Stránka 4 z 9

Re: Serpinovo želva

Napsal: čtv úno 10, 2011 10:25 pm
od Raper
Chyba moze byt aj v sytici,zlom zapojení vzduchu, či baterke. Tiež som vždy riešil elektriku a bolo to inde.

Re: Serpinovo želva

Napsal: čtv úno 10, 2011 10:56 pm
od Martinekk
Potom prichádza na rad prikostrenie motoru a karosérie, skontrolovanie predstihu stroboskopom ako sa patrí, nastavenie karbeca prípadne jeho prečistenie. Často býva vnútri riadny humus.

Re: Serpinovo želva

Napsal: pát úno 11, 2011 11:59 am
od Serpin
Nestraste :D
Kostru jsem uz poresil taky (to jsem delal jako prvni), baterku jsem kupoval novou... zbejva tedy pripadne jen ten karbec a predstih - mozna svicky.
Nu tak drzte palce - venku celkem vlhko... za chvili pojedu pryc, takze bud Liberem (to bych radsi) nebo Jeepem. Je to na Subarku :wink:
Kazdopadne dik za rady headbang.gif

Re: Serpinovo želva

Napsal: stř úno 16, 2011 2:52 pm
od Serpin
Ta mrcha porad nestartuje. Jeste necham udelat ten predstih (nevim kde) vycistit karburator a pak jsem v koncich... napada me snad jen civka - jako ze by hazela slabej proud... Co myslite?
Desne me to sere - takovy super auto a nemuzu se na nej spolehnout - jak je vlhko...

Re: Serpinovo želva

Napsal: stř úno 16, 2011 5:30 pm
od jenýček
Tenhle problém měl kolega. V teple i mrazu chytalo,za vlhka ne. Vyndej startér a mrkni na ten tlustej krátkej kabílek mezi tělem startéru a spínací cívkou.Nedej se ošálit prvním pohledem a zašťourej do něj šroubováčkem.U našich japonečků je to dost slabina . Už jsem to opravoval u čtyřech startérů z pěti co jsem měl v ruce.Jeden byl se suzuki supercarry ale ta samá závada.

Re: Serpinovo želva

Napsal: stř úno 16, 2011 8:54 pm
od Serpin
dik za tip - zkusim

Re: Serpinovo želva

Napsal: pát úno 18, 2011 5:15 pm
od covex
To ma byt kabel, ktery je soucasti zapalovacich kabelu od zapalovaci civky nebo kabel ke spinani starteru? Protoze pokud je to kabel spinani, tak by mu preci motor ani netocil a pokud je to kabel VN k civce, tak ten se meni se zapalovacimi kabely.. no mozna jsem uplne mimo.:)

Re: Serpinovo želva

Napsal: pát úno 18, 2011 7:26 pm
od Tuti
Jenýček určitě myslí tu kraťounkou propojku přímo na startéru (od kontaktu dovnitř k uhlíkům). Teoreticky by to se zapalováním nemělo souviset a těžko říct jakou roli tady hraje vlhko, ale jsou věci mezi nebem a zemí ... bduh.gif

Re: Serpinovo želva

Napsal: ned úno 20, 2011 2:25 pm
od jenýček
Jo,tu kraťonkou propojku.Točí to sice pomalejc ale pořad to točí a startuje.Ale za vlhka to jen točí.Navíc by mě nikdy nenapadlo hledat závadu zrovna tady. Přivedla mě k tomu náhoda,když se mi ten kabel (zbytek) jednou při startování přepálil úplně.Ale přitom start předtím (studenej) to ještě chytlo normálně apak jsem zastavil kvůli telefonování a byl konec. Roztlačit,domů a hledat.Musely tam bejt už hrozný startovací odpory.Nechtějte po mě nejakou teorii proč za sucha jo a za vlhka ne.Moje elektroznalosti stačí tak akorát na výměnu žárovky.Ale je pravda že tahle oprava pomohla nejen mě.Tím na druhou stranu nechci tvrdit že je to určitě ono,jen uvádím další zkušenost.

Re: Serpinovo želva

Napsal: ned úno 20, 2011 8:15 pm
od covex
Urcite je to dobrej tip, este by me zajimalo jesli je v novym i starym stejny starter a tedy potencialne misto kde vznika tento problem.

Re: Serpinovo želva

Napsal: ned úno 20, 2011 9:39 pm
od Mis.us

Re: Serpinovo želva

Napsal: sob úno 26, 2011 4:26 pm
od Serpin
Mam navic jeden starter ve sklepe, tak si ho donesu domu a poradne "zrepasuju" a vymenim za ten na aute a uvidime ;-)

Re: Serpinovo želva

Napsal: ned črc 24, 2011 10:55 pm
od Serpin
Ahoj vsichni.
Mam tu Jeepa Cherokee - nechce nejakej sikula?
Upresnim: kdyby se nasel nekdo kdo by Jeepa chtel a je sikovnej, tak ho vymenim za zrenovovani miho Liberka.
Dohodnu se s nekym ? :wink:

Re: Serpinovo želva

Napsal: pon črc 25, 2011 11:33 pm
od Mis.us
u starýho libera to bude problém,spousta dílů na novější už nejde sehnat -i když si je objenáte u subaru,takže se staršim to bude ještě horší.Rozhodně je to srdcovka a zabere to šílenýho času,teda pokud se postupuje opravdu pečlivě a nic se neochčije a ty náklady,to je skoro jak za nový auto,samozřejmě libero a jemu podobný auto neseženeš,tím chci říct,že aspoň podle mýho se libero pořád vyplatí renovovat,ale abych pravdu řekl,jestli někoho seženeš ,tak to budeš nejšťastnější člověk na planetě.

ps.nejlíp uděláš,když se do toho pustíš sám :-) hodně štěstí v objevování libera

Re: Serpinovo želva

Napsal: úte črc 26, 2011 12:38 pm
od Serpin
Jo to mas najspis pravdu, ale pokud me nekdo sikovny rucicky a vhodny prostory (coz ja ani jedno nemam) tak by se do toho mohl pustit s tim, ze schanet a menit se budou jen dily ktery jsou fakt v haji. Zbytek by se "jen" zrenovoval... Muze to cely trvat klidne rok.

Re: Serpinovo želva

Napsal: stř črc 27, 2011 7:30 am
od Raper
Mam starší, objednávam v autodílech, ne u Subaru a zatim mi prislo vše do týdne, je pravda že to nejsou org. subaru díly ale slouží.

Re: Serpinovo želva

Napsal: stř črc 27, 2011 11:46 pm
od Mis.us
chci se zeptat jaký díly..?

Re: Serpinovo želva

Napsal: čtv črc 28, 2011 7:54 am
od Karel
Zde se bude jednat asi o brzdové destičky, pakny. kotouče, manžety na poloosy, výfuk, filtry,VN kabely a tak podobně...
K.
:D

Re: Serpinovo želva

Napsal: čtv črc 28, 2011 4:02 pm
od Mis.us
kormě manžet,kupuju tyhle věci taky neoriginál,ale s manžetama je to horší,neorigo nic nevydržej,4 roky a jsou v háji.Ostatní díly,jako jsou různý pružinky a plastový věci,tak to už je uplnej problém a vůbec největší problém je s brzdovejma trubičkama,já to vyřešil tak,že jsem je nechal známýho udělat z mědi,ale origo se už nevyráběj...

Re: Serpinovo želva

Napsal: čtv črc 28, 2011 8:04 pm
od Martinekk
Brzdové trubky sedia na staršie zo škodivky 105, 120 a odvodených typov. Len naohýbať a je to.