asi 15x vyskočilo při přeřazení CHECK ENGINE (snad 3x motor plně zdechnul), pak začala teplota vody ukazovat asi 2mm pod "vodorovnou" hladinu, a dneska z téhle "pod úrovně" i ve vcelku malých kopcích skákala do zhruba 3/4 stupnice, kdy vždy po puštění topení se vrátila dočasně na nějakou dobu do vodorovna, ale pro změnu CHECK ENGINE an i jednou.
Co mě sejří nejvíc, tak najednou se na 2. rychlostní stupeň ozývá "šouchání", "škrtání", jak když malý syn rozjížděl hoodně staré strevačníkové autíčko. Jen na tu dvojku, při jiných rychlostech nic neslyšet. Rachot je docela úměrný tomu jak moc prošlápnu plyn a v jaké je to zátěži (z kopce, do kopce,...).
Dojel jsem až teď za tmy, tak obhlídku nechám na zítřek, ale netuším kde a co hledat. Pro jistotu vyměním olej v převodovce, tím nic nezkazím, jen musím naštudovat kde se to vylejvá a kde leje
Napadá někoho něco co to může být?
Naposledy upravil(a) Albedo dne ned zář 11, 2016 8:38 pm, celkem upraveno 1 x.
Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2478
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Co to muze byt a proc je na 2. tezko rict. Vnitrnosti prevodovky neznam. Jinak to mas tedy pestre...
Olej na prevodovce - vlevo za zadnim kolem jsou na prevodovce dva spunty - stejne jako na vane motoru - nad sebou, spodni je na vypousteni, horni napousteni. Oleje se dava tak, ze proste dolejes az ke spodni hrane horniho spuntu. Ale jesli je olej u horniho spuntu, tak pochybuju, ze by to bylo tim a 2 litry oleje do prevodovky taky zadarmo nebude.
Tohle poskakovani teploty vody ma dve obvykle priciny - vzduch/vyfuk v chladicim okruhu, upadly drat u cidla teploty vody pro pristrojovou desku. Na teplotu podle me check engine nesviti., naopak CHECK ENGINE jde zase vyblikat.
Olej na prevodovce - vlevo za zadnim kolem jsou na prevodovce dva spunty - stejne jako na vane motoru - nad sebou, spodni je na vypousteni, horni napousteni. Oleje se dava tak, ze proste dolejes az ke spodni hrane horniho spuntu. Ale jesli je olej u horniho spuntu, tak pochybuju, ze by to bylo tim a 2 litry oleje do prevodovky taky zadarmo nebude.
Tohle poskakovani teploty vody ma dve obvykle priciny - vzduch/vyfuk v chladicim okruhu, upadly drat u cidla teploty vody pro pristrojovou desku. Na teplotu podle me check engine nesviti., naopak CHECK ENGINE jde zase vyblikat.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Albedo
- Inventář fóra
- Příspěvky: 399
- Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
No v týdnu jsem to nějak nestíhal a nebylo času zastavit a blikat, navíc jsem měl skoro vždy s sebou plné auto cestujících. Dnes jak na potvoru 200km trasa lážo-plážo a nic
No jinak mi to nedalo a ještě jsem na to teď čučel, a mám prasklinu na vejfuku v kolínku, těsně před lambdou, tak že by to bylo tím? Já si říkal že to nějak víc prdí. Je shora, asi 4cm dlouhá, 1-2mm široká.
Vodu do chladiče jsem dolíval cca 14dnů zpět, a taky asi 2dcl oleje do motoru. Nikde po mě loužičky nejsou, ty 2deci oleje ubyly v podstatě po zhruba 6500km, to jsem dolíval naposled na jaře, a půlku z těch 2dcl spíš utřel do hadry, když to 2x do měsíce kontroluji. Na olej ve vodě a vodu v oleji to nevypadá. Teď na mě trochu chrstla voda z chladiče, a je nějaká rezavá. Asi to nějak propláchnu.
Ale ten randál na dvojku nechápu....opravdu jen na ni, jinak nic. Hladinu v převodovce očíhnu zítra. Spotřeba pořád vychází kolem 7 - 7,8l/100km, dle trasy.
No pestré to je, to si vybírá Barča daň za 2500km do Rumunska a zpět bez úhony.
No jinak mi to nedalo a ještě jsem na to teď čučel, a mám prasklinu na vejfuku v kolínku, těsně před lambdou, tak že by to bylo tím? Já si říkal že to nějak víc prdí. Je shora, asi 4cm dlouhá, 1-2mm široká.
Vodu do chladiče jsem dolíval cca 14dnů zpět, a taky asi 2dcl oleje do motoru. Nikde po mě loužičky nejsou, ty 2deci oleje ubyly v podstatě po zhruba 6500km, to jsem dolíval naposled na jaře, a půlku z těch 2dcl spíš utřel do hadry, když to 2x do měsíce kontroluji. Na olej ve vodě a vodu v oleji to nevypadá. Teď na mě trochu chrstla voda z chladiče, a je nějaká rezavá. Asi to nějak propláchnu.
Ale ten randál na dvojku nechápu....opravdu jen na ni, jinak nic. Hladinu v převodovce očíhnu zítra. Spotřeba pořád vychází kolem 7 - 7,8l/100km, dle trasy.
No pestré to je, to si vybírá Barča daň za 2500km do Rumunska a zpět bez úhony.
Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996
- Albedo
- Inventář fóra
- Příspěvky: 399
- Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Tak jsem to dnes trošku projel, jen asi 20km ve dvou etapách, a zvuk se neozýval
Netuším zda se někde něco pohnulo, nebo co... no ještě jsem se nedokopal k výměně silentbloků, takže když mi ujede noha na spojce, tak to pěkně mlátí, ale to bývá hodně sporadicky, většinou se snažím jezdit tak, aby ty rozjezdy byli co nejplynulejší. Třeba na to mají vliv.
Netuším zda se někde něco pohnulo, nebo co... no ještě jsem se nedokopal k výměně silentbloků, takže když mi ujede noha na spojce, tak to pěkně mlátí, ale to bývá hodně sporadicky, většinou se snažím jezdit tak, aby ty rozjezdy byli co nejplynulejší. Třeba na to mají vliv.
Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996
- Albedo
- Inventář fóra
- Příspěvky: 399
- Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Takže zvuk se neozývá. Dnes 2x problikl CHECK ENGINE, vždy jen po přeřazení z 2 na 3.rychlostní stupeň.
Ale zase nová závadička. Při odjezdu od prarodičů startér točil a motor nechtěl chytit. Párkrát jsem zkusil prošlápnout plyn a zapnout a vypnout klíč, tak abych slyšel palivové čerpadlo. Benzínu lehce pod půlkou nádrže, a stál jsem mírně čumákem do kopce, ale to snad nemá vliv, ne? Nechal jsem auto gravitací sjet z kopečku. Na asi 3. pokus to chytlo.
Ale zase nová závadička. Při odjezdu od prarodičů startér točil a motor nechtěl chytit. Párkrát jsem zkusil prošlápnout plyn a zapnout a vypnout klíč, tak abych slyšel palivové čerpadlo. Benzínu lehce pod půlkou nádrže, a stál jsem mírně čumákem do kopce, ale to snad nemá vliv, ne? Nechal jsem auto gravitací sjet z kopečku. Na asi 3. pokus to chytlo.
Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996
- Albedo
- Inventář fóra
- Příspěvky: 399
- Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Dnes jsem natankoval do plna a rafička tentokráte ukazovala mezi maximem a předposlední čárkou. Vzhledem k tomu, že i ta teplota mi ukazuje méně, a dnes jsem si všiml při zapnutém 4WD poblikávala kontrolka (silněji a slaběji) dle blikání směrovky, napadlo mě ukostření palubky. Netušíte na kterém místě je palubovka ukostřená?
A u toho koukání do schématu, tachometr je poháněn lankem, nebo elektricky? Nějak nechápu co se myslí tím kontkatem b3 (viz. obrázek) a na něj vedoucí + pól skrze nějaké odpory a diody. Vždy jsem měl za to, že je to lankem. Pravda je, že rafička rychloměru mi poslední dobou také nějak "kmitá".
A u toho koukání do schématu, tachometr je poháněn lankem, nebo elektricky? Nějak nechápu co se myslí tím kontkatem b3 (viz. obrázek) a na něj vedoucí + pól skrze nějaké odpory a diody. Vždy jsem měl za to, že je to lankem. Pravda je, že rafička rychloměru mi poslední dobou také nějak "kmitá".
Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Tachometr v Liberu má mechanický náhon bowdenem. Je strašně dlouhý a obtížně se vyměňuje. Kdyby se vyskytla závada jak píšeš v "ukostření" přístrojovky, projevolo by se to v mnoha dalších jevech. Třeba přepinač rychlostí ventilátoru, osvětlení přístrojovky atd.Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2478
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Ukazatel paliva funguje na Liberu podle plotu. Ze neukazuj plnou byva spis tim kdyz nedotankujes protoze u pumpy maji moc citlivy odtah.
Teplota byva presnejsi, ale zase u cidla uhnival kabel.
Obecne Libero potrebuje zemeni udrzovat/menit/dokostrovat, ale ze by byl problem na palubce jsem jeste neslysel (coz neznamena ze tam treba nekdo neco nekutil a nezmrvil eleltroinstalaci).
Ty blinky ovlivnuji napeti v cele soustave stejne jako svetla - u me to napriklad meni i otacky ventilatoru u dochlazovani vyfuku.
Tachometr je mechanicky bowden, poskakovani je bezne, zvlast na male rychlosti. Nejsem si ale jist ze na rucicku se privadi primo bowden, spis se to prevadi na nejakou elektrickou velicinu a ta se pak zobrazuje? Detail jsem nikdy nevidel, neb kaplicku jsem nerozebiral.
Teplota byva presnejsi, ale zase u cidla uhnival kabel.
Obecne Libero potrebuje zemeni udrzovat/menit/dokostrovat, ale ze by byl problem na palubce jsem jeste neslysel (coz neznamena ze tam treba nekdo neco nekutil a nezmrvil eleltroinstalaci).
Ty blinky ovlivnuji napeti v cele soustave stejne jako svetla - u me to napriklad meni i otacky ventilatoru u dochlazovani vyfuku.
Tachometr je mechanicky bowden, poskakovani je bezne, zvlast na male rychlosti. Nejsem si ale jist ze na rucicku se privadi primo bowden, spis se to prevadi na nejakou elektrickou velicinu a ta se pak zobrazuje? Detail jsem nikdy nevidel, neb kaplicku jsem nerozebiral.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Albedo
- Inventář fóra
- Příspěvky: 399
- Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Díky za objasnění situace s náhonem tachometru.
Ta elektrika je tam právě docela rozvrtaná. Bylo na palubovce předchozím majitelem uděláno startovací tlačítko, vypínač startovací polohy klíčku (již kolikrát jsem se nevědomky kolenem o něj opřel, a pak lítal a běsnil, proč startér netočí ). Akustická signalizace zapnutých světel,...
Právě jsem minule s tím palivoměrem zašátral a zahýbal s některými svazky pod palubovkou, a palivoměr chvilku ukazoval jak je běžné - bylo to při vypnutém motoru. Tudíž mám podezření na elektriku...
Hluk na 2. rychlostní stupeň se sem tam kratince ozve, hladinu oleje v převodovce jsem zatím nekontroloval, ale spíš si myslím že za to můžou ty steřelé silentbloky.
Ta elektrika je tam právě docela rozvrtaná. Bylo na palubovce předchozím majitelem uděláno startovací tlačítko, vypínač startovací polohy klíčku (již kolikrát jsem se nevědomky kolenem o něj opřel, a pak lítal a běsnil, proč startér netočí ). Akustická signalizace zapnutých světel,...
Právě jsem minule s tím palivoměrem zašátral a zahýbal s některými svazky pod palubovkou, a palivoměr chvilku ukazoval jak je běžné - bylo to při vypnutém motoru. Tudíž mám podezření na elektriku...
Hluk na 2. rychlostní stupeň se sem tam kratince ozve, hladinu oleje v převodovce jsem zatím nekontroloval, ale spíš si myslím že za to můžou ty steřelé silentbloky.
Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
na starym liberu je mechanickej ukazatel a u novýho taky čili bowdwn od převodovky až do rychloměru. Jenže nový Libero má na rychloměr přivedený dva dráty kvůli ŘJ, aby věděla, že je auto v pohybu- motor si mění volnoběžný otáčky- při přetřženym bowdwnu, nebo poruše tachometru jede ŘJ v nouzovym režimu. M.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Albedo
- Inventář fóra
- Příspěvky: 399
- Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
No tak pro změnu se zase projevuje jiný problém. Sem tam mi to po ujetí asi 50km (nepřetržitých) motor, po přeřazení na vyšší rychlostní stupeň a chvíli jízdy, cukne. Jakoby nešlo chvililinku palivo, nebo co.
Trochu popíšu:
Jedu, podřadím před zatáčkou na 4., pohodička projedu, za zatáčkou dám 5.rs , cca 5-10 vteřin jedu piánko, lechtám plyn v té rychlosti zhruba 80km/h a najednou CUK. Trošku to škubne, jako bych prostě na 1/2 vteřinky vypnul benzin (nebo zaplaování?). Nerozsvítí se nic, žádná kontrolka, a normálně jedu dál. Včera v noci mi to párkrát takhle cuklo i při konstantní jízdě, bez přeřazení.
Nějak nevím kde hledat problém... natržený rozvoďák? Asi ne... zacpané trysky, nebo co? vůbec nevím. Napadá mne souvislost s tím problémem při startování co jsem popisoval 14 dnů zpět, zkusit vyměnit palivový filtr a pročistit přívod paliva?
Díky za konstruktivní nasměrování
Trochu popíšu:
Jedu, podřadím před zatáčkou na 4., pohodička projedu, za zatáčkou dám 5.rs , cca 5-10 vteřin jedu piánko, lechtám plyn v té rychlosti zhruba 80km/h a najednou CUK. Trošku to škubne, jako bych prostě na 1/2 vteřinky vypnul benzin (nebo zaplaování?). Nerozsvítí se nic, žádná kontrolka, a normálně jedu dál. Včera v noci mi to párkrát takhle cuklo i při konstantní jízdě, bez přeřazení.
Nějak nevím kde hledat problém... natržený rozvoďák? Asi ne... zacpané trysky, nebo co? vůbec nevím. Napadá mne souvislost s tím problémem při startování co jsem popisoval 14 dnů zpět, zkusit vyměnit palivový filtr a pročistit přívod paliva?
Díky za konstruktivní nasměrování
Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1030
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Jo, jo, typickej problém zahnojení palivovýho filtru! (=bordýlek v nádrži = zahnojenej filtr!) To byl boj, stačilo jedno tankování vedle dálnice (Bitýška kósek nad Brňálem), motor takhle dokašlal sice až dom na Slovensko, až po výměně filtru paliva a dotankování "normálního" paliva už "dosmrti dobrý"...
Na novším to bylo nastavením "Throttle senzóru"... a pak unavenej drátek z rozdělovače, Liberko je trvalej zdroj poučení, proč nemusí motor běžet furt...
Na novším to bylo nastavením "Throttle senzóru"... a pak unavenej drátek z rozdělovače, Liberko je trvalej zdroj poučení, proč nemusí motor běžet furt...
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
- Albedo
- Inventář fóra
- Příspěvky: 399
- Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Tak dnes hluk utichl, ale v souvislosti s tím jsem se najednou na křižovatce nerozjel...po zařazení rychlosti jen ševelení něčeho naprázdno. Zapl jsem i předek a dojel domů. Dle mého asi něco s poloosou, nebo jak jsem se dočetl - vymletý buben. Je to možné?
Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
jestli je vymletej buden zjistíš jednoduše. Zaklínuj si auto a za chodu motoru zařaď kvalt a běž se podivat, zda se poloosa v bubnu točí.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 942
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Ak by bola len poloosa z prevodovky odpojená (stalo sa Lubomírovi) tak je oprava rýchla a lacná.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- Albedo
- Inventář fóra
- Příspěvky: 399
- Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Tak dnes jsem na to konečně kouknul. Žádná poloosa se naprázdno netočí. Jen ta pravá v rytmu otáčení výstupu hází nahoru a dolů, takže usuzuji že je vypadená. Během týdne zajedu na jámu a pokusím se to nahodit zpět. Doufám že mne tam nečeká žádné úskalí
Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2478
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Chce to velkou paku a 50ku klic nebo tak neco ne? Na novejsim liberu neni ani ten pojistky kolicek tusim.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Albedo
- Inventář fóra
- Příspěvky: 399
- Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Dnes jsem s tím přejížděl kousek (asi 2km) na jámu. Musel jsem jet se zapnutým předkem, aby to vůbec jelo. Najednou se ozvala rána a šramot... koukám pod auto a tam ekologická katastrofa. V převodovce dvě díry. No nic, už to bylo kousek, kousek popojedu, rána a šramot utichl. Tak jsem těch 200m dojel bez oleje v převodovce. Všechny kvalty jdou, jen to nepřenáší na to pravé zadní kolo - viz. předchozí příspěvek... Nevím co se tedy stalo, ale nejlepší asi bude sehnat druhou převodovku. Kolik to tak koštuje? A kdo má? A kolik taková převodovka váží? Viz rubrika koupím....
Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996
- Albedo
- Inventář fóra
- Příspěvky: 399
- Registrován: čtv dub 21, 2016 6:45 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
No tak jsem z toho jelen... když tak koukám na fotku a nákresy, tak minimálně ta díra vlevo je ve spojce, ne? Kde se tam vzala, když se vysypalo něco v převodovce (respektive spíš v diferenciálu)?
Barča - Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD - 1996
- Petr+Barča
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 549
- Registrován: čtv říj 06, 2005 11:13 pm
- Bydliště: Praha 4
Re: Hluk na 2. rychlostní stupeň
Ahoj , možná tě přivedu na to , kde jsi přišel k těm dírám . Když jsme na srazu v neděli jeli od Bílého potoka , tu offroad vložku , tak jsme jeli za sebou . Při sjezdu do jednoho brodu , tam trčel hodně blbej kámen , který byl vidět až na poslední chvíli a nebylo se mu kam vyhnout . Já ho vzal spodkem a byla to rána jako z děla . Po několika dnech jsem zjistil že mám přeraženou kost v předu na stabilizátoru a prohnutý a poškrábaný krycí plech pod motorem v místech , kde máš ty díry .
Ahoj .
P+B.
Ahoj .
P+B.