Stránka 2 z 2

Napsal: úte říj 23, 2007 1:46 pm
od peple
Jinak Karle ta stránka http://www.autoserva.cz je hodně dobrá. Doslova "slintám" v sekci Vybavení autoklempíren :P

Napsal: úte říj 23, 2007 7:23 pm
od Josef
Zdravím. To přibrzdování měly na svědomí plavoucí třmeny. Nepomohlo ani namazání LT2M. Zřejmě na japonečka třeba něco originálnějšího. Proto jsem objednal i sadu gumiček- kvúli té vazelíně. Promiň Miro- já myslel , že už je máš dávno prodané.

Napsal: úte říj 23, 2007 9:02 pm
od peple
Josef píše:... Promiň Miro- já myslel , že už je máš dávno prodané.
No a to je právě to co jsem už psal. :!: Moderujte a aktualizujte si svoje inzeráty :!:

Napsal: ned říj 28, 2007 4:36 pm
od Martin H.
Karle, to že brzdová hadice pustí kapalinu do válečků a zpět už ne, to jsem zažil a moji kámoši taky. Někdy se nesnese "kvalitní" guma s "kvalitní" brzdovkou, napuchne a potom působí jako ventil. To je potom nejlepší vyměnit obojí a pomodlit se, aby se měly rády.

Martin.

Napsal: ned říj 28, 2007 5:26 pm
od Karel
Martin H. píše:Karle, to že brzdová hadice pustí kapalinu do válečků a zpět už ne, to jsem zažil a moji kámoši taky. Někdy se nesnese "kvalitní" guma s "kvalitní" brzdovkou, napuchne a potom působí jako ventil. To je potom nejlepší vyměnit obojí a pomodlit se, aby se měly rády.

Martin.
Ano, ano .Ale toto se dá zjistit i jinak.Na povrchu jinak dobré hadice bych jen proto, že někdo něco říkal, a slyšel to na školení řidičů,nebo v hospodě nikdy preventivně neměnil.Zbytkový tlak je asi to,co máš na mysli.Pouhým povolením odzvdušňováku podezřelého kola zjistíš, jestli tam tlak zůstal.Případně porovnat s druhým kolem.
Tento jev existoval na zadních brzdách u vozidel řady Š 100-110 kdy byl v zadním okruhu ventil zbytkového tlaku.To byla nutnost, aby brzdové gumičky /tehdy ještě miskového tvaru/ přilnuly ke stěně zadního brzdového válečku.Stávalo se proto,když ventilek zbytkového tlaku nedržel předepsaný přetlak/kolem 0,1atm/ tak se zadní brzdy někdy zavzdušňovaly a slzela prasátka. Od 08.83 se začaly používat tak zvané"até kroužky" a v této podobě je známe dodnes.A brzdy již nepotřebují ventilky zpětného tlaku.A kvalita brzdových hadic je dnes standartní a kvalita brzdovek je též srovnatelná.Takže rozleptání brzdovkou bych se nebál.Výjimka může být, když někdo dostane zadarmo ještě staru zásobu červené brzdovky.Ta má ale úplně jiné složení.Je to směs rostliného oleje a derivátu alkoholu.Ale to by snad Tví kamarádi věděli :?:
K.
:lol:

Napsal: pon říj 29, 2007 7:40 pm
od Martin H.
Tohle já i moji kamarádi dobře ví, neb červenou kapalinu dodnes používáme ve veteránech. :D

Martin.

Napsal: úte říj 30, 2007 8:36 am
od Karel
peple píše:Brzdič byl nakonec dobrej, ale ty dva válečky brzdiče potřebovali vyčistit a promazat.
Teď už brzdí jak má. Teda na Libero 8)
Problém mazání pístků je asi složitější,než se na prvý pohled zdá.
Když jsem se na to ptal kolegů, kteří pracují v autoopravnách, tak jsem dostával vyhýbavé odpovědi asi jako: jo máme něco z fabriky. Nejspíš je to ATE silikonová pasta.
Obrázek
Tak snad firma, která se zabývá brzdařinou dala na trh orig mazání. Je to silikonové mazivo, tak by to nemělo napadat gumové manžety.
K.
:shock:

Napsal: úte říj 30, 2007 11:10 am
od peple
Kdes ji sehnal nebo kde se dá objednat? U nás na mě koukaj jak na magora když chci něco jinýho než maj na krámě.

Napsal: úte říj 30, 2007 11:35 am
od Karel
Tohle prodává síť prodejců příslušenství ATE - lze najít na internetu. U nás v Děčíně otevřeli novou prodejnu Auto Štangl. Když jsem to kupoval, tak blbě čuměli, a domluvili jsme se na silikonové vazelíně do brzd.
Obrázek
K.
:?

Napsal: úte říj 30, 2007 11:42 am
od peple
No jo. Co sem všude hledal tak tahle je hlavně "antipískací" na styčnou plochu mezi pístek a destičku. Teprve potom se rozepisujou o možnosti použití do třmenů atd...

Napsal: úte říj 30, 2007 3:02 pm
od peple
...ale koupil sem ji už taky - tady
Další dotaz: jak lehce se maj hejbat plovoucí třmeny?
Úplně volně nebo snad tíž? Když jsou tam ty gumový "O" kroužky tak to asi lehounce jít nemůže... :?

Napsal: úte říj 30, 2007 3:38 pm
od Karel
Po uvolnění a namazání s novejma "O " kružkama šly posouvat prostředníčkem pravé ruky směrem na stisk k dlani. 2 :?: 5 kg :?:
K.
:P

Napsal: úte říj 30, 2007 5:04 pm
od Karel
peple píše:Kdes ji sehnal nebo kde se dá objednat?
Když si nevíš rady, tak se zeptej... I zavolal jsem do Auto Škoda Ml Bo , a tam mi ceklem ochotně po chvilce telefonování sdělili toto:
Obrázek
a ještě mi nabídli sprostředkování prodeje přes jejich zástupce.
Koupil jsem, za 130,- celkem velká tuba. Tak uvidíme.
K.
:o

Napsal: stř říj 31, 2007 8:43 am
od peple
Karel píše:...prostředníčkem pravé ruky směrem na stisk k dlani. 2 :?: 5 kg :?:
K.
:P
No jo, ale neříkej mi že tuhle sílu je schopen vyvinout kotouč, kterej vůbec nehází resp. je srovnanej tak jako je popsáno nahoře...
...vnitřní destička se uvolní protože pístek se trochu vrátí, ale vnější destička se posune pouze když se pohne třmen...
...z toho mi vyplývá že třmen musí chodit opravdu lehce jinak totiž bude právě ta vnější neustále opřená o "rovnej" kotouč a tudíž pořád přibržďovat - nebo ne?
...jaká jiná "nadpřirozená" síla teda pohne brzdičem když ne právě ono "házení"...?

Já vím - brzdy fungujou a brzděj u všech aut už nějakej pátek tak se o to nemusím starat, ale... :wink:

Napsal: stř říj 31, 2007 9:39 am
od Karel
Asi staci co se vraci pistek a o ostatni se postara pruznost trmene.Kdyz kotouc bude hazet, tak si bude furt desticky prehazovat z prava do leva a zpet :?: A zase by to muselo drit :?: /nepisou mi hacky/
K.
:cry: