
GO Motoru
- Lubomír
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1034
- Registrován: pát úno 03, 2006 9:07 pm
- Bydliště: Trenčín,SK
Re: GO Motoru
Radil by som zistit, kade žere olej - vrchom cez simeringy vodítok ventilov do spalovacieho priestoru, a stačí vymeniť simeringy, alebo spodom cez krúžky?
Usporil by si možná zaujímavé peniaze! Mám to absolvované, videl som valce, dnes si myslím, že ich stačilo prekrúžkovať, aj honovač tvrdil, že neboli vydraté.
a naopak, nevenoval som pozornosť stavu ventilových driekov na demontovanej hlave, myslel som si, že zakarbónované ventily sú normálne. Opäť omyl.
Prekúrený motor fakt stratil tesnosť na vodítkach ventilov, a odvtedy žral vrchom. A to ma ešte odborníci presvedčili, že všetky tesnenia v motore boli vymenené,
no v motore možno ano, ale na hlave určite nie, lebo by mi tie pôvodné dali...
Mám poučenie, ku GO motora určite patrí aj GO hlavy, ba mohlo by mu predchádzať, ak sa nehlási o výmenu kluka alebo ojnice, prípadne iba hlučná reťaz pohonu vyvažovacieho hriadeľa...
Mám rozhádzaný motor tiež, každá dobrá rada drahá... Tému budem sledovať.
Usporil by si možná zaujímavé peniaze! Mám to absolvované, videl som valce, dnes si myslím, že ich stačilo prekrúžkovať, aj honovač tvrdil, že neboli vydraté.
a naopak, nevenoval som pozornosť stavu ventilových driekov na demontovanej hlave, myslel som si, že zakarbónované ventily sú normálne. Opäť omyl.
Prekúrený motor fakt stratil tesnosť na vodítkach ventilov, a odvtedy žral vrchom. A to ma ešte odborníci presvedčili, že všetky tesnenia v motore boli vymenené,
no v motore možno ano, ale na hlave určite nie, lebo by mi tie pôvodné dali...
Mám poučenie, ku GO motora určite patrí aj GO hlavy, ba mohlo by mu predchádzať, ak sa nehlási o výmenu kluka alebo ojnice, prípadne iba hlučná reťaz pohonu vyvažovacieho hriadeľa...
Mám rozhádzaný motor tiež, každá dobrá rada drahá... Tému budem sledovať.
Naposledy upravil(a) Lubomír dne úte led 08, 2008 8:57 pm, celkem upraveno 1 x.
najprv E10, ročník 1984 na 12"diskoch, DeLuxe, slúžil od 1993, 350 000 km....
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
od 2008 prezbrojený na novší 94-E12 1.2i 4WD, červený "hintovček",
v r.2013 inovovaný na novší 96-E12 superdeluxe 1.2i 4WD, zelenometalizovaná mentolka
Re: GO Motoru
Lubomír má pravdu, pokud motor jen"žere" olej, zkusil bych taky nejdřív simeringy na vodítkách ventilů. Při troše trpělivosti se to dá i bez demontáže motoru. Pokud jde jinak motor v klidu, nerachotí a netluče při zvýšení otáček, nech ho zatím běhat. Jen pro zajímavost, simeringy stojí +- 150 Kč jeden (origo) Generálka motoru na materiálu přijde na cca 15-20 000 (jeden jsem nedávno dělal) Spíš se tu ptej na konkrétní věci, generálka motoru je spousta stran manuálu a povídání na jedno celé fórum. Projeď si to tu vyhledávačem a spoustu věcí zjistíš. Už se tu diskutovalo víckrát...
Hodně trpělivosti při opravách
Hodně trpělivosti při opravách

Had - řidič, mechanik a ošetřovatel Máši (postupně se zotavující po šťouchanci) a konzultant u Báry, která po reinkarnaci do nové kastle začátkem dubna 09 poprvé zavrčela v Budějovicích.
-
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 14
- Registrován: ned zář 09, 2007 9:14 pm
- Bydliště: Janovice 561, okr. F-M
Re: GO Motoru
Daji se nekde ty simeringy na vodítka ventilů někde a pistni krouzky objednat na netu? Dik moc za odpoved!
Re: GO Motoru
Ahoj 100% je seženeš v auro kely mají dva druhy origo a druhovýroba ja osobně kupoval origo na tom se nemá šetřit a mají hromadu ND v četně Geci pístních kroužkůLoser píše:Daji se nekde ty simeringy na vodítka ventilů někde a pistni krouzky objednat na netu? Dik moc za odpoved!
