Tak teda nějak půl na půl.dědek píše: Jinak jak jsou na tom rozvody, prozradí stroboskopická lampa. Ojetý motor vykáže velké "cestování" značky na setrváku nebo řemenici a je jedno, jestli je vačka "honěná" řemenem nebo řetězem .
Již dávno tomu co kolega generálkoval motor na Favorita. A od základu.
Po týdnu mu přijel majitel generálku reklamovat.A přesně co popisuješ
to poskakování značky. A tvrdil, že nevyměnil rozvodový řetěz.
Musel ho před zákazníkem vyndat a ukázat mu ho. Emoce opadly , ale cukání ne. Kolega tvrdil, že je to v elektrice,a tak mně na to zavolal
Hledal jsem hledal přiznám se, že dýl než je obvyklé. Ale našel.
Majitel Favoritu si opravoval sám rozdělovač, a proto,že to neuměl tak nevymezil dostatečně vůle mezi rotorem"hvězdicí" a pólovými nástavci. A v určitých otáčkách někdy drnkal rotor o stator. A problém byl na světě.
Takže neposednost rysky mohou mít na svědomí třeba i kdejaké vůle.
K.
