
Samozrejme je dulezitejsi aby ses dal do kupy, Libero pocka.
cibusp píše:to radši nebudu zveřejňovat, nikdo by tomu nevěřil![]()
![]()
Asi proto, že zatímco u jiných aut kardan přenáší hnací sílu, u Libera se prakticky celý život točí naprázdno. Odejít snad může opravdu jedině někomu, kdo auto intenzivně trápí terénu.cibusp píše: jak si Japan soudruzi věří o
ted mam auto,který má na jedný straně vrstvu aspaltovýho nástřiku cca 2mm nic nevibruje-80,90,100.......140,pohoda-nehledal bych v tom zas takovou vědu.covex píše:Neslysel jsem, ze by se kardan nebo kloub nekomu rozsypal. Jinak kardan je pomerne citlivy na vyvazeni. Byvaji na nem kuli tomu navareny vyvazovaci zavazicka, i pri lakovani by to asi chtelo na to myslet a nenechat barvu uschnout v jedne poloze.