Stránka 1 z 1
spojka
Napsal: stř led 11, 2006 12:29 pm
od Jarda
čeká mě výměna spojky dle předběžného průzkumu se sada (lamela, přítlačák, ložisko) pohybuje cenově od 3000 až 4500 kč nemáte někdo zdroj??

Napsal: stř led 11, 2006 1:15 pm
od Petr+Barča
Ahoj Jardo , spojku budu dělat v sobotu . Budu muset koupit přítlačák a asi i lamelu . Tak dám vědět .
P+B .
Napsal: čtv led 12, 2006 2:41 pm
od Petr+Barča
Ahoj Jardo , dneska jsem byl v Elitu Přítlačný talíř tam stojí asi 3100 Kč ,
lamela spojky 2600 Kč a ložisko kolem 1000 Kč. Výrobce Sachs .
Čau P+B.
spojka
Napsal: čtv led 12, 2006 3:00 pm
od Jarda
dnes mi celou sadu objednal zeťák ( má a provozuje autoservis s obchodem a má dva mechaniky ) v pondělí mu tam dám liberko, potom napíši jak a za kolik

jinak díky za informace.
Spojka
Napsal: ned úno 12, 2006 8:27 pm
od dědek
Dneska jsem tahal ze závěje zapadleho Matise.Byla to paračka,ale asi to odnesla spojka.Měl bych možnost získat spojku přítlačák a asi i ložisko z Justy r.v.1984-85.Je to stejmý jako na Libero 1989? Díky Dědek
taky spojka
Napsal: úte úno 14, 2006 6:19 pm
od colli
Ahoj priatelia (Libera),
vidim, ze sa so spojksmi roztrhlo vrece. Ja mam s nou problem uz dlhsie, no teraz v zime je to uz dost vazne, najme pri pouziti 4WD. Ked idem do kopcov na lyzovacku so 6-8 detmi, sotva vyleziem na dvojke v miestach, kde som niekedy chodil na petke. Kedze mam auticko v znacnom stadiu rozkladu, neviem, ci sa mi to oplati menit. Menil som uz spojlu vo vartase, skodivke, ale v Liberu este nie a mam z toho obavy. Potreboval by som poradit, alebo strucne popisat, aky je postup, co je vsaetko potrebne demontovat a ake problemy mozu nastat. Pokial to uz nieko robil a nema problem chvilu pisat, prosim o radu, mozno by som sa do toho pustil.
Vdaka colli (Peter)
spojka
Napsal: stř úno 15, 2006 7:53 am
od dědek
Vzhledem k tomu, že jsem byl před stejným rozhodováním a mám zkušenosti rovněž se stejnými auťáky plus Zástava, kde se všude musel vyhodit motor z auta a dělat spojku mimo auto, děsil jsem se toho,jak budu hledat ,kam patří těch milion hadiček. Nakonec jsem se rozhodl to přenechat autoservisu. Není to speciálka na SUBARU, ale mají mechanika dost dobrého na malý subarka a tak jsem objednaný na příští pondělí.Má to i tu výhodu, že jsou schopný spojkovou lamelu nechat v Jablonci renovovat za zlomek toho co příjde nová ( snad do 400,-Kc) a dle příznaků "měkého" prokluzování, nebude nutná výměna přítlačáku a bylo by to potřeba, vezmou to prý starší z Justy. A na víc to prý umí přez převodovku, což je podstatně snažší, ale auto musí dost nahoru na zvedáku, což doma většinou nemáme. Až to bude hotové, tak se ozvu, jak to dopadlo. Je docela zajímavé, že v nízkých otáčkách i do kopce to docela jde, ale jak se to ohřeje s vyššími rychlostními stupni je to čím dál tím horší a pětka už zpomaluje a točky jdou nahoru. Dědek
Napsal: stř úno 15, 2006 8:21 am
od Jarda
jak popisuješ diagnózu přesně tak mi to dělalo před výměnou. nečekal jsem až se to zhorší.

Napsal: stř úno 15, 2006 11:44 am
od peple
Spojku mám teď taky novou(přítlačák+lamela+ložisko) vše origo Japan a rozpis prací a cen beru na Vysočinu
Napsal: stř úno 15, 2006 7:43 pm
od colli
U mna sa to sprava tak ako pise dedek. Tiez by som to dal do servisu, ale v Kosiciach su 2 pojazdne Libera a podla mojich doterajsich zisteni, ziadny dostupny automechanik este taketo auto zvnutra nevidel

.
Tak uvidim ako dalej.
P.S. Jardo, skusal som Ta popoludni volat cez Skype, no nebol si tam. Snad inokedy.
colli Peter