Stránka 1 z 1

Silentbloky motoru - nové z druhovýroby

Napsal: stř bře 31, 2010 1:30 pm
od Tuti
Nabízím k prodeji silentbloky uložení motoru - repliky. Cena za kus 300 Kč (originál stojí kolem 1000)
Platí stále - jen při vyprodání zásob bude delší dodací lhůta.
tel. 602391983
sbk.jpg
sbk.jpg (69.06 KiB) Zobrazeno 9762 x

Re: Silentbloky motoru - nové z druhovýroby

Napsal: stř bře 31, 2010 6:38 pm
od covex
Jen by to asi chtelo napsat na ktere libero to je - zda nove, stare oboji a kde vsude je pouzity. Me prijde ze je to tak cca ten u praveho zadniho kola, ale nevim zda je este nekde jinde.

Re: Silentbloky motoru - nové z druhovýroby

Napsal: čtv dub 01, 2010 8:19 am
od Tuti
No přiznám se, že v tom sám nemám úplně jasno .. mám za to, že na starém i na novém jsou po dvou .. jeden vpravo na nosníku jak píšeš a druhý u převodovky. Ale když jsem před lety kupoval silentbloky na své první Libero r. 91, byly 3 a všechny vypadaly stejně. Měnil mi je p. Jon, takže rozmístění neznám - možná na některých modelech staršího je tenhle použitý i na nosníku na levé straně. Ale moc na tuhle tuhle informaci nespoléhejte ... nakonec je dneska Apríla :mrgreen: . Určitě to za mě někdo upřesní :D

Re: Silentbloky motoru - nové z druhovýroby

Napsal: čtv dub 01, 2010 2:08 pm
od Martinekk
Naľavo som ho ešte origoš namontovaný nikdy nevidel, vždy tam bol ten taký väčší, kocka gumy s dorazom...

Re: Silentbloky motoru - nové z druhovýroby

Napsal: stř kvě 18, 2011 2:58 pm
od milanvasinek
Ahoj-Dobrý den. Jsou vaše solembloky k mání. Na,vašem foto se jedná o silemblok pravý -mám dotaz zda taky někdo nemá silemblok -Levý,ten není ale /kostka/ ale kulatej.,
Dík Milan.

Re: Silentbloky motoru - nové z druhovýroby

Napsal: čtv kvě 19, 2011 8:54 pm
od Lubomír
silentblok na ľavej strane - pod rozdelovačom sa dá vo velkej pohodičke a za minimálne prachy zostavit pomocou dvoch škodovinkových silentblokov - to sú tie o priemere 60mm, dajú sa kúpiť za nejakých 30-40 korún za kus, majú jeden vonkajší a jeden vnútorný závit a tak sa dajú do seba nadpojiť a vznikne jeden nádherne dlhý silentblok s polovičnou tvrdosťou. na staršíe aj na novšie Liberko som ho namontoval už na niekolko strojov, a fungujú dodnes dobre.
Pre staršie je treba zo zbytku teho silentbloku s gumovou kockou zobrať ten trojuholníkový kus a predĺžiť konzolu od prevodovky a to navarením na tú pôvodnú vo vodorovnej polohe tak, aby do prerezaného závitu pre ten hrubý kus vlnito ohnutého obmedzovacieho plechu mohol po prerezaní závitu na M10 byť našroubovaný ten dvojsilentblok a do predĺženej konzoly od prevodovky sa dala v mieste pre závit prevrtať diera pre šroub M10 - podľa polohy. (pridám snímky, len čo ich nájdem)
Pre novšie som úpravu popísal v sekcii pre silentbloky, bolo treba len flexou tie zmontované silntbloky drobátko zoštíhliť, aby sa dali zmontovať s pôvodným držiakom - je iný ako na staršom, je v tvare podkovy a ohyby je treba rešpektovať, diera pre šroub sa vrtá pohodlne zhora.
Overené, vyskúšané v dlhodobej prevádzke.
Je to práca tak na dve-tri hodiny aj so zváraním, brnkačka, kdo príde do Trenčína, tomu to urobím na počkanie, ale zdatní Liberátori to zvládnu sami. Na to je tu naše zlaté fórum ako kolektívny mozgový trust.

Re: Silentbloky motoru - nové z druhovýroby

Napsal: pát črc 22, 2011 8:44 pm
od Raper
Skus Lubomír pridat tie fotky lebo raz vidieť... :)

Re: Silentbloky motoru - nové z druhovýroby

Napsal: pon lis 14, 2011 8:28 pm
od Tuti
Na světě je druhá výrobní dávka silentbloků, takže lze opět objednávat. :)

Re: Silentbloky motoru - nové z druhovýroby

Napsal: pon lis 14, 2011 9:24 pm
od Lubomír
Ahojky, Tuti,
mám ešte pri pohľade na odseparovaný silentblok z Tvojej dielne jednu pripomienku - skúsil by si napríklad navrtat do oboch plošiek, kde príde guma nejaké otvory - mám na mysli nejaké mechanické upevnenie tej vulkanizovanej gumy, lebo tie z prvej várky nevynikli životnosťou, možno neboli dostatočne zbavené mastnoty, na tú je guma pri vulkanizácii velmi, velmi citlivá, (ver mi, robím v gumarine - linky pre komponenty pneumatík), ale vyrobiť tými otvormi v podstate mechanické spojenie, tvarový spoj by velmi pomohlo životnosti silentblokov, stačili by tak odhadom 4 otvory do 6 mm na každú stranu od skrutky, kde sú namáhané silentbloky na "odlupovanie", a nechať pretiecť tú gumu až na druhú stranu, do nejakého zahĺbenia, to by už boli silentbloky na furt. O pevnosť toho plechu sa nebojím, je silnejší ako v originále... Pouvažuj...

Re: Silentbloky motoru - nové z druhovýroby

Napsal: ned lis 20, 2011 8:08 pm
od Tuti
:( To je druhá zpráva o poruše silentbloku - jeden reklamoval Sysel. Možná je to tím, že plechy na první várku jsme nechali žárově pozinkovat. V Teguze to sice schválili (prý silentbloky na pozinku dělali i pro armádu), ale tak jako na zinku drží jen málokterá barva, je asi i choulostivější na úpravu povrchu pro správné přilnutí gumy.
Se zinkem byly i jiné potíže - vrstva byla dost silná a dělala kapky, takže se musely protahovat závity a všechny plechy po straně dobrušovat, aby se vešly do formy. Na druhou várku už plechy zinkované nejsou, navíc byly těsně před vulkanizací opískované, takže s přilnutím gumy už by problémy být neměly.
Jestli se ještě někomu silentblok utrhl, ozvěte se - vyměním ho za nový.