Stránka 2 z 2

Napsal: pon led 30, 2006 2:14 pm
od Karel
V zadnem pripade nechci zpochybnovat neci nazor na vec.Ale...Pokud je vozidlo vybaveno kat.rizenym tak rizeni teploty coz je castecny dusledek bohatosti smesi si resi lambda/lambdy/dle konstr. a u neriz katu se muze jednat o kontrolku prehrati nerizeneho katu a musi se upravit jizdni rezim aby nedoslo k prehrati a naslednemu zniceni nerizeneho katalyzatoru.A myslim si ze kontrolka u Libera st. model jen signalizuje zvyseni teploty vyfuku nebo jeho nejblisim okoli.U noveho typu je zespodu na podlaze nad vyfukem cidlo ktere sepne ventilator ve vyfukovem prostoru.
K.
:D :D :D

kontrolka

Napsal: úte led 31, 2006 7:45 am
od dědek
Karle, máš pravdu. Já jsem opravdu našel u výfuku jakýsi váleček, který vypadá, že by to mohl být termistor a jeho ohřátí způsobuje rozsvícení té zmiňované červené kontrolky. Bylo by mi velmi líto, kdybych "mazlíčkovi"ublížil vlastní blbostí. U souseda je rozbouraná Justina a tak zkusím demontovat ty kolečka na náhon tachometru.
Díky za radu Dědek

Napsal: úte led 31, 2006 4:34 pm
od Karel
Tak nejak to bude-ja osobne bych ten valecek v konektoru odpojil a konektor uzemnil a kdyz se rosviti kontrolka,tak mas jistotu :!: ze si nepatral zbytecne!
K.
:D :D :D

elektrika v liberu

Napsal: stř úno 01, 2006 7:13 am
od dědek
Tak jsem včera (snad úspěšně) namontoval autozásuvku (zapalovač) do čalounění v zadním prostoru napojenou mimo klíček a po sundání čalounění ve stěně ,kde je ostřikovač zadního skla ,jsem našel jakousi hadici-husí krk asi něco od topení. Hledal jsem kam to vede - nějaký výdechy, ale buď jsem hledal špatně nebo je to nějaká finta. Docela se mi zamlžuje zadní sklo a pokud by na něj něco "dýchalo" byla by to paráda. Máte někdo s tímto zkušenosti? Díky Dědek

Napsal: stř úno 01, 2006 3:18 pm
od Petr+Barča
Ty hadice na levé straně pod čalouněním vzadu v kufru vedou do sloupku šoupaček . Je to letní sání vzduchu karburátoru . Odtamtud to vede pod autem až k vzduchovému filtru . Před vzduch. filtrem ještě bývá rozbočka pro zimní sání a to je napojené na plášť výfuku .
P+B.

hadice pod čalouněním

Napsal: čtv úno 02, 2006 8:08 am
od dědek
Děkuji za informaci. Já myslel, že to je jakási součást topení . No se vzduchem to má co společného. Ještě bych prosil, kdo má k Liberu dokumentaci, jaký by měly být volnoběžné otáčky E12 motoru. Myslím, že je mám zbytečně vysoké. Seznámil jsem se s funkcí automat. sytiče, který funguje, ale i po ohřátí se to nějak moc točí. Možná, že má, já nevím, ale pocit je takový, že bych volnoběh ubral. Díky Dědek

Napsal: čtv úno 02, 2006 9:00 am
od Karel
Kdyz jsem vracel do zivota auto a to je popsano v prvnich clancich pod nazvem kostry tak jsem cvicne serizoval hodnoty pro STK pro mereni emisi
a pouzili jsme hodnotu 700ot.Pravidlo je ze cim nizsi volnobeh tak se lip radi,vyssi nechcipa to neklepe se motor lepe akceleruje ale vysi spotreba.Zustal jsem u "asi"700 pri teplem motoru.
K.
:D :D :D

Otáčky

Napsal: čtv úno 02, 2006 3:05 pm
od Honza
AHOJ

VOLNOBEH

LIBERO 1.0 800 +- 50 OTACEK
LIBERO 1.2 850 +- 50 OTACEK

JA TO MAM NAPSANE I NA SAMOLEPCE V KUFRU PO LEVE STRANE

Napsal: čtv úno 02, 2006 3:28 pm
od Karel
Ano,to souhlasi my jsme bez napovedy hledali opimum jen podle pristroju
proto ta hodnota.
K.
:D :o :o

mám elektroschemu

Napsal: pát úno 03, 2006 10:01 pm
od Lubomír
mám elektroschemu, rád zašlem kópiu, pokusím sa vyhotovit scan a .jpg, aby sa to dalo poslat aj e-mailom :D

Napsal: sob úno 04, 2006 9:35 am
od peple
Tak to bude super Obrázek

schema elektriky

Napsal: sob úno 04, 2006 1:33 pm
od dědek
To jsem potřeboval.Jakmile bude k dispozici hned se hlásím díky Dědek

Napsal: sob úno 04, 2006 6:13 pm
od Honza
Ahoj,

pošli to prosim i na subarulibero@centrum.cz a ja to zveřejním na fóru aby z toho meli uzitek vsichni

Elektroschémata

Napsal: pát bře 10, 2006 8:37 pm
od Lubomír
Tak díky za zverejnenie zaslaných schém, dúfam, že pomôžu. Sú v oddelení DOKUMENTACE.