CHECK ENGINE
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 951
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHECK ENGINE a blikací kód
Má blikací kód. Pripojenie na PC je tam možno tiež, neviem. Téma blikanie a dešifrovanie kódu sa tu riešilo, skús tlačítko hľadať.
Edit: Tu to je viewtopic.php?f=3&t=10
Edit: Tu to je viewtopic.php?f=3&t=10
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Re: CHECK ENGINE a blikací kód
Po průzkumu bojem (se zarezlými šrouby) závada odhalena - prasklý rozvodový řemen.
Pátrám, hledám a ve fóru jsem našel rady jenom na rozvodový řetěz u "starého" skusím dát na rozvoďák nový dotaz do fóra. viewtopic.php?f=13&t=949

Pátrám, hledám a ve fóru jsem našel rady jenom na rozvodový řetěz u "starého" skusím dát na rozvoďák nový dotaz do fóra. viewtopic.php?f=13&t=949
Naposledy upravil(a) babe blue dne pát led 11, 2008 8:15 am, celkem upraveno 2 x.
-
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1320
- Registrován: pon zář 26, 2005 7:41 am
- Typ Libera: už bez Libera
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHECK ENGINE
Sloučil jsem tři stejná témata o "CHECK ENGINE"
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 12
- Registrován: čtv zář 14, 2006 8:24 am
- Bydliště: Náchod
Re: CHECK ENGINE
Dá se nějak jednoduše ověřit funkčnost této kontrolky? Zkoušel jsem to odpojením lambda sondy, ale nic se nerozsvítilo. Po zapnutí zapapalování kontrolka svítí, po nastartování zhasne, ale zajímalo by mě, jestli opravdu funguje.
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: CHECK ENGINE
U pojistkové skříňky pod palubkou najdeš několik kablíků na diagnostiku. Dva vypadají, jakoby se rozpojily. Tak je do sebe zapoj a uvidíš . Auto lze nastartovat , ale kontrolka svítí jak přibitá! Ale jezdit takhle jsem odvahu neměl. Dědek
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Re: CHECK ENGINE
Tvá odvaha hraničí s hazardem. Manipuloval jsi s něčím. Nikdo přesně neví který je datový vývod, a který servisní připojení, a co se s tím ovládá. Zasahovt takto do ŘJ je pošetilost.dědek píše: Ale jezdit takhle jsem odvahu neměl. Dědek
K.

Nikdo není dokonalej.
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: CHECK ENGINE
Když jsem to poprvé viděl, byl jsem přesvědčený, že ty konektory mají být spojené ( těch spojených je poblíž více) Ty "diagnistický " mají jakési plastové čepičky a tohle bylo úplně bez. Vzhledem k tomu, že od začátku mi nejdou ostřikovače světel, bral jsem to jako "to bude ono" . Jenže nic se nedělo a jen se rozsvítilo pověstné světýlko. Tak jsem to zase rozpojil a jezdím už bezmála dva roky tak. Dědek
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2505
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHECK ENGINE
Tak me to dnes potkalo take.. na jednom hrbolu se mi rozsvitilo CHECK ENGINE, na druhem zhaslo a dalsim se rozsvitilo a uz sviti porad. Auto ovsem jede a zda se mi celkem normalne.
Vyblikana zavada je kod 35. Nevim sice ktera tabulka presne plati pro Libero (http://www.troublecodes.net/Subaru/), resp. jesli tam takova vubec je, ale ve vsech tabulkach se opakuje cosi jako "Canister purge solenoid or circuit" resp. "EGR solenoid or circuit".
Tabulka "1988 and later models with Multi-Point Fuel Injection" kam bych nejpravdepodobneji zaradil Libero je "Canister purge solenoid or circuit". Tusite nekdo co to je? Solenoid je civka, ale co tim ty japonci myslej..
Vyblikana zavada je kod 35. Nevim sice ktera tabulka presne plati pro Libero (http://www.troublecodes.net/Subaru/), resp. jesli tam takova vubec je, ale ve vsech tabulkach se opakuje cosi jako "Canister purge solenoid or circuit" resp. "EGR solenoid or circuit".
Tabulka "1988 and later models with Multi-Point Fuel Injection" kam bych nejpravdepodobneji zaradil Libero je "Canister purge solenoid or circuit". Tusite nekdo co to je? Solenoid je civka, ale co tim ty japonci myslej..
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2505
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHECK ENGINE
Aha.. tak chvili hledam a smeruje me to k Emission control (EGR), jakesi klapce a podtlaku (? vacuum).
Coz mi pripomina mnou zalozene tema o problemech s vytekanim bezinu viewtopic.php?f=13&t=1022
Update1:
http://www.imperialclub.com/Repair/Fuel/overview.htm
Update2:
http://forum.fordclubs.org/viewtopic.ph ... b2245262db
Update3:
Tak to vypada ze canister je skutecne oznaceni pro nadobku s aktivnim uhlim. Za ni je ovsem, jak je ve vyse zminenem tematu s diskusi kolem tlaku v nadrzi apod., jen ventil ("uberroll-sperrventil" alias "valve-roll over"). V subaru-fast jsem nasel na obrazku 081-01 jakysi "valve assembly-solenoid", ale vubec nevim kde to mam hledat a jesli to patri zrovna k tomuto ventilu...
Jeste jsem nasel http://www.ultimatesubaru.org/forum/sho ... 876&page=2
Coz mi pripomina mnou zalozene tema o problemech s vytekanim bezinu viewtopic.php?f=13&t=1022
Update1:
http://www.imperialclub.com/Repair/Fuel/overview.htm
Update2:
http://forum.fordclubs.org/viewtopic.ph ... b2245262db
Update3:
Tak to vypada ze canister je skutecne oznaceni pro nadobku s aktivnim uhlim. Za ni je ovsem, jak je ve vyse zminenem tematu s diskusi kolem tlaku v nadrzi apod., jen ventil ("uberroll-sperrventil" alias "valve-roll over"). V subaru-fast jsem nasel na obrazku 081-01 jakysi "valve assembly-solenoid", ale vubec nevim kde to mam hledat a jesli to patri zrovna k tomuto ventilu...
Jeste jsem nasel http://www.ultimatesubaru.org/forum/sho ... 876&page=2
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2505
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHECK ENGINE
Nasel jsem k tematu ventilu z nadobky s aktivnim uhlim jeste jedno pekne PDF, ve kterem jsou i prubehy z osciloskopu. Neni to sice pro Subaru, ale je to inspirativni:
http://www.nex-tek.com/carman/up/16.%20 ... 0valve.pdf
Takze ted uz zbyva jen doufat, ze je problem je kodem 35 skutecne spravne indikovan... a dostat se k ventilu za nadobknou s uhlim. Jak jsem to okukoval, zadni kolo dolu, okolni plasty tez a pak snad.
http://www.nex-tek.com/carman/up/16.%20 ... 0valve.pdf
Takze ted uz zbyva jen doufat, ze je problem je kodem 35 skutecne spravne indikovan... a dostat se k ventilu za nadobknou s uhlim. Jak jsem to okukoval, zadni kolo dolu, okolni plasty tez a pak snad.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Martinekk
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 951
- Registrován: sob čer 16, 2007 9:42 pm
- Bydliště: Trenčín city
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHECK ENGINE
Na staršom tieto trubky k tej nádobke veľmi rady uhnili... Ako je to na novšom netuším. Držím palce, nech sa oprava podarí.
Libero E12 1989/1990, 4WD. Striebornobiela krhlička.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
Plyňák Forester GX, EJ20, zelený diablik 1999.
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2505
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHECK ENGINE
Doplneni ohledne konektoru: http://codes.rennacs.com/Petrol-Engine/ ... ngines.php
Cerny konektor je vycitani pameti, zeleny konektor by mely byt aktualni chyby. Zkousel jsem to a cerny hlasi stale kod 35, pri spojeni zelenych check engine trikrat kratce blikne a po delsim intervalu se to opet opakuje. Co to znamena nevim.
Cerny konektor je vycitani pameti, zeleny konektor by mely byt aktualni chyby. Zkousel jsem to a cerny hlasi stale kod 35, pri spojeni zelenych check engine trikrat kratce blikne a po delsim intervalu se to opet opakuje. Co to znamena nevim.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: CHECK ENGINE
Prohlédni, jak vypadá ta trubička - asi uprostřed sacích parohů a směřující (z pohledu zezadu )doprava k čidlu ze kterého vede několik kablíků z konektoru.Občas prohnije nebo upadne gumová hadička. Auto přitom jede normálně(dokonce snad s menší spotřebou?????? )a svítí vzpomínaná kontrolka.Dědek
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2505
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHECK ENGINE
Dedku, cenim si snahy poradit, ale priznam se, ze jsem neprisel na to, co myslis. Udelal jsem teda tady na foru mapu motoru viewtopic.php?f=11&t=1368 jesli to tam je videt, zkus udat souradnice.
Do sani vedou v I4 tri diry, jedna je zaslepena, to je na mereni podtlaku, dalsi dve presne nevim, ale ani jedna mi neprijde uhnila a hlavne tam nevidim zadne cidlo.
Do sani vedou v I4 tri diry, jedna je zaslepena, to je na mereni podtlaku, dalsi dve presne nevim, ale ani jedna mi neprijde uhnila a hlavne tam nevidim zadne cidlo.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1762
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Re: CHECK ENGINE
Podívej na moji odpověď u tvého obrázku s políčky. Snad ti to pomůže. Dědek
VW CaddY 1,9 tdI 2008
škoda yeti 1.2 2010
škoda yeti 1.2 2010
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: CHECK ENGINE
Zdravím,potřebuju pomoc,auto jede normálně,na tachometru klasická provozní teplota a pořád jede větrák na chladiči,co je špatně?stalo se to cca po 200km jízdy,respektive se rozběhnul větrák a začlo svítit CHECK ENGINE -svítí pořád,neproblikává.
Naposledy upravil(a) Mis.us dne sob led 08, 2011 1:26 am, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2505
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHECK ENGINE
Za vyblikani zavady nic nedas - je to jednoduche - viz par prispevku vys. Je to popsano i v prirucce k liberu. Treba te to navede spravnym smerem.
Tusim tady neco podobneho uz nekdo resil, ale nevim jesli vyresil, resp. jak.
Tusim tady neco podobneho uz nekdo resil, ale nevim jesli vyresil, resp. jak.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Re: CHECK ENGINE
Podle popisu jde asi o závadu na sdruženém snímači teploty, nebo jeho připojení .Mis.us píše:pořád jede větrák na chladiči, začlo svítit CHECK ENGINE -svítí pořád,neproblikává.mišus
K.

Nikdo není dokonalej.
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1965
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: CHECK ENGINE
závada je už tedy konečně nalezena,zajímavý je že auto jelo normálně(akorád pořád běžel větrák,přehřejvalo se a svítila tahle kontrolka-děkuju za radu Karlovi,páč jeden z drátků od snímání teploty,byl odpadlej-proto běžel pořád větrák),no nebudu vás napínat,-rozvodovej řemen popoběhěhnul prý asi o šest zubů,byl naprasklej a přešponovanej. 

Naposledy upravil(a) Mis.us dne čtv lis 18, 2010 2:20 am, celkem upraveno 3 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- Tuti
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1579
- Registrován: úte bře 21, 2006 5:57 pm
- Bydliště: liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: CHECK ENGINE
V tom případě se asi nedá moc věřit teploměru, když
Máš nějaké tušení, za jakých okolností řemen přeskočil? Osobně si myslím, že pokud je řemen a napínák v pořádku, nemůže za normálních okolností přehupnout .. snad jedině kdybys auto roztahoval a ve velké rychlosti bys pustil spojku. Pokud se nic takového neudálo, muselo být něco z toho už v háji a nebo je možné, že se ti seká ložisko na vačce.Mis.us píše:.... na tachometru klasická provozní teplota a pořád jede větrák na chladiči,
tuti
-------
já rád - ty rád - allrad
-------
já rád - ty rád - allrad