Opravny, servisy - Zkušenosti
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Karle souhlasím s tebou, ale bohužel mám špatné zkušenosti s tím, že dneska spousta "rádo-by odborníků ti udělá GO čehokoliv. A to stylem zústane holý blok motoru a do něj nové písty s koužky ( do "starých" válců a vyběhaných ), nová klika a šály a nejlépe i nové ojnice s pístními čepy. K tomu nový setrvák-spojková lamela - ložisko a přítlačák. V lepším případě přebroušená sedla ventilů (většinou ale věta: na hlavě už někdo GO dělal a to by bylo zbytečný. Tak, že nový těsnění pod hlavou a pod výfukové potrubí a pane zaplať. Motor žere olej jako prase nechce to jít do otáček, a při reklamaci slyšíš jó, to si musí "sednout". Pěněz jak za stodolu a výsledek - vybrakovaný účet . Ale já nejsem objektivní hodnotitel Karle, tak to ber s rezervou. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Jo tentokrát si se trefil do černého
Mám kolegy co na "stará" kolena zůročují své lety těžce nabyté skušenosti jako mistři výrobního výcviku.Na dnešních vyučených mechanicích a oni dorostou toho nemůžeš až zas tolik chtít Závěrečné zkoušky jsou na úrovni oprava spojky-výměna rozvodového pohonu,komplet oprava brzd,motor rozložit složit,ustavení vložek montáž pístů,zabroušení ventilů a to bude asi tak vrchol.
Dnes málokterý servis je schopen "udělat"motor.
Ti kluci to nemohou umět.Jen málo firem dělá školení u výrobce ono to dost dobře ani nejde.Jen pro představu AZNP svolávala 3-4x do roka školení pro mechaniky dle zájmu karoserie,podvozek agregáty nebo elektrika. Měli jsme v opravně hocha přezdívkou hamoun a ten se za 3 dny naučil opravovat 5kvalt. A to dost dobře.
Pro příklad nechal jsem se objednat na školení od Žigulíka.Zaprvé lektor mluvil jen rusky tlumočník nebyl .Když se řešilo elektrické ovládání volnoběhu změnou velikosti napětí na baterce tak to byl v koncích a vykličkoval s tím, že takovou závadu ještě neměli A zadruhé se mohl učit od ostatních,kteří toho už věděli podstatně víc.
Tak si asi představím jak by to vypadalo dnes.Co vím tak školení na úrovni dělá snat jen pan Hetcl a samozřejmě BOSCH a jistě se najdou i další.Takže až na světlé výjimky úroveň autoopravařiny nic moc Je jiná doba , auto se stává spotřebním zbožím třeba s 5 letou zárukou pak se zahodí a koupí se jinačí.
K.
Mám kolegy co na "stará" kolena zůročují své lety těžce nabyté skušenosti jako mistři výrobního výcviku.Na dnešních vyučených mechanicích a oni dorostou toho nemůžeš až zas tolik chtít Závěrečné zkoušky jsou na úrovni oprava spojky-výměna rozvodového pohonu,komplet oprava brzd,motor rozložit složit,ustavení vložek montáž pístů,zabroušení ventilů a to bude asi tak vrchol.
Dnes málokterý servis je schopen "udělat"motor.
Ti kluci to nemohou umět.Jen málo firem dělá školení u výrobce ono to dost dobře ani nejde.Jen pro představu AZNP svolávala 3-4x do roka školení pro mechaniky dle zájmu karoserie,podvozek agregáty nebo elektrika. Měli jsme v opravně hocha přezdívkou hamoun a ten se za 3 dny naučil opravovat 5kvalt. A to dost dobře.
Pro příklad nechal jsem se objednat na školení od Žigulíka.Zaprvé lektor mluvil jen rusky tlumočník nebyl .Když se řešilo elektrické ovládání volnoběhu změnou velikosti napětí na baterce tak to byl v koncích a vykličkoval s tím, že takovou závadu ještě neměli A zadruhé se mohl učit od ostatních,kteří toho už věděli podstatně víc.
Tak si asi představím jak by to vypadalo dnes.Co vím tak školení na úrovni dělá snat jen pan Hetcl a samozřejmě BOSCH a jistě se najdou i další.Takže až na světlé výjimky úroveň autoopravařiny nic moc Je jiná doba , auto se stává spotřebním zbožím třeba s 5 letou zárukou pak se zahodí a koupí se jinačí.
K.
Nikdo není dokonalej.
- Karel
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1702
- Registrován: sob zář 24, 2005 9:21 am
- Bydliště: Děčín
Jak jsem se donutil porozumět Liberu.
Před asi 2 lety, když jsem koupil svoje první červené Libero, tak jsem o tomto autě nevěděl zhola nic. Věřil jsem dokonce takovým úvahám, že 4WD řadí zmagnetizováním jakýchsi kovových částeček v oleji.První pohled do motorového prostoru mě utvrdil že toho je tam zbytečně moc.Jako první jsem upřednostnil výměnu rozvodového řemene,všech,říkám všech olejů,výměnu brzdové kapaliny a přetěsnění výfuku. Auto jsem si potom taky prohlédl i ze spoda. A hle pod převodovkou co je takový ochranný půlměsíc ani stopa po zbytcích vypouštěného oleje, na brzdových odvzdušňovákách loňské bláto. Výfuk se stišil, ale jenom načas.Šel jsem reklamovat zjištěné nedostatky.Trvalo to, než uznali,svoje pochybení, že si neoprávněně účtovali výměnu brzdovky a oleje. A vrátili mi 860,-KČ. Výfuk: hlučnost, zvláště při jízdě s kopce a současném brždění motorem se objevila znova,a víc.Při ohledéní byly vidět nové šrouby.Nové těsnění jsem zaplatil.Když jsem to reklamoval dostal jsem tuto odpověď na úrovni:“ co chcete, je to starý auto,ty příruby jsou vyhřátý,to by se muselo dát všechno nový",a další argumenty na této úrovni.Nejspíš těsnění nechali původní špatně
namontované a tudíž propálené, nebo to namontovali sami špatně mimo šroub.
Po těchto zkušenostech jsem se rozhodl pro radikální změnu v přístupu k Liberu a autoopravnám.A rozhod jsem se, že se musím všechno okolo Libera naučit, nebo ho prodat. Učím se rád a rychle. Žádná z opraven v okolí nic o Liberu neví, ani vědět nemůže.Mnohde ho viděli poprvé.
Tady je vidět výsledek práce autoopravny
K.
Před asi 2 lety, když jsem koupil svoje první červené Libero, tak jsem o tomto autě nevěděl zhola nic. Věřil jsem dokonce takovým úvahám, že 4WD řadí zmagnetizováním jakýchsi kovových částeček v oleji.První pohled do motorového prostoru mě utvrdil že toho je tam zbytečně moc.Jako první jsem upřednostnil výměnu rozvodového řemene,všech,říkám všech olejů,výměnu brzdové kapaliny a přetěsnění výfuku. Auto jsem si potom taky prohlédl i ze spoda. A hle pod převodovkou co je takový ochranný půlměsíc ani stopa po zbytcích vypouštěného oleje, na brzdových odvzdušňovákách loňské bláto. Výfuk se stišil, ale jenom načas.Šel jsem reklamovat zjištěné nedostatky.Trvalo to, než uznali,svoje pochybení, že si neoprávněně účtovali výměnu brzdovky a oleje. A vrátili mi 860,-KČ. Výfuk: hlučnost, zvláště při jízdě s kopce a současném brždění motorem se objevila znova,a víc.Při ohledéní byly vidět nové šrouby.Nové těsnění jsem zaplatil.Když jsem to reklamoval dostal jsem tuto odpověď na úrovni:“ co chcete, je to starý auto,ty příruby jsou vyhřátý,to by se muselo dát všechno nový",a další argumenty na této úrovni.Nejspíš těsnění nechali původní špatně
namontované a tudíž propálené, nebo to namontovali sami špatně mimo šroub.
Po těchto zkušenostech jsem se rozhodl pro radikální změnu v přístupu k Liberu a autoopravnám.A rozhod jsem se, že se musím všechno okolo Libera naučit, nebo ho prodat. Učím se rád a rychle. Žádná z opraven v okolí nic o Liberu neví, ani vědět nemůže.Mnohde ho viděli poprvé.
Tady je vidět výsledek práce autoopravny
K.
Naposledy upravil(a) Karel dne úte říj 09, 2007 1:08 pm, celkem upraveno 1 x.
Nikdo není dokonalej.
- dědek
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1758
- Registrován: stř led 18, 2006 6:46 pm
- Typ Libera: E12
- Bydliště: Tanvald
Karle , mluvíš mi z duše. Moje zkušenost je i taková, že se mi podařilo před časem u škodovky prošlápnout brzdy a protože to bylo pár metrů od servisu, hned jsem tam auto nechal. Řekli mi, že to je "páračka" a až půjdu z práce, že to bude hotový. po 14,30 u okénka úsměv a patřičná (nemalá) cena na účtu a předání klíčků. Sednul jsem do auta a na prvé křižovatce brzda na podlaze. Naštěsti nic nejelo tak hupky pod auto a odvzdušňováky s blátem z loňského léta a jedna trubička mokrá od kapaliny. A vrchol byl, nabouraný blatník, čehož jsem si v servisu nevšiml.Tak rychle zpátky a - reklamace- Nakonec přišel na "kobereček" mechanik , který to měl dělat a ten řekl, že trubička "NEŠLA" povolit. No výsledek byl, že mi aspoň trubičku a plešku brzdovky dali, peníze mi musel vrátit ten mechanik ze svého. No a dušovali se že mi v pondělí blatník hned opraví. Od těch dob už nevím , jak to v tom servisu vypadá zevnitř. Ten pocit, že jsem šizen a okrádán jsem měl vždy, když jsem jezdil na "povinný servis s firemním autem, který jsem měl vyfasovaný pro svoji potřebu. Vrchol byl, když v Seatu jsem jen tak mimochodem prohodil, že jsem ani nevěděl, že Toledo má pylový filtr mastně zaúčtovaný na podepisovaný faktuře a ejhle najednou velká omluva a na stole ležel olejový filtr pro příští výměnu oleje jako pozornost podniku. Ten jsem položil na palubku po dalších 15 tis. Km při výměně a na faktůře samozřejmě položka - olejový filtr. Bylo mi blbý se ptát, zda-li 1.9 TDI motory mají filtry dva. Dědek
Subaru Justy 1.0i
škoda yeti 1.8 2010
škoda yeti 1.8 2010
- pucmeloun
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 54
- Registrován: pon zář 03, 2007 10:35 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Pan Halbich - Liberec Vratislavice
jednoznačně super zkušenost jsem udělal s panem Halbichem.je to servisman subaru, který si udělal svůj servis a je fakt bezvadnej - jako servisák i jako člověk. Slušnost, rychlost, rozumný s penězi a člověku hlavně řekne co a jak s autíčkem bylo a je. Je to takovej zapálenec ... krom toho jsem přišel pro svýho opravenýho Bobíka a zjistil jsem, že mě "peple" lapil s vizitkou a s pozdravem . Snad taky udělá dobrou zkušenost . Zdravím a doporučuju
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2479
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Ted jsem si u Halbicha nechaval menit zadni loziska a opravit stabilizator. Prekvapenej jsem byl - s Vitou Halbichem jsem stravil cast detstvi rostarnama a chodili sme spolu do skoly.
Co se opravy tyce, tak termin OK, domluva rozumna vcetne ochoty poradit a probrat neco navic, prace snad skutecne udelana, laciny to teda nebylo (gumy stabilizatoru cca 600/ks, 2 kosti stabilizatoru 1300/ks + prace, dve zadni loziska 500/ks + prace = suma cca 6000). Doufam to je aspon vsechno original a novy, este jsem nemel cas s nim mluvit, jen jsem si auto vyzvedl. Jako v kazdym servisu i tady maj celkem naval, tak snad tim nebude trpet kvalita. To se ukaze az po vice navstevach, po jedne brzo soudit. Porad si myslim, ze nejlepsi je si vsechno delat sam..
Proti VJ Cars, kam jsem doposud jezdil, nic nemam, ale faktem je, ze vymenu leveho zadniho loziska mi nauctovali v 02/2006, dali tam nejaky UNI lozisko za 100kc a ted byly na vymenu obe (pokud ho skutecne menili), s provedenou GO motoru taky nejsem moc spokojenej, spotreba oleje sice klesla, ale porad to je 1l/2000km coz je po GO moc, spotreba 8-10l taky neni podle mych predstav, central jsem si po nich musel predelat a posledne mi Jenicek vypravel nejaky story o tom co na tom zkoumali ale s autem evidentne nikdo nehnul celou dobu co tam stalo, cimz me teda nastval. Zase na druhou stranu kdyz mi auto zdechlo kuli alternatoru tak me v podstate zadarmo odtahli, prekostrili, altik sehnali starsi za rozumny penize atd. Tzn. ne vsechno je spatne a neznamena to ze u Halbicha by to zvladli lip.
Co se opravy tyce, tak termin OK, domluva rozumna vcetne ochoty poradit a probrat neco navic, prace snad skutecne udelana, laciny to teda nebylo (gumy stabilizatoru cca 600/ks, 2 kosti stabilizatoru 1300/ks + prace, dve zadni loziska 500/ks + prace = suma cca 6000). Doufam to je aspon vsechno original a novy, este jsem nemel cas s nim mluvit, jen jsem si auto vyzvedl. Jako v kazdym servisu i tady maj celkem naval, tak snad tim nebude trpet kvalita. To se ukaze az po vice navstevach, po jedne brzo soudit. Porad si myslim, ze nejlepsi je si vsechno delat sam..
Proti VJ Cars, kam jsem doposud jezdil, nic nemam, ale faktem je, ze vymenu leveho zadniho loziska mi nauctovali v 02/2006, dali tam nejaky UNI lozisko za 100kc a ted byly na vymenu obe (pokud ho skutecne menili), s provedenou GO motoru taky nejsem moc spokojenej, spotreba oleje sice klesla, ale porad to je 1l/2000km coz je po GO moc, spotreba 8-10l taky neni podle mych predstav, central jsem si po nich musel predelat a posledne mi Jenicek vypravel nejaky story o tom co na tom zkoumali ale s autem evidentne nikdo nehnul celou dobu co tam stalo, cimz me teda nastval. Zase na druhou stranu kdyz mi auto zdechlo kuli alternatoru tak me v podstate zadarmo odtahli, prekostrili, altik sehnali starsi za rozumny penize atd. Tzn. ne vsechno je spatne a neznamena to ze u Halbicha by to zvladli lip.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- irena
- Náhodný kolemjdoucí
- Příspěvky: 12
- Registrován: stř kvě 28, 2008 7:14 pm
- Bydliště: Pozořice u Brna
Re: Opravny, servisy - Zkušenosti
Zdravím, v obou Subaru servisech v Brně mi naznačili ať je s tak starým autem nezaměstnávám, tak jezdím k místnímu servismanovi k Rousínovu, který mi už párkrát pomoh, když mi třeba přeskočil rozvodový řemen. Jenže jsem "jeho první" majitel Libera, takže opravy probíhají pokus-omyl...
Přivítám tip ke komu chodíte kolem Brna, na jižní moravě?
Přivítám tip ke komu chodíte kolem Brna, na jižní moravě?
- ulus
- Člen korespondent
- Příspěvky: 208
- Registrován: úte úno 12, 2008 7:53 am
- Bydliště: Bedřichov u Lysic
Re: Opravny, servisy - Zkušenosti
Do servisu jsem naštěstí ještě nemusel, tak ti moc neporadím.
Díly seženeš
originály v MIJA, servis@subaru-mija.cz, http://www.subaru-mija.cz/
neoriginální MJ auto http://www.mjauto.cz/
oboje přímo Brno, dobré parkování i přístup. až na ty ceny originálních dílů
a doporučuji vždy ještě porovnat se Švadlenkou a Hostivicema, ceny se kolikrát hodně liší.
Díly seženeš
originály v MIJA, servis@subaru-mija.cz, http://www.subaru-mija.cz/
neoriginální MJ auto http://www.mjauto.cz/
oboje přímo Brno, dobré parkování i přístup. až na ty ceny originálních dílů
a doporučuji vždy ještě porovnat se Švadlenkou a Hostivicema, ceny se kolikrát hodně liší.
Pojedeme zkratkou, je to sice delší, ale zato horší cesta.
Re: Opravny, servisy - Zkušenosti
V Mija-Subaru jsem nikdy problem se servisem nemel, ale je pravdou, ze poslednich X let tam chodim jen s "novym".
Myslim, ze jsou v pohode...
Myslim, ze jsou v pohode...
Re: Opravny, servisy - Zkušenosti
Autoservis PAS v Liberci - ve středu mi vrátili autobus s udělanou novou spojkou + zavařili kus shnilýho rámu + nějaký drobnosti, můžu jen dooručit, normální přístup + specializace na Subaru a japonce.
-
- Občasný přispěvatel
- Příspěvky: 59
- Registrován: ned srp 29, 2010 6:24 pm
- Bydliště: Liberoc
Re: Opravny, servisy - Zkušenosti
Já jsem v tomhle servisu byl. Souhlasím s přístupem: paráda. Jen mě zarazila cena za výměnu spojky: nějakých 10000 a to prý není konečná suma, protože blablabla....Mirek píše:Autoservis PAS v Liberci - ve středu mi vrátili autobus s udělanou novou spojkou + zavařili kus shnilýho rámu + nějaký drobnosti, můžu jen dooručit, normální přístup + specializace na Subaru a japonce.
U.S.S Libero 1,2i 1996
Hejkal žvejkal v hubě vejkal.
Hejkal žvejkal v hubě vejkal.
- covex
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 2479
- Registrován: úte led 24, 2006 3:02 pm
- Typ Libera: novejsi
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opravny, servisy - Zkušenosti
Jen spojkova sada stoji 6200. Pokud to chces mit udelany poradne, neprijde mi to tak nerealne.
Subaru Libero E12 superdeluxe 1.2i 4WD rv96
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
Subaru Vivio GLi 4WD 660 rv92
---
Každá oprava na Liberu se mění v opravu generální
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Opravny, servisy - Zkušenosti
zdaravim všechny nemocné libera,tady přikládám fotky jednoho staršího dárce v Hostivici:
http://fotoalbum.cz/object_show.asp?id=RR13Re&type=0
http://fotoalbum.cz/object_show.asp?id=RR13R1&type=0
víc fotek nemám,ale to je jen pro představu,jinak vnitřek auta je docela zprasenej,ale vypadá to,že tam nic nechybí,má hnědou barvu.
Potom pro novější nemocné libera :
fotky nemam,ale je tam komplet auto(červené číslo barvy:046) rv.93,chybí na něm: motor,převodovka,levé boční dveře,přední a zadní nárazník jsou k mání,ale musely by se hodně opravit,pravý přední světlo a parkovačka,jsou rozbité,čelní sklo taky,takže nepoužitelný,teď,co na něm ještě je:zadní dveře jsou zmuchlaný,protože auto se někde vymlelo,ale žádná tragedie to není,na zadních dveřích je hliníkový orig.nosič kol,v autě jsou velmi zachovalý sedačky (všechny řady1.,2.a 3.)-přední jsou otočný, různý plasty opravdu dost zachovalý a karoserie celkově je velmi slušná,auto má totiž najeto 81000,potom dál,oba blinkry do nárazníku,levý blinkr s parkovačkou+světlo(elektricky ovládaný),zadní světlo jen pravý-(levý je rozbitý),boční okýnka,no a asi ještě pár věcí,víc si toho nepametám:-),dávám to sem proto,že mi bylo řečeno,že to jsou poslední libera co tam jsou,takže kdo něco potřebuje ať neváhá Sotoláře informovat,jinak vám to rozřežou a vyhoděj...
http://fotoalbum.cz/object_show.asp?id=RR13Re&type=0
http://fotoalbum.cz/object_show.asp?id=RR13R1&type=0
víc fotek nemám,ale to je jen pro představu,jinak vnitřek auta je docela zprasenej,ale vypadá to,že tam nic nechybí,má hnědou barvu.
Potom pro novější nemocné libera :
fotky nemam,ale je tam komplet auto(červené číslo barvy:046) rv.93,chybí na něm: motor,převodovka,levé boční dveře,přední a zadní nárazník jsou k mání,ale musely by se hodně opravit,pravý přední světlo a parkovačka,jsou rozbité,čelní sklo taky,takže nepoužitelný,teď,co na něm ještě je:zadní dveře jsou zmuchlaný,protože auto se někde vymlelo,ale žádná tragedie to není,na zadních dveřích je hliníkový orig.nosič kol,v autě jsou velmi zachovalý sedačky (všechny řady1.,2.a 3.)-přední jsou otočný, různý plasty opravdu dost zachovalý a karoserie celkově je velmi slušná,auto má totiž najeto 81000,potom dál,oba blinkry do nárazníku,levý blinkr s parkovačkou+světlo(elektricky ovládaný),zadní světlo jen pravý-(levý je rozbitý),boční okýnka,no a asi ještě pár věcí,víc si toho nepametám:-),dávám to sem proto,že mi bylo řečeno,že to jsou poslední libera co tam jsou,takže kdo něco potřebuje ať neváhá Sotoláře informovat,jinak vám to rozřežou a vyhoděj...
Naposledy upravil(a) Mis.us dne čtv pro 05, 2013 10:49 pm, celkem upraveno 1 x.
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Re: Opravny, servisy - Zkušenosti
ten nosic na kola bych bral, volal sem tam, rikal ze za 1500 mi ho necha. tak tam dneska asi sjedu mrknout jak vypada
- Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96 zelene --- RIP
- Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv95 zelene --- sold
+ Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96 bile --- stale zije!
- Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv95 zelene --- sold
+ Subaru Libero E12 SuperDeluxe rv96 bile --- stale zije!
- vojta
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 536
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opravny, servisy - Zkušenosti
tak jsem se byl v pondělí podívat na to liberko v hostivicích - už tam z něj toho moc nezbylo a nic jiné už není - vzal jsem si přední a nejzadnější sedačky a nějaké koženky na sloupky, já je mám někde potrhané...má ještě prostřední, jedny šoupačky bez lišty a kliček, světla, tapecíry dost slušné...no moc toho není, kdyžtak se zkuste zeptat, třeba si ještě vzpomenu..jo je to ta tmavší červená...a to starší co fotil mis.us o něco víš tam teda pořád je
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero
- vojta
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 536
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opravny, servisy - Zkušenosti
tak subík se konečně dočkal GO motoru, zatím najeto 500km a vše se zdá dobré. Nechal jsem to dělat ve VJ cars v liberci - přístup mi absolutně vyhoval, když to bylo rozhozené tak jsem se byl podívat jak to na tom je, neboť motor bral 1l oleje na 100 tak už bylo na čase - nové písty, kroužky, výbrus, šály, ložiska, olejové a vodní čerpadlo, rozvodový retěz ( hlava už se naštěstí řešila loni)...když už to bylo venku tak jsme nechali vyměnit jednu vodní trubku (pak když jsem jí viděl tak jsem věru rád)...no a díky lepšímu přístupu jsem nechal vyvařit uchycení obou nejzadnějších pásů a prostor kolem levého zadního kola - už bylo vidět skrz. Zatím spokojenost, motor se ztišil, nekouří a nesmrdí Celá ta sranda přišla na zhruba měsíc čekání, 39172 korun (z toho okolo 20t jen materiál) Tak už je zas co zplácet - ale neboť je subík miláček tak si to hold zasloužil. Někam sem hodím podrobnější rozpis cen jednotlivých dílů.
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero
- Mis.us
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 1942
- Registrován: ned bře 02, 2008 7:54 pm
- Typ Libera: KJ8 a FA8
- Bydliště: Berounsko
Re: Opravny, servisy - Zkušenosti
Zdravim všechny, kterejm jsem pomohl a do budoucna počítali s tím, že jim dám auto třeba ještě dohromady. Díky osobním problémům neberu jakoukoliv velkou práci. Tzn. generálky motoru, převodovky, vyvařování atp. Drobný opravy, jako výměny olejů, vystříkání dutin, nebo jakejkoliv malej problém si můžete domluvit po telefonu, kterej mam uvedenej v profilu. Vypadá to, že příjdu nejspíš o půl dílny a pan domácí mně určitou dobu podváděl co se peněz týče. Chci najít něco jinýho(jinou dílnu) a co hůř, musim dodělat co tam mám cizího tj. Vojtovo libero, p.jánskýho libero a bodi forester. Neměl bych zapomenout taky na johnyho a jeho ferdu. Je mi to líto, nezlobte se. Mišus
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (KJ8) 38kw 1989
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
Subaru E12 Wagon 4WD SDX-SR (FA8) 40kw 1997
Subaru 1.8GL 4WD Turbo coupé (AG5) 100kw 1987
Subaru Legacy 2.0 Turbo Wagon (BF5) 177kw 1991
- vojta
- "Pečené kolínko fóra" :-)
- Příspěvky: 536
- Registrován: pon srp 09, 2010 12:40 pm
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Opravny, servisy - Zkušenosti
Tak držíme palce a bude líp, jinak jsem koukal na nově přidané fotky na rajčeti a je vidět že máš za sebou zase spoustu práce, a ten forester mě překvapil jak může bejt tak sežranej, libera mě tim už tolik nepřekvapí, ale na fostrovi toho taky moc nezbylo
Nudíte se? Kupte si Subaru Libero