Stránka 2 z 3

Napsal: úte led 10, 2006 11:58 am
od peple
Karel píše:Tak tak, tady se resi stale odstraneni nebo zmirneni nasledku neceho.
Musi se to ale najit a odstranit /tzn. opravit/ vlastni puvodni pricina
tak je to panove . Pak teprve bude klid a spokojenost.
K.
:twisted: :P :D
To máš pavdu
Aby nám sem zejtra Čárli nenapsal že hasiči přijeli pozdě :?
Na otevřený oheň bacha :!:

Napsal: úte led 10, 2006 12:23 pm
od Karel
Jo,a rybnik je zamrzlej - ukazovali to v televizi a prej zamrzaj i hadice...
tak bacha.
K.
:twisted:

Napsal: úte led 10, 2006 7:43 pm
od Čarli
Dovezl sem auto elektrikářum tak zítra budu vědět víc.
Ohledně toho zahřívání ohněm,dík za upozornění,měl jsem napsat teplem,
p.Švadlenká říkal led lampou opatrně nahřát prý by mi to neradil kdyby to neměl vyzkoušené,kdyby ta teplota měla vadit tak jak může
být ten rozdělovač umistěn nad plechy výfuku když tam při zahřátí motoru je teplota ke 100c?

Napsal: stř led 11, 2006 3:37 pm
od Čarli
8) :P
Tak paráda (zatím),problém prý byl u té malé krabičky s pojistkama v motoru
nevím, jak se správně jmenuje, jsou tam tři pojistky,jedna 60A a dvě 20A,
je tam přiveden kabel z baterky a stama dál vede proud na startér,všechny ty spoje v té krabičce s pojistkama vypadají tak jako by Vám na ně spadla pistáciová zmrzlina :lol:.Elektrikář před krabičkou kabely odstřihl a udělal provizorní,napojil pojistky(místo 60A dal 50A prý nenašel).A je to opravdu rozdíl v momentě kdy otočím klíčkem má motor takové otáčky že hned blafne (jako by byl zahřátý a přitom sem stál 8hod.)Až budu mít foťák tak Vám to vyfotím,cena opravy 800kč :oops: no nevadí hlavně ať jeto ono.
Nejhorší věc je to, když se na své auto nemůžete spolehnout.

Napsal: stř led 11, 2006 4:29 pm
od Karel
Jsem rad ze se Ti to konecne povedlo.Ale... elektrikar to musi najit hned napoprve uz v te prvni opravne /asi mel svuj den/.
K.
:D :D :D

Napsal: stř led 11, 2006 4:48 pm
od Čarli
No jak se to veme,možná svůj den měl, zaplatil jsem mu za výměnu víčka na roz. a svíčky 1200-, :lol:

Napsal: stř led 11, 2006 4:56 pm
od Karel
Tak to je pravda ,ale zakaznik presto spokojeny nebyl ,nebo jo ?
K.
:? :? :?

Napsal: čtv led 12, 2006 3:09 pm
od Petr+Barča
Ahoj všichni . Pro doplnění pro ty kdo nemají tušení k čemu tam ty pojistky v zadu v motoru jsou. Taky jsem netušil.

Citace z moudré knihy : TAVNÉ POJISTKY
Tavné pojistky jsou konstruovány tak , že se při přetížení roztaví a
zabrání tak poškození svazku kabelů , vedených ve vozidle . Jestliže jsou vepředu pojistky v pořádku a elektrické spotřebiče /vyjma startéru/ nefungují , je potřeba překontrolovat tavné pojistky . Jestli že je některá přepálená je třeba ji nahradit jinou o stejné kapacitě. Jestliže i potom dojde k přepálení tavné pojistky , je třeba provést v servisu Subaru kontrolu. Konec citátu .

A zase jsme o něco chytřejší. Hurá :P
P+B .

pojistky

Napsal: pát led 27, 2006 9:15 am
od dědek
Ježiššmarjá zase pro mě něco nového.Pojistky u motoru a zdroj přechoďáku ke startéru. Kde je mám hledat. Vzhledem ke stavu olejového filtru a té obalené kouli bláta, šmíru a všeho co na silnici i mimo se nachází, mám pocit, že předešlý majitel toho mého exempláře ani nevěděl, že tam co má třeba oktávka rezervní kolo je nějaký motor.Kde ty pojistky mám hledat? Díky Dědek

Napsal: pát led 27, 2006 10:01 am
od Karel
Prosim, chce to cas a trpelivost vsici se cely zivot neco ucime....
zkatka musis jit po kabelech a urcit ktery kam vede a co napaji.Kabel ktery napaji starter pojistku nema! tam v okamziku startu prochazi proud bezne do 250A v extremu i plny proud co je schopna dat baterka tzn ze se tam muze objevit i 400A pripad - zmrzle auto+startovaci kabely.
K.
:D :D :D :D

Napsal: pát led 27, 2006 10:41 am
od Baluu
Jen doplnim moudrou knihu P+B
hlavní pojistka 60A
světlomet RH 20A
světlomet LH 20A
Vše v černé krabičce na levé straně asi tak na rohu a pod horním krytem motoru.

Napsal: pát led 27, 2006 12:02 pm
od Karel
Dovolil bych si malounkou poznamku pojistky svetel jsou nad plnovym pedalem alespon r.97 . Asi budem muset v korespondenci pouzivat stare-nove jinak v tom vznikne chaos.
K.
:D :D :D :D :D

Napsal: pát led 27, 2006 7:42 pm
od peple
Chaos už v tom je :evil:
Rozdělím to :!:

Napsal: sob led 28, 2006 9:34 am
od Karel
O K mas bod.
K.
:D :D :D

Napsal: pon úno 06, 2006 12:10 am
od Baluu
Jarda píše:nejsem žádný opravář, syn je autoeletrikář, ale souhlasíme s Karlem na :twisted: rozdělovač oheň :?: :?: :!: :!: vyčistit, vysušit, oheň néééééé

Pravděpodobně byl pan ŠVADLENKA / přezdívkou DOKTOR SUBARU/ špatně pochopen. S určitostí mohu říct, že to bylo myšleno horkým vzduchem. Také to tak dělám, jenže horkovzdušnou pistolí. Pak všechny kontakty zastříkám COYOTE KONTAKT PLUS. :D většinou na začátku podzimu :D

Napsal: pon úno 06, 2006 8:22 am
od Karel
Nemohu jinak nez nesouhlasit.K elektrice zadne spreje nepatri odstranujete uplne jinou zavadu .Vsechny znovu rikam vsechny spreje jsou obchodni zalezitost a co se kontaktu a el spoju tyce tak jak jednou zacnes musis pokracovat.Kazdy sprej obsahuje latky ktere tvori film a ten zustane a po pouziti se na nej chytaji dalsi necistoty a srazi se vlkost.K pouziti sprejove chemie a horkeho vzduchu asi tolik "nekde je problem a dostupnymi prostredky ho obchazime". Jeste k rozdelovaci: stava se ze umela hmota=vicko,svickove kabely koncovky(fajfky) indukcni civka, palec bude mit za dobu provozu na povrchu cetne mikrotrhliny a v nich necistoty ktere si sprejema hyckame (nevedomky) a zde byvaji problemy .Jedina rada vymenit :!: tyto dily,"uz maji po sezone".
K.
:D :D :D

Napsal: ned zář 17, 2006 9:46 pm
od bujumburu
Já řešil podobný problém se startem... Se zapnutým klíčkem zaskočil pastorek do věnce, ale neotočil. Nechal jsem změřit napětí na baterce a pak u startéru a rozdíl byl cca 50 % na startéru. Od té doby provádím jednoduchý by-pass i třeba slabým kabílkem z mínusu na baterce na připevňovací šroub startéru. No problem.

startování a bypas na mínuse

Napsal: úte říj 17, 2006 9:14 pm
od Lubomír
To je ono, uplne to potvrdzujem. Tiež som menil aj štartér - zakusoval sa poobede z roboty a podobne, aj káble , aj prípojenie k štaréru-priamo z +baterky na M8spínača štartéru, bez poistiek, ale štartovanie sa začalo dariť až v okamihu, keď som prepojil aj -- pól hrubým káblom s telesom prevodovky - asi 30cm kábla s očkami, vyfotím a dám fotku, ale je to uplne jednoduché. A štartuje takými otáčkami, že keď vypnem klúčik, motor beží ďalej na takých istých otáčkach aj uplne bez pridania plynu!
Skrátka prekostrenie cez karosériu časom odíde do večného zabudnutia, korózia časom urobí svoje.
Ale teraz , no pohodička. A vyskúšané na dvoch Liberkách.

Napsal: stř říj 18, 2006 12:03 pm
od Petr+Barča
Dělal mi startér to samé , zaskočil pastorek a někdy točil a někdy netočil .
Stačiko jenom vyčistit ukostření baterky a už je rok klid .
P+B.

Re: startování a bypas na mínuse

Napsal: stř říj 18, 2006 1:57 pm
od Karel
Lubomír píše:, keď som prepojil aj -- pól hrubým káblom s telesom prevodovky - asi 30cm kábla s očkami
Kostra "navíc" nikdy neškodí...
K.
:D