covex píše:Resis nejak ty folie nebo to proste sundas a uz tam novy nedavas? Zacistoval si necim ty vrtany otvory aby to nezaclo v tom miste reznout?
Na fólie sem se ... protože vnitřní kryt je všechno plast a né papundekl.
U škodovky sem míval problém s vodou skrz dveře, ale tady to nehrozí. A když jó, tak tam nějakej igelit prdnu.
Otvory sem máznul rezistinem a přitom promazal všechny zámky a táhla mazací molykou s grafitem(zima je mrcha - však to znáš ).
Kde jste sehnali ty doukontaktni spinace tehle velikosti? Mam tam 4 kontaktni ale je s nima problem - plochy kontaktu jsou moc male (uzke) a pri zavirani to dela problemy.
Nasel jsem jen http://www.vltava2000.cz/alarmy/GoodsDe ... GoodsID=47
a to je KP11, rozmery tam nejam, a navic jsou bez te manzety..
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
také zkus http://www.levnealarmy.cz/kategorie.php?id_kategorie=7
Název produktu: K30
Výrobce: TrackPro
Cena s DPH: 199.00 Kč (2ks a více 180.00 Kč)
Dod. lhůta: Expresní dodání do 24 hodin kamkoliv v ČR
Popis: Kontakt posuvných bočních dveří
Kdo je moudrý, míří ke hvězdám
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
Kupoval sem je na Aukru i s centrálem od prodejce barillaj a jeden stál 100kč. Tady jsou jeho stránky tak mu brnkni.
Jinak ten kontakt KP11 vypadá úplně stejně
Nojo, tohle asi jde pouzit na starsim liberu ale na novem je problem.. spatne se to popisuje, ale dvere dlouho jedou vysunute ven a az v posledni fazy se zasunou aby splynuly se stenou. Tzn. ze hrot kontaktu uz je prisedly na plosce kontaktu a musi se po ni posunout smerem dovnitr do auta. Takze tento typ kontaktu by podle me byl nepouzitelny. Docela bych chtel videt, jak se na starsim liberu ty dvere zaviraji.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Dveře se zavírají prakticky stejně nejen u starého i nového Libera, ale skoro u všech aut se šoupačkama, takže všechny typy kontaktů by s tím měly počítat. Je pravda, že na kontaktech je podle oběhané plošky vidět posuv do strany. Podle fotky mám ty samé co Peple- kupoval jsem je u http://www.autoalarmy.cz, cenu si nepamatuju přesně, ale něco kolem stovky za kus to bylo.
tak mám namontované centrální zamykání s dálkou a alarmem, eletrické stahování předních oken a ještě slíbeno podsvícení palubní desky a to vše jako dárek k vánocům od dětí.
Kdo je moudrý, míří ke hvězdám
nově= jsem majitel nového KIA SOUL 1600
Jardo, máš na dálku i zadní dveře? Jestli ano, tak "prozraď" jak jsi tam protáhl odpředu kablík. Na pátý dveře jsem dělal "třetí" brydový světlo a bzl to docela porod. Stahování předních oken mám taky v plánu. A potřebuji ještě vymzslet něco, co by s alarmem zavřelo i střešní okno, v případě, že yústane po opuštění voyu otevřené. Dědek
dědek píše:..."prozraď" jak jsi tam protáhl odpředu kablík....
Já je zapojil na boční šoupačky a protáhl pod plast. krytem prahu dál pod čalouněním nahoru a vrchem do gum. průchodky(porod) a vedle stávajících kabelů pátejch dveří dolu.
Jen par postrehu co jsem udelal ja:
1. tahla od motorku lze chytat primo do ocka na mechanismu zamku a neni potreba pouzivat svorky ani neni tak kriticka souosost s tahlem.
Ocko je videt treba tady http://album.fotoonline.cz/storage/fld/ ... 120578.jpg
Nevim co je lepsi .
2. Peple ma hezky minifigl na nandavani klicek, ja sem byl ale liny znova se hrabat hackem pod klickou (kdo tohle taky vymyslel...), takze jsem proste jen nasadil pruzinku do cilove polohy a nasunul - tisicihrany jsou na konci konicke takze perko roztahnou a klicku jde normalne nasadit.
3. Jako hacek na perka jde pouzit klasicky pletaci ocelovy hacek prumeru 2mm za 10Kc.
peple píše:... Objevil sem
totiž kryt pod kterým se skrývá prostor pravděpodobně na původní
příplatkový mozek centrálu(a nebo na pašování). Tento by se tam ale nevešel.
Beru zpět a odvolávám co sem napsal .
Ten prostor je jednoznačně místečko pro plynový pedál.
Nevim proc, zacal mi blbnout central - nezamyka a neodemyka mi dvere u ridice. Zajimave je, ze kdyz se zamknu vevnitr a vytahnu kolik, na dverich u ridice, tak se odemkne cele auto, ale zamacknutim koliku uz se nic nestane a na dalkove ovladani to nereaguje. Rozebral jsem dvere, ale kabely mi prijdvou v poradku, jediny co jsem zjistil je, ze uz je praskla ta gumova cepicka na tahlu (to teda moc dlouho nevydrzela ). Zeby motorek v tahu? Da se koupit jen jeden?
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Motorek se dá koupit samostatně ovšem jak je to s tím pětidrátem vpředu tak to nevím. Já měl v prčicích dráty. Přelámaný přesně v místě kde se protahujou ze dveří do kastle(pořád se to narovnává a ohejbá...) a to tvoje ovládání tomu nasvědčuje. Ta gumová manžetka odejde u všech a ničemu to nevadí - voda ti tam neprotejká. Dráty jsou popraskaný uvnitř tak to asi neuvidíš hned... Pamatuješ jak sem to říkal na posledním srazu že mi to začlo blbnout- tak to bylo ono.