Již jednou jsme psali, ža vám žádné bábovičky z vašeho pískoviště brát ani rozbíjet nechceme. Je zvláštní, že vadíme jen někomu. A už vůbec nechápeme, jaký rozruch jsme mohli způsobit na vašem srazu. Je nám divný, že jste si nechali námi kazit dobrou, co dobrou - skvělou náladu
( ÷ Určitě to bylo na tomto srazu my bychom spíš tipovali třetí sraz na Srnčí )
Postoj ke klubu jste nám jasně dali najevo v našem příspěvku „JAK BY PODLE VÁS MĚL VYPADAT FAN CLUB LIBERO? “ Tak nechápem, proč se někteří tak čílíte, když my žasnem, jak se někteří popíráte.
( ÷ já vím, je to zavádějící, protože ten náš příspěvek již na fóru není. Nepohodlné se totiž mažou, že. Nám to nevadí, již jsme si zvykli. Všechny naše příspěvky, co jsme sem dali i s vašemi reakcemi, máme v tištěné podobě založeny v naší kronice. Až dozrajem do internetové podoby, tak tam budou v naší historii. Mohli bychom je vložit i sem, ale proč, nestojí nám to zato.)
Ulomené zrcátko ... No ano, náš kalendář, je pracovní. Záměrně nebyly uvedeny druhé strany obrázků, protože je tam uveden popis jaký, který, čí, kde a za kolik v zahraničních bazarech. Záměrem našeho kalendáře totiž bylo vypátrat co nejvíce Liber, která se dostala do ČR atd. Je pravda, že se nevyrovná profesionálně vyrobenému, ale naš záměr splnil dostatečně. Díky němu jsme si mohli
osobně prohlédnout Liberko s WEBASTEM nebo LPG a mnohé další.
Na servisních knížkách se stále pracuje, díky za optání. Zatím nevíme, zda to je žert nebo nějaká náhoda, ale sešlo se nám do konce prázdnin 118 servisů [z toho 2 SUBARU, 1 SUZUKI, 2 čalouníci, 3 karosáři]
( ÷ ať je to tak, nebo tak,nebudu skrývat, že mám radost a, že mi stouplo sebevědomí. Radovali jsme se tu z toho všichni, až nás druhý den bolela hlava.) Zda budou mít zájem s námi spolupracovat, se teprve uvidí. Ono bude taky záležet, zda jim budeme moci něco nabídnout také my.
( ÷ nejen některé naše vehicle ...)
A to je důvod proč vlastně píšu.
Jakou mají Libera budouctnost?
Bylo by na hlavu postavené, kdyby zájemce o Libero se přijel před koupí podívat na sraz Liber a žádné Libero nenašel, protože všichni přijeli třeba vlakem.
( ÷ při této větě zde všichni prskali smíchy)
Je přirozené, že klubů k jednomu typu automobilu může být nespočet. Známe kluby, které jsou přímo fixovány na automobil, nikoho jiného za člena nepřijmou. Jen majitele dotyčného vozu a to s psychopatickou evidencí. A když vůz prodá, členství zaniká. Pokud si nekoupí stejný automobil, pochopitelně.
A teď k našemu klubu. V Čechách není nouze o stínové ministry a tak náš Fan club je taky zatím stínový
( ÷ bez registrace u MV ČR, ale myslíme to upřimně ) , protože příští rok Liberka oslaví krásné 25. narozeniny, rádi bychom to změnili. A tak hledáme další šílené SUBARU-LIBERISTY.
A tak pokud si myslíte, že k LIBERKU máte takový vztah, že vám přirostlo k srdci natolik, že se ho nikdy nevzdáte. A, že jen s LIBERKEM prožíváte ten správný požitek z jízdy. Ani vám nebudou vadit [ nemalé
] členské poplatky ve výši stanovené klubem. I se stotožníte s našemi stanovami, [v případě zájmu zašleme e-mailem
] tak vítejte na [ naší
] palubě.
Tak to je náš náborový titulek. Protože si fóra vážíme, tak je uveřejněn jako první zde.
Teď budou následovat všechny inzertní rubriky v časopisech, novinách atd.
{ Šílený SUBARU-LIBERISTA hledá stejně postižené kamarády do FAN CLUBU. Více informací na mobilu : xxx xxx xxx nebo e-mailem: Fan_Club_Libero_2006@atlas.cz
zn. Jižní čechy výhodou, ne však podmínkou.
Dále se hledá nejdéle vlastnící Liberista a také se hledá námi jmenovaná jehla v kupce sena - tedy Liberista nebo bývalý Liberista, který zakoupil v letech 89-90 Liberko nové v ČR.
Jaká bude naše budoucnost se uvidí.
Náš cíl je ale jasný.
Je to zájem o to, aby se v provozu udrželo co nejvíce Liber v původním stavu a dobré kondici s platnými doklady. A to od nejmladší generace, která se u nás najde. S přibývajícími lety se naše Liberka blíží ke kategorii veteránů, proto našim dalším zájmem do budoucna je zaškolení právnickou osobou
( ÷ která má oprávnění udělené Mezinárodní federací historikých vozidel nebo Mezinárodní automobilovou federací. Podle Mezinárodního technického kódu) do hodnosti komisaře a získat tak mandát provádět klubové testace.
Cesta nepovede růžovým sadem, protože 60-70% Liberek nesplňuje původní stav ani dobrou kondici, natož platné doklady.
V minulosti 50% Liber bylo dovezeno ze zahraničí odhlášených - určených pouze na náhradní díly a světe div se, ONI jsou na číslech. A zatím jezdí. Zatím ...
PS. Jardo, nikde jsme nenapsali, že všichni, co prodávají ...
Jestliže jsi se našel v článku, ze kterého uvádíš citaci, tak to je
nám moc líto.
P + B, opravdu se chováme macešsky? Znova jsme si přečetli
současné i bývalé příspěvky a nepřipadá nám, že by se sysel,
politruk a teď i trol / trolík choval macešsky. Estli vono to nebude
tím vejfukem.
Už dlouho jsme nedali žádnou šuškandu, ani soutěžní otázku a tak tu je :
Š U Š K A N D A
STK zpřísní
Důkladnější prohlídky vozů by měly přispět ke zlepšení technického stavu vozového parku. Ministerstvo dopravy investovalo deset miliónů do systému, který má sloužit k on-line kontrole všech stanic technické kontroly. Ty budou napojeny na centrální evidenci vozidel a průběh každé STK se zde zaznamená. Současně lze probíhající kontrolu monitorovat. Zápis údajů časem doplní ještě záznamy kamer. Ministerstvo dopravy s nimi počítá od ledna 2009. Systém bude spuštěn v ostrém režimu od příštího roku, ale již v září se měl začít testovat. Celý systém má zabránit v současné době hojně rozšířené praxi, kdy dostávají známku o úspěšném absolvování STK i vozy, které do stanice technické kontroly nepřijely. Zároveň by měl dohlížet nad regulérností celé prohlídky.
Za pět minut dvanáct
Už hodně dlouho se mluví o výměnách řidičských průkazů vydaných do konce roku 1993.
Po novém roce již nebudou platit, a tak se raději podívejte, pokud nevíte platnost svého řidičského průkazu. Ono se také šušká o pokutách za pozdní výměnu dokladu, tak aby to někoho nezaskočilo.
(nový internetový informační servis -
http://www.vymentesiridicak.cz )
Padesát miliónů pneumatik ve velikostech 13“, 14“, 15“ a 16“ pro nás motoristy vyrobilo od října roku 2000 jedenácet zaměstnanců nejmodernější evropské továrny koncernu Continental v rumunském městě Timisoara.
a soutěžní otázky :
1
Víte, která čerpací stanice zmizela z našich silnic?
Nápovědou je, že společnost ENI (AGIP) koupila od nejmenované společnosti síť benzinek včetně divize maziv. Tím ve Střední evropě změnilo barvu 102 (z toho u nás 43) čerpacích stanic.
2
Co se ukrývá pod názvem
Tang&Go
®raf = Trol, který štěká ale nekouše.